"Asya nerde kaldın kızım. Bak annenle beraber sana bişey söyliycez"
"Tamam baba dinliyorum. Çok yorgunum bi an önce soyleyinde yatmak istiyorum. "
"Bak kızım iş için iki ayliğına annenle beraber New York'a gidicez. Sende evde kal. Malûm okulun falan var burda Istanbulda hem artık büyüdün. "
"Ne? New York mu? Burda yanlız kalmak mi?iki aymi? Anne baba sakami yapıyorsunuz? "
"Hayir kızım yarın sabah erkenden uçakla yola cikicaz. Yarıyıl tatilinde ben sana bilet ayarlarim sende yanımıza tatile gelirsin. "
"Baba ben evde yanlız iki ay nasıl dururum? "
"Lutfen kizim anla bizi is icin"
"Tamam baba ben sizi anladım iş herşeyden önemli zaten. Ben yatıyorum ya daha fazla sizle konusamiycam nasıl olsa beni dinlemiyceksiniz"Hemen odama çıktım. Yarın sabah gidecekler ve şimdi söylüyorlar.
*****************************************"Asya hanim babaniz ve anneniz aşağıda vedalaşmak için sizi bekliyorlar. Uçak birazdan kalkicakmis. "Hizmetcinin sesiyle uyandım. Vedalaşmak için yanıma bile gelmiyolar. Ben niye gidiyim. "Söyle ben inmiycem onlar gitsinler."
"Peki Asya Hanim"İnmiycem ışte.Onlar gelsinler.
**********
Üç saat sonra
Dışarıda yağan şiddetli yağmur sesiyle uyandım.Yazın ortasında yağmurun yağar yaa. Bi dakika annemler.. vedalasmaya yukarı bile gelmemisler. Neyse yaa.. Dışarı cikmazsam rahatlayamiycam. Hemen soğuk bir dus aldım. Sonra Melisi aradım. Sahilde buluşmak üzere sozlestik. Üstüme yırtık kot sortumla kalın askılı salaş sarı tisortumu geçirdim. Yesillerimi ortaya çıkarmak için göz kalemimi çektim. Parlaticimida surdum.Koyu sarı buklelerimide serbest bıraktım mi tamamdir.
*****************************************
Melisin ağzından
Asyayla buluşmak için sahile indim. Sonra oda geldi ve hep gittiğimiz kafeye gidip oturduk. Bana zaten telefonda olanları anlatmıştı. Asyanin arkası televizyona dönük oturuyordu. Bende televizyonun k arsisindaydim. Sonra birden televizyondan Esra ve Orhan Güneş ismini duydugumuzda ikimizde televizyona dikkatimizi verdik. Haber aynen şöyleydi;
"Ünlü is adamı Orhan Güneş ve eşi Esra Güneş New York uçağı düşünce hayatını kaybetti. Uçağın neden düştüğü bilinemiyor....... "gerisini anlamadım zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşk
ChickLit3 yeni bölüm daha yazdim ama e-postayi dogrulamam gerekiyo yayimlayabilmek icin ve sifreyi de yazmak gerekiyo ama ben yine benligimi gosterdim ve sifremi unuttum ama bi yolunu bulucam