Nj:"Uite cu cine te înșel baby"
Jin avea lacrimi in ochi crezând ca Namjoon chiar îl înșelase. Namjoon îi arată o poză cu copilul lui Hoseok, Jin oprindu-se din lăcrimat și uitându-se la el.
Nj:"Baby, cum să crezi că eu te pot înșela?"
Jin:"Nu știu..."
Nj:"Of Jin"Acesta se duce lângă Jin și îl ia în brațe, mâncarea comandată venind. Namjoon îl hrănește pe Jin, urmând un sărut.
Nj:"Hai la mine acasă, ne putem uita la un film...ce zici?"
Jin:"Hmmm....bine"Jin urcă în mașina celui mare făcându-se comod în scaun. Tot drumul Namjoon îi pusese mâna pe piciorul celui mic mic. Ajunși în fața casei, se dau jos Namjoon deschizând ușa.
Ajunși în casă, Jin se pune pe canapea la indicațiile lui Namjoon. Namjoon se duce lângă el
Nj:"Te iubesc Jin"
Jin:"Și eu pe t...tine"spun înroșindPoveste Jin
Deodată Namjoon mă pune lat pe canapea punându-se pe mine. Se uită în ochii mei și mă sărută. Rușinos, îi răspund la sărut, acesta devenind unul umed și pasional. Mâinile lui Namjoon se plimbau pe coapsa mea ducându-se pe talie iar mâinile mele în părul acestuia. Namjoon mă ia pe sus, ducându-mă în patul lui punându-se din nou peste mine. Își plimbă mâinile pornind de la picioare până la coapse făcându-mă să tresar.își pune mâna sub tricoul meu, tot timpul uitându-se la mine. Nu eram pregătit de așa ceva. Nu acum...Jin:"C...ce faci?"
Nj:"Bine tu?"spune făcând mici semne pe sfârcuri
Jin:"Ahh,Nam...namjoon"
Nj:"Hmm"
Jin:"Namjoon nu sunt pregătit"
Nj:"Ai încredere în mine"
Jin:"Te rog, chiar nu sunt"
Nj:"Bine puișor"După ce imi dă săruturi pe piept, îmi sărută fruntea spunând un scuze
Jin:"Nu trebuie să îți ceri scuze"
Nj:"Ba da baby"
Jin:"Namjoon stii că te iubesc dar nu sunt pregătit. E prima relație serioasă aș putea spune."
Nj:"Ma bucur ca esti fericit"Cei doi se uita la film, mai apoi dormind împreună îmbrățișați.
------------------------------------------------------
Jungkook și Taehyung dormeau și ei împreună. Jungkook se hotărâ să nu se ducă a doua zi la liceu, din cauza lui Taehyung. Era în little space și nu vroia ca cel mic să fie speriat sau să nu fie fericit.V:"Ăăăm...daddy... TaeTae vrea la toaletă"
Jk:"Haide"Îl lua în brațe ducându-l la baie. L-a lăsat să își facă treburile, mai apoi plecând cu el înapoi în cameră. Dintr-un motiv anime, Taehyung era obosit vrând să mai doarmă. Așa că,cât timp Taehyung dormea, Jungkook se putea duce la magazin pentru a-și lua țigări, nu?Zis și făcut.
După 10 minute de stat la coadă, Jungkook își ia țigările și pleacă acasă. Între timp Taehyung se trezise văzând că Jungkook nu era lângă el. Incepuse să plângă ducându-se peste tot în casă pentru a-l căuta. Se puse jos pe gresia cea rece, în bucătărie, plângând.
Cum intră Jungkook și îl vede pe cel mic, repede se duse lângă el luându-l în brațe.
Jk:"Puisor, ce s-a întâmplat?"
V:"Kookie nu lăsat TaeTae?"
Jk:"Nu pui, am fost până la magazin doar"
V:"Oh"Jungkook se duce cu Taehyung în pat fiind 11 noaptea acum. Taehyung adoarme, Jungkook ducându-se să fumeze pe balcon. După ce fumeaza se duce și el să doarmă, îmbrățișându-l pe cel mic la pieptul lui.
