1 saattir odada ağlıyordum. Bu sırada hep aklıma napcak bana geliyordu . Tabi bir sürü fikir.
( Hayal gücü sınırsız dimi ;-) )O bak gene soruyum girdi bana bakınca suratını asıp+ Uff işimiz çok zor.
Ben anlamayarak - Neden zor ?
Bunu sorunca heveslenip + Vampirlerin kalplerini kapatma özelliği vardır.
Ilginçti ama kesin beni duygusuz bir yaratık yapıcak - Ama ben duygularımı seviyorum.
Yanıma eğilip gözümü silip elini ağzına soktu .
+ Kan akıtmayı kes yoksa gene açıkacan ve kesin sana yaklaşınca duyguların bir birine girdi.Eğitim bunun için .
Haklıydı lanet duygular . Birden güçüyle ayağımdaki demiri kırdı. Adamdaki güçe bak :-D
Sonra koluma bir şey taktı bağırmaya başladım. Gene Allah Belasını versin AMIN çünkü sırıtıyordu + Bu seni kan görünce sakin tutucak. Beni tutu sıkı tutun dedi bende başımı salladım birden çok hızlı bir biçimde kız odasına gittik beni bırakınca gülerek - Bunu nasıl yaptın?
Oda gülerek + Eğitim ile tatlım göz kırptı . Amada tatlı ya ♥ Devam etti + Bu oda senin giyin aşağı gel.
Ben - Tamam şey. Sözümü kesip + Maykıl
- Tamam Maykıl. Ben odaya girdim oda süperdi her şey pembe pirenses odası gibi baynosunda jakuzi var . ( öyle bi odayı kim istemez) :-D
Üstüme giyecekleri seçtim ve banyoya gittim. Tahminen 40 dakika sonra aşağı indim o suratını asıp + Aç kaldık kız?Sonra numara yapmış olacakki yüzüme güldü Ben suratımı asıp - Ya hiç komik değil. Bu sırada o beni süzüyordu ve +Evet komik hala bana güler yüzle gülüyordu.
Ben elimi belime koyup - uff hadi ben açım.
Dur bekle dedi ve bir insanla dönüp önüme attı gülerek + Ye hadi ben şaşkın - Yok ben insan yemem. O sinirli suratla + Ye seni anca bu doyurur. Bu sırada önüme attığı insana tekme attı.Ben ona baktım bana lütfen lütfen beni öldürme diye bakıyordu. Bu sırada Maykıl çok sinirli.bağırdı: Ye onu yoksa ben yerim.
Ben + Hayır yemiyecem.
O + Alexandıra bak kalbi nasıl attıyor dedi ve bucak alıp onun kolunu kesti. Uff kalbi ne tatlı o sırıtıyordu bu sırada ben birden boynuna daldım.
Sonra o ben kendime bakarken çocuğu torbaya koyup bir yere götürdü bende bu sırada üstümü değiştirdim ve bahçeye indim çünkü o ordaydı. Bana gülüp + Tatlım sana ilk hızlı gitmeyi öğretcem yani arabadan çok. O sırada heycalıydım . Bana nefesini tut ve koş dedi ben şaşkın 40 metre mi? Neyse denedim 4 dakikaya gittim ve geldim.Maykıl mutlu şimdi dövüş Ben - Seni yenememki. :-(
Gülerek+ O yüzden beynini konturol etmeyi öğren birden bana dokundu. Sonrası karanlık.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Maykıldan devam:
Onu aslında asırların yaptığı bir uykuya yatırdım çünkü A vampir asıl demek . Onu odasına taşıyıp yatağa yatırdım . Melek gibiydi ama sert olmam lazım yoksa ayakda kalamaz. Bir öpücük koydum yanağıma ve köpek ininin yerine gittim planı biliyorlardı. Kapıda beni Berk karşıladı ama ne gülüyordu ne bana bakıyordu çünkü onlar uttanıyorlardı çünkü bir vampire yardım ediyorlardı. Kardeşimin yanına gittim gülerek -2 gün sonra ölücen ve Alexandıran benim olucak. O şaşkınca demir parmaklıkdan bana bakıp + Sen nasıl kardeşsin be ••••••••• Alexandıra seni kabul etmez .
Ben sırıtarak + Eder çünkü kimsesi yok ve senin öldüğünü görücek . Iyisin bu arada çünkü sana günlük kan yolluyorum ve işgence etmiyorlar.
O sinirli sinirli + Sen nasıl bir vampirsin ha? Ailenin yüz karası. Her kıçın sıkışınca kime geliyon?
Kim seni ölmekden kurtardı? Doğru hep ben.
Beni çok kızdırdı ve birden kazığı saplayıp şurupu içirdim kanı akmadan yaptım yara orda gözükecekti 1 ay uyuyacaktı ben onlara bakıp bağırarak - Bakmayın salaklar plana uyarsanız 1 hafta sonra ailenize kavuşacaksınız.
Şimdi ağlıyara evin yolunu tutum. her şey için haklıydı.
Plana uyucaklar mı? Alexandıra ne görecek? Gerçekten Maykılı seveçek mi?
Beğeni , vote , oy ve yorumlar bırakın lütfen . Ve arkadaşlarınıza tavsiye edin sizi seviyorum ♥ ♥
ARKADAŞLAR BU ALEXANDIRA IÇIN YANLIŞ YERDE PAYLAŞTIM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir kız vampir Hayatı
VampireDünyada tek başına olduğunu sanan VAMPIR KIZ sınıfta başka vampir gelirse ne olur? Devamını siz okuyun:-D