Nj:"Te iubesc"
Jin:"Și eu te iubesc"
Nj:"Esti al meu, cred ca știi asta da?"
Jin:"Da...dar îmi sunteți profesor.."
NJ:"De câte ori ti-am spus că nu îmi pasă? Diferența dintre noi e doar de 4 ani"
Jin:"Scuze"
Nj:"Nu-i nimic baby, acum ce vrei sa facem?"
Jin:"Mi-e foame.."Namjoon se ridică, trăgându-l de mână pe Jin, el înroșind pentru a mia oară din cauza lui.
Între timp, Taehyung e la ora nefiind atent gândindu-se la ceva...nici el nu știa la ce. "Mama"....a zis ca vrea să îmi spună ceva când ajung acasa, a spus asta acum o zi sau două, nici eu numai țin minte. Normal Tae ca nu ti-a spus....erai în little.. Jungkook... Oh nu, am spus că după ore ma duc la el, sper ca e bine
Ora se sfârșește, Taehyung grăbindu-se să plece la Jungkook acasă. Bate în ușa aproximativ de 5 minute dar nimeni nu răspunde...tipa însă el nu venea. Asta îl îngrijora pe Tae care batea din ce în ce mai tare. Intr-un final, Jungkook îi deschide usa cu greu, ducându-se înapoi în pat.
Jk:" De c...e esti...a..aici?"
V:"Jungkook, esti bine? Ai racit?"
Jk:"Da"
V:"Oh nu, e din cauza ca m-ai așteptat atunci nu?"
Jk:"În fine Tae"
V:"Imi pare rau Jungkook...dar ce vroiai să imi spui?"
Jk:"Ca te iubesc"V:"CE?"
Jk:"Te iubesc Taehyung..si nu ca pe un prieten, ca ceva mai mult
V:"Jungkook...."
Jk:"Vrei sa fii iubitul meu?"
V:"Poti sa ma mai lasi puțin să ma gandesc?"
Jk:"Ok..."
V:"Trebuie să te fac bine mai întâi"Cu astea fiind spuse, Tae îl învelește pe Jungkook, mai apoi facandu-i un ceai și stând lângă el. I-a pus ceva rece pe frunte, din 5 în 5 minute verificandu-i temperatura facandu-l să râdă pe Jungkook
Skip time
V:"Esti mai bine acum?"
Jk:"Da,multumesc sincer"stai ce?? Am spus multumesc? Eu???
V:"Imi pare rău Jungkook"
Jk:"Mie ar trebui să îmi pară... Te-am făcut să suferi și să plangi din cauza mea.. Să vrei sa te omori din cauza mea, nu e bine ce ti-am făcut, scuze"a doua oară scuze? Ce dracu e în neregulă cu mine?
V:"Nu Jungkook, e ok"
Jk:"Dar cum de te-ai gandit sa vii azi la mine?"
V:"Ieri nu am putut să vin să ma vad cu tine deoarece a trebuit să plec cu mama sa facem cumpărăturile"
Jk:"Am crezut că nu vrei sa vorbesti cu mine"
V:"Nu,scuze"
Jk:"E ok"Jungkook ma conduce până la ușă spunându-mi pa,luându-l în brațe el fiind confuzi
Jk:"Pentru ce a fost asta? De ce?"
V:"Doar da-te bine Jungkook, stay strong!"
Jk:"Multumesc ingeras"
V:"Oh, da"spun înroșindSkip tine
Ajung acasa ducându-ma la mamaV:"Mama, ce vroiai sa imi spui acum 2 zile?"
M:"Tae, stii ca afacerea merge bine zilele astea da?"
V:"Da,și ma bucur"
M:"Însă, cineva a investit în ea și sunt foarte importanți acei oameni. Au spus că trebuie să ma duc în Canada pentru o lună sau două"
V:"Ce?"
M:"Puiule, stai liniștit, nu vei fi singur. Le-am explicat părinților despre tine și stiu ca esti in little și ai nevoie de cineva care să te îngrijească, asa ca ei au un fiu"V:"Mama, tu vrei sa stau cumva cu el?"
M:"Da Tae... E de vârstă ta oricum"
V:"Of mama, mi-e frică, dacă..."
M:"Dacă ce?"Da, mama lui nu știa ce i-i s-a întâmplat lui Tae. Nu știa că a fost violat, nu știa că a fost în depresie, nu știa deloc chiar dacă îi spunea lui Tae să nu se ferească de ea și să îi spună tot. Din cauza asta are boala asta... Frica, afecțiunea, dorința, iubirea...doar asta vroia el. Nu vroia să fie folosit de cineva, mai apoi aruncat la gunoi cum a fost cu acel băiat. Ce a meritat el să fie violat? De ce tocmai el? Asta se întreaba și el..de ce nu o fată? De ce eu?
V:"Nimic mama. Da...dar dacă intru în little space și nu stie ce s-a faca?"
M:"O să stie, părinții trebuie să vorbească cu el. Du-te la culcare e 10"
V:"Mama, doar stii ca nu dorm de acum"Jk:"CE?"
T(tatal lui):"Cum ai auzit, acum fără comentarii"
Jk:"Tată dar-"
T:"Nici un dar. Pregateste-te ca maine vor veni aici"------------------------------------------------------
A doua zi, ma trezesc cu mama care tipa. Azi nu e școală? Ah, nu, e sâmbătă. Ce repede au trecut zilele. Ma duc jos în bucătărie și o văd pe mama îmbrăcată super eleganta si cu bagajele lângă ea.
M:"Tae, pregătește-te , imbraca-te ca plecam"
V:"Nu plecai doar tu?"
M:"Prostutule, vei sta tu la el, nu el la noi"
V:"Oh mama trebuia să imi spui înainte, când am timp să imi fac bagajul? Aishhhh"Ma duc repede în camera și ma imbrac cu o pereche de blugi strâmți și camasa pe care o bag în pantaloni. Vreau sa imi împachetează câteva haine dar ma striga mama
M:"Tae, vino pui"
V:"Ce?"
V:"Ah, buna ziua"spun aplecându-mă
Kai:"Buna, eu sunt Kai, imi poti spune Kai"
Jennie:"Iar eu sunt soția lui, Jennie"
V:"Buna ziua"
M:"Bun, acum ca ati facut cunostiinta ar trebui să plecam?"
V:"Mama, nu am schimburi la mine"
Jennie:"Stai liniștit, băiatul nostru iti poate da"
V:"Oh, okay"Ne urcam intr-o mașină, pe cine păcălesc? Era o limuzina... După aproximativ 20 de minute de mers,ajungem în fața unei vile, eu dormind. Ma ridic puțin din cauza frânei și deschid puțin ochii văzând vila. Credeam ca visez așa ca m-am hotarat să ma pun să dorm înapoi.
Mama Tae poveste
Oh, a adormit și nu cred ca se mai trezește curând. Decid să îi spun Domnului Kai să îl ia în brațe în stil mireasa și să îl pună în camera sa, defapt în camera unde va sta și noul lui prieten. Doarme atât de profund ca nu simte nici o mișcare și mici nu reacționează când îl strig. Intram în casa, Taehyung fiind încă în brațele Domnului KaiJk:"Mama? Tata?"
Kai:"El e baiatul de care trebuie să ai grija"
Jk:"TAE?"
M:"Da.Sunteți colegi de bancă nu?"
Jk:"Da"Jennie:"Oh, ce bine deja vă știți."
Kai:"Jungkook, ia-l pe Taehyung și du-l la tine in camera. Veti sta împreună, pentru ca e little...poate oricând să intre și să plângă ca nu e cineva lângă el"
Jk:"Vom dormi împreună?"
Kai:"Ce? Sunteti colegi"------------------------------------------------------
Multumesc pentru 281 de ochișori wow 🥰🥺
CITEȘTI
Why you? ~little space~ Vkook (Vol 1)~FINALIZATA~NECORECTATĂ
FanfictionUnde JK e mai rebel,Tae fiind un băiat în little space. Nu mereu, doar când avea încredere în cineva și când avea nevoie de afecțiune,sau când era super trist,acesta intra în little space neputând să controleze acest lucru. 🄲🄰🅁🅃🄴🄽🄴🄲🄾🅁🄴🄲...