💫9💫

18 5 1
                                    


Gözümü alarmın iğrenç sesi ile açarken. İçimde bu gün okula gitme isteği %0 dı. O Uygarın yüzünü görmek istemiyordum.

Hayır sen kimsin de bana gülü unuttum diyorsun. Bide E olan bana başkasından hoşlanıyorum dedi ya.

Zıkkım bananeyse sabahın köründe Uygardan.

Dedi sabaha kadar abur cubur yiyip 5 sezonluk dizi bititip , dizideki komik yerlere bile ağlayan ve her saneyi Uygara bağlayan kız.

Canım iç sesim tüm bunların konuyla hiç alakası yok ! Benim uykum gelmedi ondan izledim diziyi. Uygarın dizi izlerken aklıma gelmesinin tek nedeni baş rol uygara çok benziyordu napıyım yani ?

He he hepimiz inandık şu an !

İnanma ya Allah Allah !

İç sesim ile didişmeyi bırakıp yorganı üstümden attım.

Benim yataktan çıkmama ile annem odama girdi.

"Aaa kız bu odanın hali ne ? Allah seni kahr etmesin ? Heryer abur cubur . Kız o cipsi paketi niye yatağın altında ?
Ay şu yüzünün gözünün haline bak ! Desekki ders çalış test çöz uykusuz kal. Anne çok uykum var beni sal bir der. Ama sen tut sabaha kadar film izle "

Anneme baygın baygın bakarken ayağından çıkmakta olan terliği görür görmez banyoya koştum.

Ayrıca kadın bana haksızlık yapıyor ben sınava gayetde önem veriyorum.

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Allahım şimdi delirecekim ya.

Okula girdiğimden beri herkes bana bakıyor hayır ne bakıyorlarsa .

Göz altı morluklarımıda kapatım.

Tamam gözlerim biraz kırmızı ama onlarane ?

Sınıfa girince Neşe "aaa"  diye bağırdı .

"Noluyor ya sabah sabah kullğım öldü "

"Kızım bu halin ne ? "

"Ne var halimde ? "

Bizim gurubun hepsi bana bakıyordu. Tabiki Uygarda. Ne bakıyorsun lan diye bağıracam olmiycak şimdi.

"Aselcim çorabının biri siyah biri beyaz. Ha bide örgün ucuna taktığın tokalarda farklı."

Begümün söyeldikleri ile bakışlarımı üzerimde gezdirdim.

Saçımı iki yandan balık sırtı örmüştüm süslenmiş oluyımda bizimkiler Üzgün olduğumu anlamasın diye.

Dize kadar olan çoraplarımda biri siyah biri beyazdı. Ne var yani okul eteğine uyuyor işte.

"Eee nolmuş yani ? Çoraplar benim istediğimi giyerim "

Neşenin yanına geçtim ve hemen kafamı sıraya koydum.

"Asel sen iyi misin ?."

Uygarın sorusu ile ona bağırdım.

"Sanane ? Çok mu umrunda olur?  "

"Evet çok umrumda olur ! "

Onunda bana Bağırması ile hızla arkamı döndüm.

"Niye yoksa bu seferde hoşlandığın kızın kuzeni ya da kankası felan mıyım  ? "

Benim sözlerim karşısında Uygarın tek kaşı kalkarken diğerleri bana  ve Uygara şaşkın şaşkın bakıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 01, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DİLEK FENERİ / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin