💫5💫

39 26 25
                                    


Kolumu ve ağzımı tutan pisliği elinden kurtulmak için bacağına bir tekme attım ve var gücüm ile bağırdım .

"Yardım edin !!! "

Ayağına vurmamin etkisi ile sendeleyip yere düşmüştü bu yüzden koşmaya başladım ama arası çok sürmeden saçım dan tutup çekerek beni durdurdu.

Var gücü ile saçımı çektiği için canın yanıyordu.

Ağzımdan bir çığlık firar etti !

Saçıma biraz daha çekti.

Bu kez tam bacak arasına bir tekme geçirdim ve yere düştü.

Onun yere düşmesi ile bir kaçtane daha tekme attım . Hırsımı alamamadım ve okul çantam ile kafasına vurmaya başladım .
Aynı zamanda saydırıyordum.

"Allahım cezası pislik. Sen kim oluyorsun da bana dokonuyorsun ? Şerefsiz Allahın belası. Lan seni gebeftirim ben bide saçımı çekiyor . Pislik sizin gibiler yüzünden biz sokakta yürümeye korkuyoruz . Size bu hakkı kim veriyor lan ? "

Bir anda kolumdan tutulup  kaldırıldım.

"Asel bu adam kim ne oluyor ? Niye adama vuruyorsun.  "

Adama bir tane daha tekme attım ve Uygara döndüm.

"Pisliğin teki beni takip etti önce sonra kolumu tuttu bağırmaya kalkınca ağzımı tuttu. Sonra tekme attım ve kaçtım. Bu kez beni dövmeye kalktı. Ama ben onu dövdüm. "

Nefes nefese anlattıklarım ile uygar adamı kalkridiği gibi yumruğu geçirdi.

"Lan sizi bu ülkeye sayıylamı veriyorlar ? Tek gördüğu kadının peşinden gitmek nasıl bir şerefsizlik ..."

Uygar adamı hep dövüyor hem  bir güzel saydırıyordu.

Mahalleli bir anda sokağa döküldü.

Uygarı kolundan tutum ve durdurdum.

Mahalleden gelen bir adam bu pisliği vurmak için elini kaldırdı ama onuda durdurdum ve var gücüm ile mahlleliye bağırdim.

"Bir saatir nerdesin ? Bağırdım biriniz bile çıkmadınız.
Çığlık attım tek kişi bile ne oluyor diye bakmadı. Çünkü benim sorunum demi sizi ilgilendirmez yanımda beni koruyacak bir erkekde yoktu. Sizde başınıza bela almak istemedin iz demi ? "

Hepsi tek tek yüzünü öne eğince konuşmaya devam ettim .

"Allah korusun ama burda bağıran kızınız , yiğeniniz , kârınız , kardeşiniz olabilirdi . Ama biri bile sesime çıkıp bakmadı. Üstelik şu an burda gördüğüm bu mahallelinin hepsini tanıyor um. Üst mahalledeyim bende. Rüstem amca sen bile çıkmadın çok yazık size çok ... "

Yine kimseden ses çıkmadı.

"Biriniz polisi arasın "

Uygar telfonu çıkarıp polisi aradı !

●●●●●●●●●●

ifade vermiştik ve gerisini adalete bırakmıştık.

Karakoldan çıkmıştık ama benim adım atacak halim yoktu.

Uygar beni hemen kucağına aldı ve arabaya doğru yürümeye başladı.

■■■■■■■■

Uygarın evine gelmiştik.
Annesi gille yaşıyordu normalde ama ablam ve kaan abinin sözünden bir kaç hafta önce ayrı eve çıkmıştı.

Beni koltuğa oturttu ve oda yanıma oturdu.

Hiç düşünmeden kafamı omzuna yasladım oda bana sarıldı.

DİLEK FENERİ / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin