~2 évvel később~
Yoongi hazafele igyekezett, hogy meglepje Jimin-t. Hamarabb végzett a munkával és bár tudta jól, hogy szerelme később érkezik haza, kedvenc ételével akarja meglepni és felköszönteni őt.
Boldogan sétál be a közös lakásukba, ahol már fél éve együtt laknak.
Igazán otthonossá tették az apartmant. Közös képek lógnak a falakról, meleg színek veszik körbe és pár növényt is lehet találni.
De Yoongi mindigis hiányolt egy kis életet a lakásból. Mindig hamarabb végzett, mint Jimin és utált csendre hazaérni.
Ezért is döntött úgy, hogy meglepi szerelmét.Gyorsan hozzálátott a vacsorának és szépen megterített.
Szerelme ajándékát szobájukba rejtette el.A finom rizset kavargatja meg éppen, amikor hallja az ajtó nyitódását. Megtörli kezeit és kötényestől siet szerelme elé.
- Üdv itthon. - köszönti, kitárja karjait, amibe azonnal beleomlik Jimin.
- Hazaértem. - bújik hozzá sokkal jobban, mint eddig.
- Nagyon elfáradtál? - simogatja meg hátát Yoongi.
- Egy kicsit igen. - bólint, majd beleszagol a levegőbe. - Rizset csináltál és...-újra szaglászni kezd. - Csirkét.
- Ahogy te szereted. - mosolyog rá kedvesen.Jimin azonnal tele lesz energiával és a konyhába húzza szerelmét. Kész arra, hogy egyen és megtelítse hasát.
Yoongi tálalja az ételt maguknak és leül Jimin-nel szembe.
Békeben esznek, Jimin semmit sem sejt, hogy mire is készül Yoongi.Már egy ideje gondolkozott azon, hogy magához láncolja Jimin-t. Hogy örökre mellette maradjon, épp ezért akart egy ilyen "normális" helyet és pillanatot, ami csak a kettejüké.
Jimin sóhajtva dől hátra a székében, amikor végez a vacsorával.
- Elkényesztetsz. - mosolyog rá Yoongi-ra.
- Csak a legjobbat akarom a szerelmemnek. - Jimin összerezzen a szóra, még mindig nem sikerült hozzászoknia a megszólításnak. Megmelengeti szívét minden alkalommal.
- És van meglepetésem is születésnapos. - áll fel a helyéről Yoongi, besétál a szobába és karjai közé veszi az apró lényt.
Igyekszik jól elbújtatni, de nem sikerül, így Jimin azonnal felugrik a székéből és kikapja kezei közül a negylábút.
- Jaj de aranyos vagy. - ölelgeti magához a kiskutyust.Ameddig Jimin a kutyussal van elfoglalva, Yoongi leveszi kötényét. Kikutassa a zsebéből a kis fekete dobozkát és féltérdre ereszkedik Jimin előtt.
Beletelik pár percbe, mire Jimin észreveszi Yoongi-t. A kutyus azonnal a földön landol, Jimin kezeivel takarja el száját meglepődöttségében.
- Édes, drága Jimin -kezd bele a szövegébe Yoongi. - Amikor megtalaltam a naplódat az utcán nem hittem, hogy idáig fogunk eljutni ketten. Igaz voltak hullámvölgyek és hegyek a kapcsolatunkban, mint az a fél éves tanulás egy másik országban. De úgy érzem, hogy a távolság sem tudott elszakítani minket egymástól, akkor semmi sem fog tudni.
- Összeköltöztünk rögtön a suli elvégzése után és azóta is boldogan élünk. - mosolyodik el szélesen. - Imádom a kettesben eltöltött pillanatokat, amit veled tölthetek. Nálad nagyszerűbb ember nem létezik számomra. Ezért - szemeibe néz. - Hozzám jösz?Jimin könnyeit potyogtatva bólogat és azonnal Yoongi nyaka köré fonja karjait. Szorosan öleli, nem akarja elengedni.
- Ighen...- válaszolja szaggatottan.
Pár perc múlva a gyűrűsujján csillog az egyszerű gyűrű, kezébel pedig a kutyát simogassa.
Yoongi mellette van és ez számít neki igazán.És hogy mi lett a naplóval, amit Jimin olyan hűen vezetett?
A lapjai beteltek azokkal a kívánságokkal, amiket Jimin akart Yoongi-val közösen megtenni.
Ezeket a dolgokat azután kezdte el feljegyezni, miután lefelüdtek.
Voltak igazán merész dolgok is, de a visszafogottak is szerepeltek.
Az utolsók között három fontos dolog szerepelt a kívánságai között.
1.Összeköltözni Yoongi-val.
2.Összeházasodni Yoongi-val.
3.Boldogan élni, míg meg nem halunk.Talán Jimin akarta, hogy így legyen. Talán a napló volt felhatalmazva egy csodálatos erővel, amit nem lehet megmagyarázni.
De egy biztos...
Ha a napló nincs, akkor Yoongi és Jimin nem élnének boldogan.
Ez meg volt írva.Vége
Halihó!
Elérkeztél a könyv végére!
Remélem tetszett neked.
Ez volt az első, hogy e/1-be írtam, ami egyszerre volt nehéz és könnyű is.
Remélem elnyerte a tetszésedet.
Bár rövid lett a vége, mégis tartalmas volt.
A többit a képzeletedre bízom, hogy mi is lett Jimin-nel és Yoongi-val.
Jó olvasást a könyvekhez!
YOU ARE READING
Megírt Sors? (Befejezve)
FanfictionJimin nyár óta ír naplót, ami mindig nála van. Addig a percig, míg egy reggel el nem hagyja. A naplót, azonban szívének elrablója kezében látja meg, Yoongi-éban. Yoongi azonban meglepi Jimin-t a naplón keresztül és randira hívja. Saját történet, lop...