~~dwa dni później~~
Dzisiaj z dziewczynami idziemy na imprezę.
Za kilka minut przyjedzie po mnie i resztę dziewczyn brat Nao, u niej się wyszykujemy, ponieważ ma najwięcej ubrań, ma oddzielną garderobę która jest większa niż jej pokój.
Wzięłam do ręki telefon i portfel, a po chwili usłyszałam trąbienie. To Lucas, brat Nao.
Wyszłam przed dom i wsiadłam do auta. Przywitałam się z dziewczynami i Lucas'em.
Byłam ostatnia, więc od razu skierowaliśmy się do domu Nao.
Po kilku minutach byliśmy już na miejscu. Lucas pojechał po kilku swoich kolegów, a my zaczęłyśmy przygotowania.
Po około trzydziestu minutach każda z nas miała wybrany outfit, tylko Chloe nie mogła nic na siebie znaleźć bo większość ubrań Noe była na nią za duża (Chloe ma zaledwie 155, w wieku 16 lat). Minęło trochę czasu, aż znaleźliśmy dla Chloe ubrania.
Ja nienawidzę sukienek, więc znalazłam sobie jasne szorty, a do nich czarny, gruby pasek, biały krótki top na cienkie ramiączka i do tego białe buty na platformie.
Via znalazła komplet, czarny top i tego samego koloru spódniczkę z rozcięciem, a do tego sandałki ze srebrnymi wykończeniami.
Em i Lea założyły bardzo podobne sukienki, Emma liliową a Lea pudrowo-różową i niewysokie szpilki w zbliżonych kolorach do sukienek.
Naomi natomiast założyła czarny kombinezon ze wplecionymi złotymi nitkami oraz czarne skórzane kozaczki.
Chloe założyła błękitny crop - top oraz czarne szorty, a do tego zwykłe czarne Adidasy.
Lucas z jego towarzystwem czekali na nas ponad godzinę. Jedziemy z nimi, będą nas pilnować bo mamy zamiar dużo wypić z okazji mojego powrotu.
Jedziemy na dwa auta. Jedno prowadzi Lucas, a drugie Leo, kuzyn Naomi i Lucas'a. Auta są pięcioosobowe, a nas jest 11, więc w jednym aucie musi być 6 osób. Noe jedzie z chłopakami, ja i reszta jedziemy z Lucas'em.
Po około 10 minutach byliśmy na plaży na której ma się odbyć impreza.
Razem z dziewczynami poszłyśmy w stronę baru, a chłopy stali i się na nas gapili. Ja piłam najmniej, nie miałam ochoty jakoś.Bardzo dobrze się bawiliśmy, lecz humor mi się zepsuł po tym jak zobaczyłam mojego ex.
Byłam z nim przed przeprowadzką, ale on był ze mną tylko dla beki.
Wtedy moje włosy były wręcz rude, miałam nadwagę około 10 kg i przez to byłam wyśmiewana przez niego i jego kolegów, więc postanowił że będzie ze mną dla beki. Teraz - włosy mi ściemniały i mam tylko kilka rudych pasemek, a moja waga jest idealna jak do mojego wzrostu.
Byłam pewna że mnie nie pozna, całkiem zmieniłam swój wygląd. Starałam się go unikać, by nie zepsuć sobie humoru na maksa.
Tak jak myślałam - nie wiedział że to ja. Około trzeciej w nocy Lucas powiedział, że wracamy do domu. Dziewczyny ledwo trzymały się na nogach. Lucas każdą z nas odwiózł do domu
~~
Dzięki za wszystkie odsłony i gwiazdki ^-^
CZYTASZ
I Don't Like You [zawieszone]
Teen FictionMia - szesnastolatka o brązowych włosach i piegach na nosie oraz czekoladowych oczach. Po dwóch latach wraca do rodzinnego miasta - Londynu, w którym spędziła czternaście lat swojego życia. Do domu obok wprowadza się siedemnastoletni Nathan, wraz z...