Jimin observa ca telefonul lui nu e pe silențios, dându-l repede fiindu-i frică de acel om. Plângea...da și Jimin plângea la ce vedea. Filma tot pentru dovada... Vroia ca Yoongi să plece din casa asta, să fie liber...sa fie fericit. Acum intelegea totul....de ce Yoongi i-a spus tot drumul sa nu vină până la el acasă. Se simțea prost știind ca Yoongi știe ca vede toate astea.
Tatăl lui îi dă jos pantalonii, întorcându-l și intrând în el. Yoongi tipa și tremura. După ce a terminat cu el, a plecat spunându-i ca astăzi nu va fi acasă și ca se întoarce peste două zile,plecând. Yoongi era în pat plângând și țipând, trăgându-se de par. Uitase ca Jimin era acolo. Jimin plângea, ducându-se la el. Yoongi rămăsese socat neputând sa respire când îl văzu pe Jimin stând în fața lui.
Jimin:"Yoongi"
Yg:"J.."
Jimin:"Gata... A trecut gata te rog numai plânge. Imi rupi în două inima când te vad ca plângi. Yoongi cineva pe lumea asta sa stii ca te iubeste. Dumnezeu și eu. Gata te rog pisoias numai plânge"spune plângând și luându-l în brațe. (și eu plang ma jur)
Yg:"Jimin, te rog nu spune nimănui ce ai vazut"spune țipând
Jimin:"Nu pisoias, nu spun la nimeni. De ce aș spune așa ceva cuiva Yoongi? Pisoias, uită-te la mine. Trebuie să pleci de aici, hai la mine acasă. Stau singur, părinții mei sunt plecați pentru o afacere. Te rog pisoias vino cu mine. Nu vreau sa te vad plângând, nu vreau ca acel om să te distrugă, nu vreau sa te vad așa. YOONGI VINO CU MINE TE ROG. În acest moment vreau sa il omor pe omul ala, vreau sa mor din cauza ca te vad așa. Nu imi place, te iubesc Yoongi vino cu mine te rog"spune uitându-se la el.Yg:"Jimin, multumesc d-"
Jimin:"Shhh,doar stai aici lângă mine. Doar ia-ma în brațe. Doar liniștește-te"
Yg:"Mmm"spune luându-l în brațe.Yoongi îl ia în brațe pe Jimin, fiind cu capul pe pieptul sau. De fapt nu era lângă Jimin, era peste el. Mâinile îi înconjurau talia, capul fiind pe pieptul lui Jimin. Jimin plângea, plângea în liniște. Vroia să îl ajute și știa cum. Însă trebuia să vrea și Yoongi. Jimin îl puse pe Yoongi lângă el, acum luându-l și el în brațe pe la spate. Yoongi tipa câteodată din cauza dureri, adormind când Jimin îl întoarse la el, luându-l intr-o îmbrățișare caldă, pupându-i mereu fruntea.
În sfarsit Yoongi se simțea în siguranță. Acea îmbrățișare, niciodată nu vroia să îi mai de-a drumul. Astfel, peste câteva minute amândoi au adormit.
Skip time
Yoongi se trezi, fiind în aceași postura. Se ridică,neputând să meargă din cauza dureri. Vedea pata roșie pe cearșaf...numai e virgin. Propriul tată si-a dezvirginat fiul. Văzând că Jimin încă doarme, se dă jos cu greu plângând silențios, ducându-se în bucătărie luând un cuțit. Se duce în baie profitând ca Jimin doarme. Închide ușa, și se pune pe jos plângând și tremurând. Tot ce își dorea acum era doar MOARTE... Vroia să moară.Jimin se trezește observând ca Jimin nu e lângă el. Se gândea ca poate s-a dus să mănânce însă imediat se gândi ca își poate face rău singur din cauza ca suferă. Pleca din camera strigându-l pe Yoongi. Se duce în bucătărie, după în baie. Ajunge în fața băii, deschizând ușa. Imaginea din fața lui...ramasese socat. Se duce la el luându-i cuțitul din mâna și luându-l în brațe.
Jimin:"Slavă Domnului ca m-am trezit la timp Yoongi. Nu te mai gândi la moarte Yoongi. Nu iti dori să mori Yoongi. Eu voi fi aici lângă tine mereu. Iti promit"
Yg:"Jimin numai suportttt"spune plângând străgându-i tricoul in mâini.Jimin:"Yoongi, stii ca te iubesc da?"
Yg:"Ma...i...iubesti?"
Jimin:"Foarte mult Yoongi, așa că... Tu ma iubesti?"
Yg:"Mhmm"spune aprobând din cap
Jimin:"Atunci vrei sa ma vezi fericit?"
Yg:"Da"
Jimin:"Atunci vino cu mine"Yg:"Nu am unde Jimin, chiar dacă lui tata nu îi va păsa."
Jimin:"Pisoias, ai unde. La mine acasă ti-am spus. Părinții sunt plecați pentru o afacere și mi-au spus că un an vor sta acolo. Plus ca imi trimit în fiecare săptămână bani. Pisoias ne vom descurca crede-ma."Yg:"M...multumesc Jimin"spune uitându-se la Jimin zâmbind
Jimin:*Ai zambit. Niciodată nu te-am văzut zâmbind. Zambesti prea dragut Yoongi. Vreau sa te vad numai zâmbind. Haide, să plecam. Ia-ti câteva haine și ia-ti toate cărțile și ghiozdanul."
Yg:"Am niște bani, îi dau și pe aia"
Jimin:"Sunt de la tatăl tau?"
Yg:"Da"
Jimin:"Atunci nu îi lua"------------------------------------------------------
Între timp, Taehyung și Jungkook erau acasă de 2 ore. Acum Taehyung dormea, Jungkook făcându-i clătite. Își aduce aminte ziua în care fumase Tae, mai apoi intrând în little space el fiind tot în bucătărie făcând clătite, râzând. Taehyung se trezește ducându-se jos la Jungkook și luându-l în brațe. Tot în little space era și credeti-ma Jungkook adora când Tae era în little space. Era dragut, cuminte câteodată nu prea, cânta, dansa, se juca. Era ca un copil de 3 ani. Jungkook îl ia și el în brațe pe Taehyung mai apoi hrănindu-l.------------------------------------------------------
Jin se pregătea văzând că e 16:30 și la 17:00 trebuie să fie acolo. Iese pe ușa, și se grăbește la cafenea. Îl zărește la Namjoon de la fereastra, intră în cafenea și se așează la masăNj:"Hey iubire"
Jin:"Hey Namjoon"spune dându-și ochii peste cap
Nj:"Ce ai pățit?"
Jin:"Ce ai avut azi?"îi răspunde cu o altă întrebare
Nj:"Nervi"
Jin:"Asta am observat și eu însă de ce?"
Nj:"De asta te-am chemat aici. Să vorbim despre noi Jin..."
Jin:"A...adica?"spun, lacrimi în ochi formându-se....eram gata să imi iau căștile și să ascult muzică tristă și să plâng....Nj:"Pai vezi tu... faza e următoarea"
Jin:"Cred ca stiu ce vrei sa spui Namjoon"spun cu capul în pământ
Nj:"Nu cred ca stii"Jin:"Ba cred că da.Stiam că relația asta nu va ține mult. Eram sigur. Din cauza că îmi sunteți profesor și eu vă sunt elev."
Nj:"Baby, cum să te gândești că mă despart de tine?"
Jin:"Nu asta era?"
Nj:"Nu prostutule"
Jin:"Atunci?"spun mirat uitându-mă la elNj:"Deci...fratele meu are vitreg are o soție. Și acea doamna soție sunshine raza lui de soare minunată și drăguță și frumoasă a cam născut. Și eu trebuie să ma duc la Domnul sunshine adică fratele meu vitreg și să îi ajută cu mutatul.Și nu voi fii acasă și nici la liceu vrei 3 zile. Și asta vroiam să îți spun"spune cu capul în pământ
Jin:"Am înțeles. Dar...de ce râdeau și erai cu telefonul de parcă scriai ceva? Mă..în..inșeli?"Nj:"D..da"spune cu capul în pământ
Jin:"Ce?"spun cu lacrimi în ochiNamjoon își deschide telefonul spunându-i că vrea să arate cu cine îl inșeală.
Nj:"Uite cu cine te înșel baby"
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Noapte buna guys🤣😂❤
CITEȘTI
Why you? ~little space~ Vkook (Vol 1)~FINALIZATA~NECORECTATĂ
FanfictionUnde JK e mai rebel,Tae fiind un băiat în little space. Nu mereu, doar când avea încredere în cineva și când avea nevoie de afecțiune,sau când era super trist,acesta intra în little space neputând să controleze acest lucru. 🄲🄰🅁🅃🄴🄽🄴🄲🄾🅁🄴🄲...