Gene Berk

505 32 0
                                    

Bu sefer ıslak bir şeyle uyandım. Gözümü actım.Ben  birden Berkin salya akıtan suratını görünce Çığlık attım.  O korkarak + Ne oldu?
Ben - Su akıtıyon . Kalkmaya çalıştım ama gene zincir duvara bağlanmıştım . Bana korkuyla barken dediki + Üzgünüm ama sen vampirsin ve normal değil.  Bunu derken suratımı seviyordu. Sana bir şey  yapmıyacam ama benimle  Canadaya gelicen. Sırıtarak diyordu.
Ben - Sen Tommy'i öldürdün. Ağlamaklı demiştim o sırıtarak + Kardeşi bizi tuzağa düşürdü ve onu 1 .000 yıllık bir uykuya yatırdı.
Anlamamıştım o anlattı gerçekten adi bir adammış. Teklifini kabul ettim başka çarem yoktu. O kadar yıllı pislikle geçirmek istemem.
O sırıtarak + Tamam ben hallederim ama seni çözemem.
Birden çıktı.
Maykıldan devam :
Kardeşimi uyandırmak için 2 saatir  uğraşıyorum ama olmuyor uff.
Jackden devam ediyor :
Birden Alexandırayı gördüm . Demekki uyumuştu. Konuşmaya başladık. 
- Alexandıra seni özledim .
Bende seni dedi. Konuştuk biraz Canadaya gidicekmiş sevindim çünkü onu koruyacak Berk vardı. Bana söz verdi. Berkle fazla yakınlaşmıyacak.
Hemen Berkin beynine girdim biraz kavga ettik ama bana söz verdi.
Berkden devam :
Biletleri aldım . Eve gidince Alexandıra'nın uyuduğunu gördüm
O tam bi melek bende onu kuçağıma aldım uçağın yolunu tutuk.
Biliyorum biraz kısa oldu Üzgünüm.
Jack uyanınca ne olacak?
Alexandıra bunun üstesinden kalka bilicek mi?
Uçakta ne olucak?

Vampir kız vampir HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin