Tommy Anlatacak♥♥♥

384 20 0
                                    

Merhaba ben Tommy. Bazılarınız Alexandıra ölünce hiç ağlamadın mı? Diyor.
O gün :
Ora yanarken ben Alexandırayı alıp en yakın Büyücüye gittim. Ama hala inanamıyorum ÖLDÜĞÜNE :'(:'(:'(:'(:'(:'( :'( :'( :'( :'(
Yolda ağlıyordum ister inanın ister inanmayın. AŞK INANILMAZ BIR ŞEYDIR.
AŞK BICILMIŞ KAPTAN ,
ONU BULAN HUZURA VE SEVGIYE ULAŞIR
AŞKI ANCA KAYBEDINCE ANLAYANA ÜZÜLÜRÜM. BIDE SEVIPDE DEMIYENE.
( Arkadaşlar sizde birini seviyorsanız diyin anca kalbiniz böyle ikna olur)
Bu sırada CADIYA gelmiştik o elimdeki kızı görünce
+ Gir çabuk dedi.
Girdim Olanı anlattım. O elimden geleni yaparım dedi. 1 saat geçmişti. Yanıma eğik boyunla gelip:
Üzgünüm olmuyor o bi vampir sonuçta.
Kızgınca ve hüzünle - Ne nasıl büyücüsün demiştim Alexandıra'nın yanına ışınlandım sanki başına geçip ağladım kulağına eğilip - Bebegim Çok çok üzgünüm hepdi benim şuçum belki seni sevmeseydim normal bi yaşamın olur . Evlenirdin belki bende o koçanı öldürürdüm. Nediyorum AŞKIM ÖLMÜŞ BEN BURDA NE DÜŞÜNÜYORDUM. AMA EN ÖNEMLISI ÖLMEZDIN:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(.
BEN BUNU DERKEN BI YANDAN ELIME GELEN HERŞEYI FIRLATTIM. TAKI UYKU İLACI ALANA KADAR:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
O GÜN ÖLÜSÜNÜ TOPRAĞA VERIRKEN EN ÇOK BEN AĞLADIM. HERKES ONA IYI ŞEYLER DIYODU . SIRA BENDEYKEN KULAĞINA DEDIKLERIMIN AYNISINI DEDIM VE ŞUNU EKLEDIM.
- EĞER YAŞASAYDI KENDIM ONU SONSUZA DEK KORUR VE SEVERDIM . BUNLARI BASTIRARAK HIÇKIRARAK DEMIŞTIM.
O GÜNDEN BERI DIŞARI ÇIKMADIM. AMA ŞIMDI O YAŞIYOR VE BEN ONU KURTARACAĞIM.
VE BERKE BUNLARI SORACAĞIM.
( o kadar kızgınki onun vampir suratını düşünmeyin )

Vampir kız vampir HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin