💫17💫

975 51 4
                                    

Yoongi stătea în toaleta plângând și suspinând neputând să respire. Se panichează din moment ce e ceva nou până acum. Niciodată nu a plâns ajungând să nu poate să respire. S-a ridicat deschizând ușa de la cabina, ducându-se la chiuveta și dând drumul la apă. Acesta se spală pe fața nebăgând în seamă vorbele celorlalți băieți care erau în baie uitându-se la el speriati.

După ora, Jimin îngrijorat decide să se ducă la Yoongi care era sigur că încă era în baie. A deschis ușa de la baie, văzând băieți care se uitau la Yoongi, el fiind pe jos trăgându-se de par și tipand. Jimin s-a dus la el imediat, trăgându-l până afară. S-au pus pe o bancă și se uita la el îngrijorat.

Jimin:"Yoongi?"spune acesta îngrijorat

Perspectiva Yoongi
Ma spal pe fața nebăgând în seamă toți ce spuneau acei băieți. După ce mă spăl constat că au plecat punându-mă jos lângă ghiuveta scoțând telefonul. Plâng uitându-mă la ultima conversație cu mama, ultima poză cu ea și ultima poze cu toți trei. Deodată se suna eu stând tot acolo. Intrau băieți la un moment dat,toți doar uitându-se la mine întrebându-mă ceva. Parcă numai auzeam nimic, ma uitam la ei speriat văzând că spun ceva. Ma trag de par și tip auzind țipetele mamei. La un moment dat Jimin ma trage ajungând afara stând pe o bancă.

Jimin:"YONGIII"spun apucându-l de umeri
Yg:"Jimin...."
Jimin:"Esti bine? Ce ai pățit?"
Yg:"Tre...trebuie să mă duc acasă"
Jimin:"Bine voi veni cu tine. Mai întâi hai să îi spunem directorului."

Aceștia pleacă Yoongi încă fiind în gândurile sale. Directorul a fost de acord văzând că Yoongi arăta că un zombie.

Yg:"Jimin"
Jimin:"Hm?"
Yg:"Nu veni cu mine acasă"
Jimin:"Doar te conduc"
Yg:"N...nu te rog"spun cu lacrimi în ochi
Jimin:"De ce?"spune oprindu-se
Yg:"Nu vreau sa îmi cunosti tatăl"
Jimin:"Cât de rau poate fi?"
Yg:"Foarte, mai rău decât iti poți imagina tu"
------------------------------------------------------
Între timp, Jungkook și cu Tae erau la oră. După ora care practic nu a fost oră, domnul nefiind la clasă, cei doi se duc la cantină pentru a mânca. Toți ochii erau pe ei, Taehyung neînțelegând. Pentru un timp uitase ca Jungkook era fuckboy-ul școlii și toți se întrebau dacă sunt împreună. Se asează la o masă mâncând, niciunul vorbind.

X:"JUNGKOOK"spune țipând
Jk:"Ce dra-, JIN?"spune și el țipând riscându-se

Tae se sperie din cauza celor doi, fiind în little space acum. Credeau că cei doi se vor lua la bătaie când văzu ca Jin se apropia cu pași repezi la Jungkook însă îl lua în brațe

Jk:"De ce mă iei în brațe? Iac"
Jin:"Jungkook vreau sa îți multumesc că ai grija de Tae. Și am vazut că Taehyung numai e atât de speriat cum era înainte de tine si scuze ca te-am înțeles greșit."
Jk:"Oh-...E ok cred, acum ia-ti labele de pe mine"
V:"Daddy?"
Jk:"Hm?"
Jin:"Ce?"

V:"TaeTae vrea acasă"spune cu lacrimi în ochi
Jk:"Oh shit"
Jin:"Du-l acasă, e în little space"
Jk:"Da Jin, dar totuși, are prea multe absențe din cauza asta"
V:"S....scuze"fiind cu capul în pământ
Jk:"Nu puisor, nu trebuie să iti ceri scuze. Te voi duce acasă, însă mai întâi da-mi numărul mama ei tale te rog"
V:"Am facut ceva gr...gresit?"
Jk:"Nu baby"spun luându-l în brațe și pupându-l pe frunte.
V:"Oh-"spune fiind cu capul pe pieptul lui Jungkook și cu picioarele pe picioarele celui mare(sper ca ati inteles postura gen)

După ce Jungkook vorbește cu mama lui Taehyung, acesta îl duce acasă, Jin ducându-se la oră.

------------------------------------------------------
Jin avea ora cu profesorul Kim...ora lui preferată, din moment ce profesorul e preferatul lui. Namjoon intra în clasa nervos spunând un buna ziua mai apoi trantind catalogul pe catedra. Jin nu înțelegea de ce e atât de nervos ochii fiind numai pe el. Namjoon vedea ca Jin e speriat așa că se calma puțin în speranța că cel mic să nu se sperie de el.

Nj:"Copii, azi nu vom face ora, în schimb va rog ca toți să plecați acasă din moment ce e ultima ora pentru voi."

Toți se pregăteau să plece, Jin neînțelegând ce se întâmplă cu iubitul lui. Acesta își strângea lucrurile crezând că Namjoon îi va spune să stea. Însă nu așa a fost.Pleacă din clasă, dând o ultimă privire lui Namjoon. Acum era fericit? Fericit? Da...privea telefonul scriind ceva. Oare ce?

Jin pleacă din școala ajungând acasă gândindu-se la ce l-a enervat așa de tare pe Namjoon. Primește un mesaj, văzând că e de la cel mare zambind.

Nj:"Hai să ne întâlnim la cafeneaua **** la ora 17:00"

------------------------------------------------------
Între timp, Yoongi ajunsese în fața casei lângă el fiind Jimin. Tot drumul a insistat să vină cu el, să nu îl lase singur. Lui Yoongi îi era frica...foarte frică. Dacă cumva îi făcea și lui Jimin ce îi făcea lui? Dacă era acasă? Câteodată e plecat la curve însă nu sta mai mult de 2 sau 3 ore.

Yg:"Am ajuns, pleacă"
Jimin:"Nici vorba, te conduc până în casa, până în camera ta"
Yg:"E mizerie"
Jimin:"Yoongi, numai fii așa. Nu îmi pasă ca e dezordine, dacă nu te duc până la tine în casa nu voi pleca din fața casei tale."
Yg:"Îmi pare rau"
Jimin:"Pentru ce?"
Yg:"Vei vedea"

Yoongi intra în casa, Jimin făcând la fel. Nu pot spune cât de urat mirosea din cauza berilor și din cauza dezordinei. Toată casa era dată cu susul în jos, mai puțin camera lui Yoongi. Era curatenie acolo, în fiecare zi aerisind.Spre norocul lui Yoongi, tatăl lui nu era acasă însă nu știa când se întorcea. Putea să se întoarcă din clipa în clipa așa că intrase în camera lui, unde Jimin scoase doar un "woa"

Yg:"Ok, gata Jimin acum poti pleca"spuse grăbit uitându-se mereu pe geam
Jimin:"Oh, dar mai vreau sa stau cu tine. Vreau să te cunosc mai bine"
Yg:"JIMIN, DACĂ NU PLECI ACUM VEI REGRETA TOATĂ VIAȚA TA CĂ M-AI CUNOSCUT. ȘI O SPUN LA PROPRIU"spune țipând
Jimin:"Yoongi"

Însă nu a mai spus nimic, ușa de la casa fiind deschisă. Yoongi face ochi mari, lacrimi în ochi formându-se. Îl ia pe Jimin și îl ascunde în dulap spunându-i că dacă scoate vreun cuvânt, îl va face să regrete toata viața lui traita pana acum. Jimin doar a dat din cap în semn de da. A închis ușa dulapului, mai apoi Yoongi punându-se în pat prefăcându-se ca doarme.

T(tatăl):"CURVO"spune țipând din bucătărie

Tatăl lui Yoongi se duce în camera lui trantind cu putere ușa. Acesta încă se prefăcea ca doarme, tatăl lui luând plapuma de pe el, mai apoi trăgându-l de un picior și punându-l în genunchi. Jimin vedea totul, chiar dacă era închis în dulap vedea totul. Ușa era intredechisa, nu închisă foarte bine.

T:"Haide, fă-ți treaba"spune dându-și pantalonii jos
Yg:"Tata, nu acum te rog"spune plângând
T:"Curva ce ești"spune dându-i o palmă peste față

Jimin decide să își scoată telefonul  filmând tot.

Yg:"Tata, nu acum te rog, mai târziu promit ca o să fac tot ce vrei tu"
T:"AM SPUS ACUM"spune luându-i capul și obligându-l să i-o suga

Yoongi plângea cât timp tatăl lui gemea de plăcere. Însă nu aici s-a sfârșit. După ce si-a dat drumul în gura lui Yoongi, l-a trântit pe pat, masându-i și lui juniorul. Yoongi rămăsese șocat fiind prima oară pentru el când tatăl lui îi face mai mult decât să îl forțeze să i-o suga. Începe să plângă zbătându-se și țipând însă în zadar.

Jimin observa ca telefonul lui nu e pe silențios, dându-l repede fiindu-i frică de acel om. Plângea...da și Jimin plângea la ce vedea.

------------------------------------------------------

Why you? ~little space~ Vkook (Vol 1)~FINALIZATA~NECORECTATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum