💫1💫

66 27 49
                                    

Medya Gül'ün Elbisesi

°♡UFAKLIK♡°
Okuyan ve oy veren herkese şimdiden teşekkürler.

Allahım canım çıktı yaa . Annem beni terlik zoru ile yataktan kaldırdıktan sonra üstüne bide iş yaptırıyor şu an.

"Yaa anne ya acı bana lütfen bak ablam hazırlanmaya gitti. Bende gideyim hazırlanmaya. Bi kızı güzel( ki ablam ne kadar süslensede güzel olamazda!!neyse) bir kızı tipsiz mi desinler. (Ki ben her halimle mukembel im. ) "

Egonu kenaramı çeksen ?
Ayrıca ablanı kıskanmayı bırak bence .

Of ne kıskanıcam onu ya alt tarafı Annem ile arası daha iyi.

" Doğru git düzgün bi şeyler giyi böyle dolaşma ortalıkta. "

"Ay canım Annem bencede ben gittim bile "

Depar attım resmen odama hemen güzel bir şeyler giyinmem lazım sonuçta Uygar da gelecek değil mi ?

☆☆☆☆☆☆

"Ay nerde kaldılar yaa gelmediler bir "

"Abla yeter yav başım döndü burda bir sağa bir sola bir otur gelirler şimdi. "

"Evet Gül otur yerine kızım hadi. "

"Yok anne ben duram-
Ayy geldiler . Geldiler. "

"Hay Allahım lan bir dur durduğun yerde demi. Sakin ol git kapıyı aç hadi. Derin derin nefes al ver al ver.

Ona öyle diyosun ama şimdi Uygar seni istemeye geliyo olsa halay çekerdin evin içinde .

Sussana sen iç ses. Ayrıca ablamda heycandan çok bir tedirginlik vardı.

Ablam koşarak kapının yanına gitti. Hayır sakin ol dedik demi.

Sen de sakin olmasan iyi edersin çünkü Uygarda geldi.

Doğru . Ay Uygar geldi demi. Haklısın iç ses.

Ablam kapının önünde iyce derin bir nefes çekti içine sonra verdi sonra kapıyı açtı.

Önde Ablamın müstakbel kayın pederi. Arkada müstakbel kayınvalidesi . Onun arkasında Eniştem. Onun arkasında eniştemin kardeşleri veee Uygar !!!
Oha bu ne karizma beee !!
Kendine gel kızım kapat ağzını çabuk.

Hepsi içeri geçti hal hatır sorma faslından sonra bizde ablamla mutfağa geçtik kahve için.

Fırsat bu fırsat Uygar telefonla uğraştığımı görmüyorken msj atalım ama değil mi ?

E : Öğrendin mi nerden bildiğimi ?

Uygar : Hayır öğrenemedim.

Uygar : kimsin sen söyle çabuk sinir etme beni . Seninle uğraşacak vaktim yok benim.

E : Numaramı kaydettin mi ?

Uygar : Ben ne diyorum kız ne diyo ?
Ettim.

E : Nasıl kaydettin ?

E : "E" diye kaydet dedin bende ettim.

E : Aferin söz dinle şöyle. Sen hayırdır ya isteme yüzünden mi gerginsin ?

Uygar : Ben gergin değilim de sen istemeyi nerden biliyorsun ?

E : Ben bilirim.

Uygar : Nerden biliyorsun dedim?

DİLEK FENERİ / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin