Birlikte kahvaltı hazırlamak için aşağıya indik ve mutfağa ilerledik.
-Bak sen salatalıkları ve dometesleri doğra bende sucuklu yumurtayı yapayım.
Çağan kafa salayıp buz dolabına yöneldi.
Herşeyi hazırlayıp yedikten sonra kaldırmıştık.
Sonrasında bizimkiler aramış ve bizimle önemli bir konu hakkında konuşmak istediklerini söylemişlerdi. Bizi bir kafeye çağırmışlardı.
Ben Çağan'nın o kıyafetleri ile yanlarına gidicektim tam bir fiyaskoydu.
-Eftelya al bu kardeşimin sana olur bence.
Bana getirdiği şorta baktım evet bana olurdu ama şuan daha önemli bir konu vardı.
Çağan'nın bir kız kardeşi vardı.
-Senin kardeşin mi var?
Sorduğum soru üzerine gülümsedi ve konuştu.
-Evet ama ilk önce lütfen şunu o ceketin altına giy ben sana sonra anlatırım.
Bende kafamı salladım ve yukarı çıkıp hemen giydim ve aşağıya indim.
Birlikte bizi çağırdıkları kafeye gittik. Herkes ciddi bir şekilde oturuyordu.
-Hoş geldiniz.
Dedi Nehir.
-Hoş buldukta ne bu ciddiyet? Herkesin suratı beş karış bir sonur mu var?
Sorduğum soru üzerine Arda konuştu.
-Geçin oturunda konuşalım.
Biz oturduğumuzda ben Çağan'nın kolunun altına girmiştim. En sonunda Nehir Arda'yı tam konuşacakken susturup konuşmaya başladı.
-Deniz kızı ben herkese anlattım.
Seslice yutkunup diğerlerine baktım. Berke yıkılmış gibiydi boşluğa bakıyor ve kendini sorguluyordu. Ceyda'da ona destek vermek için sarılıyordu. Arda öfkeliydi hemde bayağı.
-Buraya gelmeden önce doktoruna gittim. Durumun gün geçtikçe kötüye gidiyor. Ve sen bunu bile bile ne bize haber veriyorsun nede doktorun dediği ameliyata giriyorsun. Eftelya hemen şimdi şuan karar veriyorsun. O ameliyata giriyor musun? Yoksa girmiyor musun? Eğer o ameliyata girmez isen çok net söylüyorum bir daha seninle hiç bir şekilde konuşmam.
Gözlerimin dolmasına engel olamamıştım. Kafamı salladım ve derin bir nefes alıp gözümden akan yaş ile cevabımı söyledim.
-Gireceğim. Sizin için o ameliyata gireceğim. Peki annemin haberi var mı?
-Var evde annem bakıyor.
Ceyda'nın dediği üzere kafamı salladım. Birlikte doktora gittik. Doktor bir hafta sonra ameliyata alabileceğini ve bu bir hafta içinde hastanede gözetim altında olmam gerektiğini söyledi. Bir saat içinde herşey hallolmuş ben bir odada hastane yatağında kolumda serumla yatıyordum.
Herkes başımda dikilmiş bana bakıyordu en sonunda doktor herkesi çıkartmış ama Arda çıkmak istememiş beş dakika daha kalıp önemli bir şey konuşacağını söylemişti.
Yanıma yavaşça gelip saçlarımı okşamıştı.
-Bak deniz kızım. Sen benim için çok değerlisin ve bu zamana kadar ne ben senden bir şey sakladım. Ne de sen benden bir şey sakladın. Ama bu kadar önemli bir şeyi niye söylemediğini bilmiyorum. Ama emin ol seni çok seviyoruz.
Elimi alıp öpünce gülümsedim. Gözlerimden birer damla yaş akmıştı. Arda bu zamana kadar bana abilik yapmıştı birbirimizi çok önemser ve severdik.
-Arda sana yalan söyleyemem. Çok korkuyorum ya başaramazsam. Ya güçsüz isem ve bu savaşı kazanamazsam?
-Bak sen çok güçlüsün Eftelya. Bu zamana kadar neler neler yaşadın. Bunuda atlatacağına eminim. Ve sakın unutma savaşmazsan kazanamazsın.
Sonkez başımdan öpüp odadan çıkmıştım. Bende bir beş dakika sonra serumun etkisiyle uyumuştum.
(2 gün sonra)
(Nehir'den devam)
Arda bir o yana bir bu yana giderken onu tutup yerine otutturdum. İki gündür doktorlar Eftelya'yı görmemize izin vermiyorlardı.
Bugün izin alabilmiş giricektik. Ve Arda sabahtan beri yerinde duramıyordu.
Çağan ise dışarı çıkmış herkese kahve almaya gitmişti. Eftelya'nın odasından doktor çıkınca hepimiz doktorun yanına koştuk.
-Siz Eftelya'nın arkadaşlarısınız değil mi?
-Evet.
-Tamam ama girmeden önce şunu söylemek istiyorum. Kendisi çok bitkin ve yorgun lütfen kendisini üzmeyin ona destek vermeye çalışın üzülmesini istemeyiz.
Hemen kafamızı salladık en sonun Çagan'da gelmiş ve içeri girmiştik.
Eftelya çok zayıflmış yüzü bembeyazdı elinin üstünde bir serum ile yatıyordu.
Bizim geldiğimizi görünce gülümsedi yanındaki hemşire yatağını dikleştirip odadan çıktı.
-Canım nasılsın iyi misin?
-Sence nasıl görünüyorum.
Ceyda'nın neşeli bir şekilde sorduğu soruya bitkince gülümseyerek cevap vermişti Eftelya.
Çağan yanına yaklaşıp başını öpüp tekrar uzaklaşmıştı. Gülümseyerek herkes Eftelya'yı mutlu etmeye çalışıyordu.
Sanırım hepimiz Eftelya'yı çok seviyorduk.
Doktor bize Eftelya'nın yorulmaması için bizi çıkartması gerektiğini söylemiş ve bizi odadan çıkarmıştı. Hepimiz evlerimize dağılmıştık.
Bu beş gün bizim için zor olacağı belliydi.
Selam.
Nabersiniz?
Ben biraz yorgunum ya.
Nedenini inanın bilmiyorum.
Şu iki gündür çok yorgun ve bitkin hissediyorum.
Sanırım biraz kendimi yıprattım.
Neyse....
Bölüm nasıldı?
Ve Eftelya sizce gerçekten kurtula bilecek mi?
Neyse benden bu kadar.
Bayssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi kız Ve Yeni oğlan
Teen FictionOkula yeni gelen bir çocuk Ve O okulun asi kızı Birbirlerie aşık olursa neler olurdu? İşte bu sorunun cevabı... Eftelya'nın babası, annesini ve kendisini terk etmesinin üzerine erkeklere kolay güvenemeyen bır kız.. Çağan ise hayatından annesinin ç...