Mia Pov
Obudził mnie głos mojej mamy.
- Mia, Harry wstawajcieeeee!Chyba usłyszała ją cała ulica którą jechaliśmy.
Spaliśmy z moim o rok starszym bratem idiotą na tylnych siedzeniach w samochodzie, byliśmy baaaaardzo zmęczeni kilkugodzinnym lotem. Wracamy tutaj po dwóch latach.
Będziemy mieszkać w tym domu co wcześniej. Bardzo mnie to cieszy.
Już za piętnaście minut spotkam moje przyjaciółki.
Przetarłam oczy i popatrzyłam na zegarek. 17:03. Spałam tylko godzinę, ale przez myśl że za chwilę zobaczę moje kobitki wcale nie chciało mi się spać.
Patrzyłam przez okno i w końcu zobaczyłam znajome budynki. Serce zaczęło mi bić kilka razy szybciej.
Nim się obejrzałam byliśmy na miejscu. Od razu wybiegłam z auta, a pod moim domem stały tak znajome mi osoby.
- Vivian, Naomi, Emma, Lea, Chloe... - wyszeptałam ze łzami w oczach i wszystkie razem rzuciłyśmy się sobie w ramiona.
- Chloeeee! Tęskniłem! - Harry zabrał mi Chloe. Z dziewczynami twierdzimy, że to ship foreveeeeer.
- Moja Chloe! - krzyknęłam, podeszłam do nich i złapałam Chloe za rękaw po czym wróciłyśmy do dziewczyn.
- Kurwa łe - powiedział Harry, a z dziewczynami zaczęłyśmy się z niego śmiać.
Przytuliłam każdą z nich po kolei i usiadłyśmy na trawie.
Zaczęłyśmy rozmawiać o wszystkim i o niczym.
Po około godzinie zrobiło się zimno więc poszłyśmy do domu.
Wtedy pierwszy raz zobaczyłam mój nowy pokój. Bardzo mi się spodobał.
Focie OvO
Umówiłyśmy się z dziewczynami, że dzisiaj robimy sobie piżama party.
Każda z założyła inne kigurumi (piżama kombinezon).
Ja mam pastelowo - fioletowego jednorożca, Via pandę, Em pegaza, Nao małpkę, Chloe pikachu a Lea stith'a.
Mimo że każda z nas ma inny charakter i zainteresowania,to nigdy nie spotkałam lepszych kobietek niż one.
Oczywiście nie obeszło się bez walki na poduszki, a później poszłyśmy do salonu oglądać seriale na Netflixie.
~~
Doceńcie to, pisałam to prawie godzinę x'D
CZYTASZ
I Don't Like You [zawieszone]
Teen FictionMia - szesnastolatka o brązowych włosach i piegach na nosie oraz czekoladowych oczach. Po dwóch latach wraca do rodzinnego miasta - Londynu, w którym spędziła czternaście lat swojego życia. Do domu obok wprowadza się siedemnastoletni Nathan, wraz z...