Bu bölümü okuyan güzel insan. Bu gün senin için çok güzel geçsin. Çok çok mutlu ol bu gün...
Ağzım açık çocuğa bakıyordum.
Oda Sırıtarak bana bakıyordu."Oğlum boş bir yere geç bu derslik. "
Çocuk hocaya kafa salladı ve benim sırama doğru gelmeye başladı.
Neşeeee gidecek günü mü buldun neşe seni döverim neşe bu çocuk benim yanıma gelirse neşe .
İçimden hem Neşeye saydırıp hemde bu ego yığını yanıma gelmesin diye dua ediyordum.
Yanımda bir hareketlilik olunca yanıma döndüm.
Uygar !
Uygar yanıma oturmuştu ve benim sıramın tam önünde dikilen ego yığını ile birbirlerine tip tip bakıyorlardı.
Çocuk önce uygara baktı.
Sonra bana döndü ve göz kırpıp arka sıraya doğru yürümeye başladı.Bense olanları idrak etmek ile meşguldüm.
"Çocuklar bu ders Toplantı var. Lütfen bir sorun çıkarmayın."
Murat " tabi hocam tabi ne sorunu "
"Tabi murat sen hiç sorun çıkarmasın zaten "
Sınıfın hepsi gülmeye başlamıştı.
Hoca sınıftan çıkınca Uygara döndüm ."Sen niye benim yanıma oturdun ? "
Uygara sorduğum soru ile Sırıtarak bana döndü.
"Baktım kantinden aldıklarımızı bu ders tek başına yiyeceksin dedim bence benimle de paylaşa bilir "
"Hmm sadece şu keki yiyebilirsin "
"Asel önündekilerin yarısı benim yiyeceğim "
"Hayır artık hepsi benim "
"Allah Allah ne zaman senin oldu ? "
"Şey şimdi ben baktım ki sen bunların hepsini yersen kilo alacaksın. Bende dedim çocuğun baklavaları gitmesin. Hepsini ben yerim. Sonuçta ben formumu koruyorum. Sana iyilik yaptım yani. Bu kek yeter sana "
Uygar kahkaha atınca ağzım açık ona baktım. Ne dedim ben şimdi.
"Baklavalarımı kestiğini bilmiyordum"
"Ne baklavası ? Kim baklava dedi ? Ben niye senin baklavanı keseyim ayrıca ? "
"Bana aşık olduğun için olabir mi ? "
Gözlerim büyümüş bir şekilde Uygara bakmaya başladım.
"Sen sen gene niye açtın bu konuyu ? Ayrıca hatırlarsan o defter kapandı yani hani çatıda unuttum say dedim ya "
"Topla hadi şu yiyeceklerin hepsini "
"Niye ? "
"Dediğimi yap "
Dediğini yapıp hepsini çantamın içine doldurdum.
"Hadi gidiyoruz "
"Nereye ? "
"Bir gün okullu asan bir şey olur mu ? "
"Yani 12.sınıf sayısal öğrencisi olarak çok doğdu olmaz ama bu gün 2 ders Toplantıya gidecek. 4 ders beden dersi. Diğer iki ders laboratuvar dersi. Son iki derse yetişeceksek asabilirim. "
"İyi hadi gidiyoruz."
Uygarla birlikte ayaklanmıştık.
Murat " Nereye abi ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLEK FENERİ / Yarı Texting
ChickLitYarı Texting // DİLEK FENERİ Kadının kalbinde adam. Adamın kalbinde başka bir kadın. Adamın kalbindeki kadının kalbinde adamın en yakını. Adamı seven kadın , adamın sevdiği kadının en yakını. İki farklı kalp , tek taraflı iki farklı aşk , hangi...