2. Tandıra

843 46 5
                                    

Sabah olmuştu yatakda biraz kıpırlandım. Ama Tommy'in Kokusu yoktu. Ben nerdeyim. Etrafıma bakındım. Burası farklı zıttı yastık siyah her şey tek dolabı beyaz ve yatak. Kapıya yürüdüm . Kapı açıktı. Biraz bakındım verdiven vardı ve 10 kapı aşağı baktım 6 kişi oturmuştu vay mutfakları ne büyükmüş :-D.

Bende yavaşca indim kapıyı tam açtım. ..
Tommy'in Ağzından :

Ailemi zor ikna ettim sadece 2  kişiyi 5 saat aradık onu sonunda kardeşim bir koku aldı.
Alexandıradan devam :
Olamaz  kapıyı açınca Berk çıktı önüme bana sırıtarak
+ Günaydın kaçak dedi.
Birden beni tutu tekmeledim ama kaçamadım beni bir  yere götürdü kapı sesi duydum sonra beni bıraktı.Bana bakıp
+ Ne oldu ? Dün kucağımda uyumuştun.

Doğru uff hatırladım ve ağlamaya başladım.O bana sarılıp

+ Şiş ağlama o gün sana vurduğum için Üzgünüm beni affet.

Ona acıdım tam  diyecekken ses duyduk.

+ Berk gel hadi Cenk kötü.

Aceleyle + Sen burda kal. Ama ben dinlemedim tabi.

Aşagı indim onu gördüm Çenk her tarafı kan ve parçalanmış.
Berk beni fark edip beni tutu korkudan kımıldamıyordum. Beni kucağına alıp odasına götürdü.

Üzgün suratla + Bunları gördüğün için üzgünüm.

Kekeleyerek- O...o..n.a.ne.ol..muş?

Birden sinirlenerek + o vampirler yapmış.

Ben bağırarak-onlar yapmaz dedim.

O bana bakıp+ onlar sadece kan içen duygusuz , çirkin , zararlı  ve şeytan yaratıklar.

Bunları derken aklıma Tommyimi kasdediyor geldi.
- inanmıyorum.
Gel dedi ve mahsene indik gördüğüm manzara korkunç her yer kan ve sadece bir vampir var korkunç sanki yaratık. Sonra bana nasıl kurt olduğunu ve ailesinin vampirler tarafından öldürüldüğünü anlattı.Ona sarıldım - Sakin ol seni seviyorum.

+ Bende seni. Onunla vakit geçirdim.

Tommy'in Ağzından :

Eve geldik kapıdan geçecekken 10 kurt üstüme atladı bilincim kapandı.
Alexandıra'nın gözünden :
Birden odaya bir erkek daldı vampirdi gözünden belidi birden beni kaptı ve kaçırdı ben onu tekmeliyordum.
+ Hey sakin ol ben Tommy'in kardeşiyim. Ben  bağırınca gözüme baktı ve uykuya daldım.

Berkden devam:

Onu takip ettim.  Taki kokusunu kaybedene kadar. UFF BEN TOMMY'I KONUŞTURACAM VE ALEXANDIRAYI ARIYACAM.

NE OLACAK?  Alexandıra ona inanacak mı?  Vampirleri sevecek mi?  Tommy'i mi?  Berki mi ? Sevecek? Beğeni vote ve yorumları bekliyorum.

Vampir kız vampir HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin