V:"Jimin, trebuia să mă lasi"
Jimin:"TAEHYUNGGGG"spune dându-mă jos de pe el și luându-mă de gulăr
V:"CE AI?"JIMIN:"TAEHYUNG știi că era să faci cea mai mare greșeală a vieții tale? Mama ta ce spunea? Dar eu? Că prietenul meu m-a lăsat? Dă-l dreacu pe Jungkook, putem vorbi cu el să îi spunem să te lase în pace o dată și o dată. Nu poate face asta până la sfârșit. Până la urmă te va lăsa în pace. Crede-mă te rog"spune țipând și plângând mai apoi luându-l în brațe pe Taehyung
Taehyung privea confuz înspre Jungkook care doar stătea pe jos ascultând.
V:"Jimin, îți mulțumesc"
Jimin:"Nu trebuie Taehyung, am făcut asta pentru binele tău"
V:"Jimin, te iubesc"
Jimin:"V, și eu te iubesc enorm"Acestea fiind spuse, Jimin îl luă în brațe strâns pe Taehyung, mai apoi mângâindu-l pe Taehyung pe cap cu mâna stângă iar cu cea dreapta stergându-i lacrimile de pe obraji.
V:"Jimin"
Jimin:"Da, Taehyung?"spune uitându-se în ochi
V:"Jimin,vreau să-"
Jimin:"Știu Taehyung, știu, vino repede aici"Acestea fiind spuse aleargă până în baie, Jimin închizând ușa pentru a nu intra nimeni
V:"Jimin, scuze dar poate TaeTae să deseneze?"
Jimin:"Nu acum. TaeTae acum trebuie să se ducă acasă"
V:"Dar TaeTae nu vrea acasă"
Jimin:"Puișor trebuie"spune luându-l în brațeDa, Jimin știa ce e ăla little space. A avut o iubită care avea little space însă a murit din cauza unui accident.
V:"Jimin-ssi~"
Jimin:"Da, puișor?"
V:"Unde mergem acum?"
Jimin:"Hai în clasă, nu trebuie să lipsești de la oră, însă după ora asta, te duci acasă"
V:"Of...bineee"Jimin îl ia în brațe pe Tae, acesta punându-și mâinile în jurul gâtului și picioarele în jurul bazinului. Scotea sunete de bucurie, râdea și bătea din palme până când...
JK:"Jimin, mi-l poți da pe Tae te rog?"
Jimin:"Nu"
V:"Daddy~"spun bătând din palme râzând
Jimin:"Tae, nu ești în siguranță cu el"
V:"Ba sunt, el e daddy al meu"V:"TaeTae vrea la kookie în brațe"
JK:"Bine baby, vino încoace"
V:"Yeyyy, îmi place când stau în brațele tale"
JK:"Știu baby, acum hai la oră, trebuie să fii cuminte că dacă nu, vei primi o pedeapsă"
V:"Ce fel de pedeapsa?"
JK:"Vei vedea doar dacă nu vei fi cuminte"Jungkook îl duce pe Taehyung în clasă, Jimin rămânând pe hol uitându-se la cei doi. Cel mare spera doar ca Taehyung să fie bine...nimic altceva. Însă el știa cum să se comporte cu un little și nu credea că Jungkook va fi în stare să aibe grija de Taehyung.
Autor poveste
Jungkook intră în clasă cu Taehyung în brațe toți uitându-se la ei. Se duc în bancă, Jungkook luând o ciocolată, dând să o rupă pentru a o mânca mai ușor Taehyung. Taehyung bătea din palme fericit, mai apoi intrând directorul în clasăD(directorul):"Jeon Jungkook, vei avea două puncte scăzute la purtate din cauza comportamentului tău față de noul coleg"
JK:"Domnule director...mi-am cerut scuze"
D:"Nu îmi pasă Jungkook, numai vorbi și stai jos acum"JK:"Tae, asta e doar din vina ta"spune soptind
V:"Cum adică kookie? Ce am făcut?"
JK:"Baby, după vino cu mine undeva ok?"
V:"Taetae vine oriunde cu kookie"spun râzândSkip time
După ora de matematică, în care proful doar le-au spus elevilor să stea și să se odihnească, Jungkook îl ia în brațe pe Taehyung și se duc în baie spunandu-le la toți să nu intreV:"Ce face kookie cu TaeTae aici?"
JK:"Vei vedea puișor"spune, mai apoi sărutându-i buzele, cel mic zbătându-se
V:"Jungkook oprește-te.Din fericire am ieșit din little din cauza orei care a fost liniștitoare. Din cauza ta am intrat în little space la liceu. Mulțumesc Jungkook"
JK:"Nu îți dau drumul până nu îmi spui cum ai plănuit chestia aia cu Jimin"V:"A fost floare la ureche. După ce ai plecat tu de la cantină, el m-a tras și mi-a spus că ești rău și să nu am încredere în tine. L-am întrebat de ce și așa din vorbă în vorbă am hotărât împreună să facem acest plan. După oră, aveam sport și normal că toți se duceau să se schimbe eu ducându-mă mai târziu din cauza ta. Așa că am făcut cumva să fim ultimii din clasă, toți ieșind să se schimbe. El când a văzut că toți au ieșit și eram doar noi doi, a stat după ușă mai apoi venind tiptil la catedră, noi fiind aprope de ea. Așa a înregistrat totul și acum ne aflăm aici."
JK:"Tu care credeai că planul tău va funcționa"
V:"Credeam"
JK:"Haha"spune sărutându-l pe buze, ducându-se mai jos pe gâtDintr-o dată se aude ușa deschisă și cineva țipând
X:"Ce crezi ca faci aici domnule Jeon Jungkook?"
JK:"Domnule Namjoon.."spun fiind cu capul în josDa, domnul profesor de limba engleză, Kim Namjoon era cel mai tare profesor însă și cel mai speriat dintre toți. Speria pe oricine, cu amenințările sale. Dacă cineva inventa ceva ca nu și-a facut tema sau și-a uitat-o, făcea cumva că afla adevărul din gura acelui elev sau eleve. De aici, dacă intri fără temă la ora lui, vei primi din start 2.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Ok, gata și capitolul asta... WOW... 2 intr-o zi? :)Scuzati eventualele greșeli
CITEȘTI
Why you? ~little space~ Vkook (Vol 1)~FINALIZATA~NECORECTATĂ
FanfictionUnde JK e mai rebel,Tae fiind un băiat în little space. Nu mereu, doar când avea încredere în cineva și când avea nevoie de afecțiune,sau când era super trist,acesta intra în little space neputând să controleze acest lucru. 🄲🄰🅁🅃🄴🄽🄴🄲🄾🅁🄴🄲...