Az újabb randi helyszíne Jimin otthona lett.
A két randi között 3 hét telt el, így Jimin-nek a születésnapja is lejárt és két versenye is. Yoongi nem tudott ott lenni a munkája miatt, de később gratulált Jimin-nek.És hogy miért is Jimin otthona a következő randihelyszín?
Jimin a harmadik hét elején egy igen csúnya megfázást kapott el. Magas láz, hidegrázás, étvágytalanság.
Megmozdítani sem bírta a végtagjait és egész nap aludt. Az anyukája igyekezett, hogy megtenni mindent, hogy jobban érezze magát, ami a hét vége fele sikerült is.Yoongi egész héten aggódott a szőke után és igyekezett kapcsolatba lépni vele, de csak hétvégen sikerült.
Kapott az alkalmon és azonnal megszerveztek egy randit. Jimin persze azonnal ellenkezett, hogy találkozzanak, de nem tudta meggyőzni Yoongi-t.A randi napján igyekezte összeszedni magát Jimin, hogy ne nézzen ki rosszul, de nem jött össze. Haja csapzottan tapadt a homlokára, pedig aznap reggel zuhanyzott le. Orra piroslott a sok fújástól, szája kicserepesedett a dehidratáltságtól. Izzadt pulcsiját ismét le kellet cserélnie egy tisztára. S ha már lecseréli a pulcsiját, úgy dönt, hogy egy gyors zuhanyt vesz.
Yoongi is eléggé izgult ismét a randi miatt. Kicsit vastagabb dzsekit viselt, alatta egy fehér kötött hosszúujjú pólóval. Bal kezében egy szatyor volt, amiben gyümölcsöket visz a szőkének, mellettük egy doboz 200 darabos zsebkendőt.
Remélte, hogy nem veszi tolakodásnak, amit vett neki és titkon remélte, hogy vele eheti meg a gyümölcsöket.***
Jimin immár felöltözve és kedvenc csillagos takarójába bugyolálva várta a feketehajút az ablakpárkanyon könyökölve.
Amint megpillantotta szemeivel érkező randipartnerét nagyot dobbant a szíve.
Az ablaktól elszakadt és lassú leptekkel tipegett el a bejárati ajtóig. Anyja szigorúan megtiltotta neki, hogy kimenjen a házból, ameddig teljesen meg nem gyógyul, de képtelen volt várni Yoongi-ra.
Nagy hévvel nyitotta ki az ajtót és lépett ki fehérszőrmés papucsával lábán, vállán takaróval. Hideg volt kint és mélyet szívott a levegőből, majd megborzongott.Yoongi, amint megpillantotta, hogy Jimin az ajtóban állva várja szaladni kezdett a maradék pár méteren.
Még üdvözölni is elfelejtette a beteget, helyette finoman belökte az ajtón és becsukta maga után az ajtót.
- Nem szabad Jimin. - dorgálja meg a fiatalabbat. - Még jobban megfázol.
- Hiányoztál. - néz kiskutya szemekkel Yoongi szemeibe, amitől a feketehajú megenyhül.
- Jaj Csibe - öleli át azonnal. - Nekem is hiányoztál.
Yoongi megsimogatja Jimin hátát és egy kicsit magához szorítja.
- Hoztam neked gyümölcsöket és zsepit is. - engedi el és mutatja fel a szatyort Jimin-nek.
- Köszönöm Yoongi. - veszi el boldogan a szatyrot és belekukucskál a tartalmába. - Honnan tudtad, hogy a mentolos zsepit szeretem?
- Volt egy kis segítségem. - húzza le cipőjét Yoongi.
- De ezt a legnehezebb beszerezni - halkul el azonnal, mikor meglátja a kiwit és a gránátalmát. - Gránátalma!
- Tudtam, hogy imádni fogod. - mosolyog édesen Jimin-re. "Annyira aranyos"- gondolja magában.Miután Jimin is lenyugodott végre és Yoongi is kibújt öltözetéből, Jimin szobájába telepedtek le egy-egy késsel a kezükbe. Jimin szobájában a tévé halkan ment, pont egy sorozatot rakott be, hogy elüshessék az időt.
Yoongi levág egy darabot a meghámozot kiwiből, ujjai közé veszi és Jimin felé tartja.
- Ááááááá. - nyitja nagyra a száját. Jimin utánozva őt hagyja, hogy Yoongi megetesse a zöld gyümölcsel. Egy kicsit összerándul arcizma a kezdetleges savanyúságra, ami átmegy édesbe.
Nagyot nyelve küldi le szervezetébe. A tüsszögés tör rá hirtelen és, hogy ne a gyümölcsök bánják karjába tüsszög.Yoongi azonnal kibontja a 200 darabos zsepit és odaad Jimin-nek egy papírdarabot. Jimin hangos trombitálással fújja ki orrát, ami már újra bepirosodott a sok fújástól.