------------------------------------------------------
Yoongi și Jimin însă nu dormeau. Era 12 noaptea și își făcuse deja planul de "evadare".Însă nu puteau să plece acum când era noapte, niciun taxi nefiind la dispoziție. Se hotărâ să se trezească la 6 pentru a pleca. Yoongi era agitat, Jimin doar luându-l în brațe pentru a-l liniști.Yoongi stătea fumând în pat uitându-se în gol. Deodată spune un "s-a terminat" ușurat și zâmbind ceea ce îl făcu pe Jimin să se holbeze la cel care zâmbea.
Jimin:"Woaaa"spune uitându-se la Yoongi
Yg:"Ce?"
Yg:"De ce te holbezi la mine?"
Jimin:"Yoongi, de acum înainte să zâmbești mai mult te rog."
Yg:"Oh.."
Jimin:"Îți ador zambetul... Pot să-"Yoongi nu apucase să spună nimic că Jimin se duse lângă el punându-i mâna pe buze. Yoongi se uita cel mic lung strigându-l. Jimin se holba la buzele acestuia, mai apoi apropiindu-se de ele. E trezit din tranșă când Yoongi aruncă țigara deja terminată și îl tranteste pe pat. Yoongi era peste Jimin amândoi făcând contact vizual. Se uitau unul la altul timp de câteva secunde mai apoi Yoongi uitându-se la buzele celui mic.
Se apropie încet de el, distanța dintre cei doi fiind aproape inexistentă. Yoongi nu îl plăcea pe Jimin, doar simțea atracție pentru cel mic. Oare asta era nu? Sau chiar simțea ceva pentru el din cauza ca îl va salva și va trai cu el? Însă Jimin nu simțea absolut nimic. Era fascinat de cât a suferit cel mare vrând să îl ajute. Jimin se uita la Yoongi spunând
Jimin:"Ce faci?"
Yg:"Nu știu, buzele tale mă atrag"
Jimin:"Oh..dar"
Yg:"Sunt așa mari și cărnoase, hmmm"spune ducându-și mâna peste ele
Jimin:"Yoongi, hai să dormim
Yg:"Pot să te sărut?"
Jimin:"Nu, suntem prieteni."
Yg:"Și ce?"
Jimin:"Vrei sa fim prieteni cu beneficii?"spune sarcastic
Yg:"De acord"
Jimin:"Stai, eu doar-"În următoarea secundă, Yoongi își presă buzele peste cel mic, nemișcându-le. Cel mic rămâne uimit, țipând
Jimin:"Yoongi, ajungi ca tatăl tau"
Yg:"JIGODIE"spune dându-i o palmă
Jimin:"AHHH"Jimin se trezi, spunându-și pentru sine ca a fost doar un vis. Yoongi fuma, întrebându-l pe cel mic ce a visat. Jimin nu i-a spus însă i-a spus să doarmă și el. Yoongi se pusese în pat, amândoi fiind cu spatele. Deodată Yoongi se întoarce șoptindu-i lui Jimin un scuze și luându-l în brațe. Îl trage mai aproape de el, punând capul lui Jimin pe mâna lui. Jimin se simțea în siguranță, văzând că Yoongi îl strânge atât de tare, capul lui fiind pe capul acestuia. Chicotea, întorcându-se și el. Făcând contact vizual, Jimin se cuibărește la pieptul celui mare, Yoongi zâmbind. Îl ia în brațe, punându-și capul pe perna și adormind imediat. Jimin făcu la fel, ascultând bătăile lui Yoongi.
------------------------------------------------------
💫❤💫
CITEȘTI
Why you? ~little space~ Vkook (Vol 1)~FINALIZATA~NECORECTATĂ
FanfictionUnde JK e mai rebel,Tae fiind un băiat în little space. Nu mereu, doar când avea încredere în cineva și când avea nevoie de afecțiune,sau când era super trist,acesta intra în little space neputând să controleze acest lucru. 🄲🄰🅁🅃🄴🄽🄴🄲🄾🅁🄴🄲...