Bu gün senin için çok güzel geçsin... evet evet senin için bu bölümü okuyan sen. Mutlu bir gün olsun...
Uygar :
Asel evden çıkar çıkmaz hızla arkamı bizimkilere döndüm.
Hepsi şaşkın şaşkın yüzüme bakıyordu.
"Ne bakıyorsunuz lan ? Dünden beri kız biraz toparlansın diye kırk takla attım tek bir hareketle gene darma dağın ettiniz kızı "
"Uygar artık Aseli bu hala getiren ne söyleyecek misin ? "
Gülün sorusu ile bu kez benim boğazıma bir yumru çökmüştü.
"Dün okul çıkışı -"
Tekrar boğazıma oturan yumru ile sustum .
Gül " Uygar söyle artık yeter ne oldu okul çıkışı "
Sinirle Güle döndüm.
"Şerefsiz in biri Aseli takip ediyordu. Sonra ağzını kapattı Asel kaçmak istedi saçını çekti sonra ..."
Sonuna kadar olayı anlatınca ateş saçan bakışlarım ile Güle döndüm.
"Rahatladın mi Gül ? Hepinizin sorusunun cevabını verdiğimë göre artık Aselin yanına gide bilir miyim ? İzin var mı ? "
Hepsi susmuştu .
"Bende öyle düşünmüştüm. Şimdi ben çıktıktan sonra Evimi terk ederseniz sevinirim "
Hızla ceketimi aldım ve tekrar onlara döndüm.
"Biriniz bile bundan sonra bu konuyu açıp Asele o sahneyi tekrar yaşatırsa karşısında beni bulur . "
Hızla kapıyı açtım ve evden çıktım.
Hemen Ufaklık yazısına tıkladım ve Aseli aradım .
İkinci çalışta açtı.
"Alo nerdesin ? "
"Gelme Uygar benimle ilgilenmene gerek yok "
"Ufaklık sana nerdesin dedim ? "
"Zıkkımin dibindeyim tamam mı ? Bırak benimle uğraşmayı sırf sevdiğin kadının kardeşiyim diye benimle bu kadar ilgilenmene gerek yok Uygar Abi "
Ben daha ağzımı açmadan telfonu suratıma kappattı.
Ben seni bulurum ama Ufaklık.
Hızla arabaya bindim ve Aselin orda olabileceğini tahmin ettiğim bir yere doğru sürdüm arabayı.
Okulun önüne gelince arabayı park ettim ve arabadan indim.
Kapı kilitli olduğu için kapının üstünden Atladım ve genelde hep açık unutulan bodrum kattaki arka kapıdan okula girdim.
En üst kata gelince kapıyı açtım ve çatınin ustunde oturan ufaklığa baktım.
Kapının sesi ile bakışları kapıya dönmüştü.
"Uygar sen sen beni nasıl buldun ? "
Yavaşça gittim ve bende yanına oturdum ayaklarımı onun gibi kendime çektim.
"Çok zor olmadı . Seninle telefonda konuşurken arkadan Nurdan teyzenin plak sesi geldi kulağıma." .
Okulun karşısında bir antikacı vardı. Nurdan teyzenin antikacısî . Hep yüksek sesle yeşil çam şarkıları çalardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLEK FENERİ / Yarı Texting
ChickLitYarı Texting // DİLEK FENERİ Kadının kalbinde adam. Adamın kalbinde başka bir kadın. Adamın kalbindeki kadının kalbinde adamın en yakını. Adamı seven kadın , adamın sevdiği kadının en yakını. İki farklı kalp , tek taraflı iki farklı aşk , hangi...