💫3💫

1.5K 71 3
                                    


Scuzati greșelile gramaticale

Ajuns acasă, urc scările nebăgând-o pe mama în seamă când strigă după mine. Mă duc în camera mea, aruncând ghiozdanul în colțul camerei și punându-mă în pat.

Îmi amintesc de telefon, așa că îmi bag telefonul la încărcat, stând în pat cu ochii în tavan. Îmi aduc aminte tot ce s-a întâmplat și o lacrimă îmi curge, urmând altele, neobservând când mama intrase în cameră.

M:"Tae, ce s-a întâmplat? De ce plângi?"
V:"Mama,vreau să mă mut de la acest liceu"
M:"Spune-mi ce s-a întâmplat, de ce?"
V:"Nu pot să-ți-... "

Nici nu apuc să termin ce aveam de spus că îmi sună telefonul. Am stat să mă gandesc dacă răspund sau nu, pentru că era un număr necunoscut.

M:"Răspunde și vezi cine e. "
V:"Ok"

V poveste
Răspund la telefon... În următoarea secundă regretând. Mama se uita la mine cât timp eu doar stăteam și mă uitam în gol,speriat...

V:"Ce vrei Jungkook?"
Jk:"Nu trebuia să pleci acasă, mâine dacă vii la liceu te așteaptă o mare pedeapsă. Dacă vrei să scapi de pedeapsa asta vino în fața liceului la 20:00"

V:"Nu pot ieși afară la 20:00, nu mă lasă mama, îmi pare rău"
M:"Tae, normal că te las, ieși afară cu prietenii tăi,distrează-te, dacă vrei poți dormi la ei în seara asta. Știu că niciodată nu te-am lăsat, dar de data asta te las să faci ce vrei, azi faci ce vrei tu așa că du-te numai sta. Vedeți-vă de acum, de ce la 20?"
V:"Mama.... "

Jk:"Ai auzit-o pe mama ta? Azi vei dormi la mine pui, ce păcat că părinții sunt plecați în străinătate și casa e numai a noastră. În 20 de minute să fii în fața liceului"
V:"B-bine..."și cu asta închid telefonul
V:"Mama, trebuia să spui că nu mă lași, de ce?"
M:"Dragă, sunteți prieteni. Poate îți faci și tu o iubită ce zici? Uite 50 de lei și ia-ți ce vrei dar fără țigări. Stii cât rău ți-au făcut atunci.Și lasă orele azi, motivez eu absențele"
V:"Da..."

V poveste
Nu nu nu nuuuuu,de ce trebuia mama să îmi spună că mă lasă?A ruinat totul, în seara asta sigur o să fiu violat... Oh doamne nu vreau să îl văd din nou... Ce mă fac?

Mama v poveste
Nu înțeleg de ce nu era entuziasmat că l-am lăsat să doarmă în seara asta la prietenii lui, mereu și-a dorit asta.

Autor poveste
V s-a schimbat și nu și-a pus schimburi la el știind sută la sută că nu va dormi la Jungkook din cauza că îi e frică să nu fie violat.

Mai erau doar 5 minute din timpul alocat și el acum plecase de acasă.

Jk:"Oh pui, ai ajuns? Ai întârziat 2 minute, cred ca meriți o pedeapsă"
V:"Bună și tie..."
Jk:"Vai dar în ce ești îmbrăcat"spune mușcându-și buza de jos
V:"Unde mergem?"
Jk:"La mine acasă, ți-am spus. Și pedeapsa o vei primi acolo"spun făcându-i cu ochiul și spunându-i să intre în mașină

În mașină, nimeni nu a spus nimic de aceea Taehyung adormise.

Jk:"Am ajuns baby-bo..., Awww ce drăguț doarme."wtf ce am zis? Azi am chef să îmi bat joc de el așa că "Taehyung trezește-te, dacă vrei să dormi, dormi cu mine"față perversă

V:"Mamă, te rog încă puțin"
Jk:"Taehyung, mă-ta e acasă eu sunt Jungkook"spune zâmbind când vede cum doarme Tae, cu capul pe geam
V:"Hmmm, mama vreau o îmbrățișare mi-e frică, iar am visat urât"
Jk:"O îmbrățișare? Ia-o în brațe pe mă-ta, nu pe mine. Și hmmm mă exciți cu vocea ta când ești trezit din somn , of Tae ce îmi faci tu mie"

V se foiește și ajunge cu capul pe picioarele lui Jungkook, mâna dreaptă stând pe brațul acestuia și mâna stânga unde nu trebuia"

Jk:"Nu aici Tae, nu mă excita aici OMG ia mâna aiaaa"

V poveste
Sunt trezit de cineva care țipă să îmi iau mâna? Mâna? Deschid ochii și rămân prost... Ne uitam unul la altul câteva clipe.