- Olyan cuki orrod van. - mondja ki gondolatait a fekete hajú. - Még így pirosan is.
Jimin halványan elpirul a bók hallatán és megköszörüli torkát.
- Anyukámtól örököltem. - higgadságot erőltet magára, rekedt hangja italért kiállt. - Ideadnád a vizemet? - mutat az éjjeliszekrényel álló kulacsra, amin kis kacsák díszelegnek.
- Édes tini vagy. - adja át a kulacsot Yoongi, míg Jimin iszik pár kortyot Yoongi körbejártassa tekintetét a szobán.Az ágy, amin mindketten ülnek kétszemélyes, puha takaróval letakarva. Látta a paplan húzatot, ami szép sárga színű kis feher pötyökkel. A falon egy könyvespolc pihen, ahol inkáb díjak sorakoznak a versenyeknek hála. Az ágya mellett egy nagy ruhásszekrény van, közvetlenül a közelében egy ablak, alatta egy puff. A párkányon észrevesz egy növényt, ami távolról nem látszik, de mű. A sarokban a tévé van felszerelve, nem messze egy íróasztallal és forgós székkel. Az asztalon a tankönyvek, füzetek hevernek és egy irattartót is észre vett. Az ajtóra egy fogas van felszerelve, amin egy melegitő lóg. A szoba padlóját pedig egy szürkés szőnyeg tűnteti el.
- Nagyon sok a leckéd? - érdeklődik Yoongi egy újabb kiwit hámozva, míg Jimin a gránátalmával vesztegel.
- Elég sok. - válaszolja orrhangon. - Egy órákat töltök a leckékkel, de még így is sok pótolnivalóm van.
Yoongi megértően bólogat.
- Ez a megfázás nem jött a legjobbkor. - sóhajtja Jimin és egy köhögést is megenged magának. - Versenyszezon van és suli is.
- A kettő nehéz lehet együtt. - Yoongi elveszi Jimin kis kezéből a gránátalmát és a kiwit tolja elé.
- Igen, az. - bólogat, és majszolni kezdi a gyümölcsöt. - A suliból a táncterembe megyek, majd onnan ide. Volt olyan eset, hogy éjjel 11-kor még a leckét csináltam.
- És nem gondolkoztál a magántanulós dolgon? - Yoongi Jimin-re néz.
- Nem. Imádok a sulit és az osztályt is. - válaszolja. - És ott vagy te is.
Yoongi elmosolyodik.A suli témát jól kivesézték mindketten, majd megállapodtak egy film mellett.
Jimin és Yoongi egymás mellett feküdve nézték az egyik Marvel filmet.
Jimin egy másik takaróval volt ellepve, néha hallatszódott felőle köhögés és orrfújás.
Yoongi fél szemmel a filmet néztem, míg násik szemével az izgő-mozgó Jimin-t figyelte.
- Jaj te. - sóhajtja és megfogja Jimin kezét. Magához húzza.
Jimin egy percre ledöbben, de kényelmesen elhelyezkedik Yoongi-n. Feje vállánál pihen, míg kezeivel átöleli.A mozgolodó Jimin békésen fekszik Yoongi-n, aki szőke hajába túr.
A kellemes érzésre Jimin hamarosan elalszik, szétnyílt ajkakkal.
Yoongi hamarosan megérzi Jimin nyála okozta nedvességét vállán és közelebb húzza magához és átöleli a szőke vékony derekát.
Végül Yoongi-nak is sikerül elszenderednie egy kicsit.Alig egy órával később a sűrűn köhögő Jimin-re ébred, aki mellette felülve köhög markába. Yoongi azonnal felül és odanyújtja Jimin vizét, hogy párat kortyolgasson belőle, közbe hátát simogatja.
- Jobban vagy? - kérdezi aggódva pár perc múlva.
- Igen. - bólint Jimin. - Csak félrenyeltem a nyálamat. Ne aggódj.
Yoongi egy aprót bólint és az órára néz.
- Sajnos mennem kell. - húzza közelebb Jimin-t magához.
Jimin azonnal elszontyolodik.
- De még randizunk párszor. - teszi hozzá egy apró mosollyal Yoongi.
Jimin bólint.
- Jó. - mondja, majd Jimin ajkaira hajol és megcsókolja.
A kis beteg azonnal viszonozza, de hamar véget ér csókuk.
- Már ideje volt. - mosolyodik el Jimin.
- Bocsánat, hogy ennyit várattalak vele. - túr bele Jimin hajába Yoongi.
- Megérte várni.
YOU ARE READING
Megírt Sors? (Befejezve)
FanfictionJimin nyár óta ír naplót, ami mindig nála van. Addig a percig, míg egy reggel el nem hagyja. A naplót, azonban szívének elrablója kezében látja meg, Yoongi-éban. Yoongi azonban meglepi Jimin-t a naplón keresztül és randira hívja. Saját történet, lop...