Un fior mă trece și simt ceva în pantaloni când îl văd transpirat și când îl văd că își trece mâna prin păr.. Plus ochii lui negri, te pierzi în ei.

Când simt ceva în pantaloni, am știut din prima că e prima oară când cineva mă face să mă excit așa. Dar de ce el? Sunt băiat, e băiat, nuuuuu... Nu e bine

V:"Scuze..."
Jk:"De ce tocmai tu mă faci să mă excit și nimeni altcineva nu o face nici dacă vor?"
V:"Eu... Ți-am cerut scuze"

În acel moment mă duc la locul meu, el uitându-se la mine respirând greu și transpirând. Oh nu, din nou acea problemă...

Jk:"Te-ai excitat și tu din cauza mea acum? E cam mare umflătură"mă uit jos la pantalonii lui mușcându-mi buza de jos și după la el. De ce e speriat?
V:"N-Nu"spun transpirând, nu mai rezist...ahh....
Jk:"Hai să rezolvăm această mică problemă a ta"

V:"Nu, nu din nou te rog nu"încep să plâng uitându-mă la el speriat și cu ochii plini de lacrimi.
Jk:"Ma lași cu ochii în soare acum? Uite și tu ce umflătură am și tu la fel, trebuie să o rezolvăm, vino încoace"spun și îl trag de tricou spre mine.

Îi pun mâna la cap și îl pun peste mine,ca să nu se lovească la cap. Stai ce... tocmai mi-a păsat dacă îl doare sau nu pe el? Dar mâna mea ce mai zice hă?

Jk poveste
Deschid portiera la mașină și mă duc repede în casă, în tot timpul ăsta Tae plângând,stând ca un bebeluș în brațele mele. Ajungem în casă și mă duc direct în camera mea la etaj, și îl arunc pe pat

V:"Jungkook, te rog nuu"plâng din ce în ce mai tare și inima îmi bate tare. Oh nu, nu pot să respir.
Jk:"Ah, o să fie o zi super frumoasă, pentru mine unul"
V:"Ce..vrei să...."nu pot vorbi din cauza că nu pot respira. Cred că am un atac de panică, el nici nu observă asta
Jk:"Ce vreau să fac? De ce nu vorbești hă?"mă duc la nivelul lui și îl trag spre mine șpotindu-i la ureche "Oh baby, în seara asta tu ești al meu și eu doar al tău"
V:"Jung..."nu apuc să mai spun ceva,că de aici s-a rupt firul

Jk poveste
După ce îi șoptesc la ureche și eram pregătit sa îmi desfac pantalonii văd că nu mai mișcă și nici nu răspunde când îl strig.

Mă duc la el și îl zgudui dar degeaba. Fuck, a leșinat? Atât de speriat a fost? Și eu ce fac acum? Adică dă-mă dracu, dă-o dracu de erecție,el a leșinat..

Decid să îl îmbrac în ceva mai comod. Era îmbrăcat în pantaloni strâmți care mă înnebunesc și un tricou băgat în pantaloni. Așa că încep să îi dau jos tricoul, admirându-i pieptul gol, juniorul din nou excitându-se.

Îmi revin după ce repede îl îmbrac într-un tricou de al meu și îi dau jos pantalonii văzându-i umflătură în boxeri. Îl analizez ceva vreme și mă apropii de Tae observându-l la față.

Avea ochii umflați și fața lui numai era cum era. Îl ridic mai sus să stea pe o pernă și văd că tricoul îi ajunge mai jos de fund și am decis să îl las așa. Nu cred cât de mic e la înălțime și la tot față de mine. Ce drăguț. CE? CHIAR E...
_

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Why you? ~little space~ Vkook (Vol 1)~FINALIZATA~NECORECTATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum