2#

844 31 12
                                    

נ.מ סופי:
היום היומולדת של פייפר, יומולדת 19, תיכננתי את זה מלא זמן. אני מתכוונת להציע לה. אני די מתרגשת. היא עדיין ישנה.. היא כל כך יפה.. אירגנתי בחדר שינה בשקט בלונים ופרחים והכל. חיכיתי שהיא תתעורר, "סופי.. תחבי את האור..." היא התלוננה ופתחה עיניים. "מזל טוב!" צעקתי. "אווץ סתומה את מכאיבה לי באוזן" היא חייכה ונישקתי אותה. "אפ אפ לקום יש לנו יום ארוך מאוד" אמרתי והיא צחקה. חיכיתי לפייפר עד שתתארגן בינתיים אנבת' הגיעה. "תחזירי אותה רק בשמונה" לחשתי לאנבת' באוזן. היא הנהנה ופייפר יצאה. "מזל טובבב" אנבת' חיבקה את פייפר. "תודההה" היא אמרה. "טוב פייפס אנבת' תיקח אותך ליום כיף וניפגש בעבר אוקיי?" אמרתי. היא הנהנה נישקה אותי ויצאה עם אנבת' מהביתן שלי. הלכתי לביתן הפייסטוס ודפקתי לליאו בדלת. ליאו וגייסון והחברה החדשה של ג'ייסון ליילה פתחו. "היוש היפיפה הנרדמת" ליאו אמר וגילגלתי עיניים בעצבים. "קדימה קדימה כנסו לאוטו אין לנו זמןןן" הלחצתי אותם ורצנו לאוטו. "טוב הזמנתי את הטבעת היא אמורה להגיע לחנות הזאתי..." נתתי לליאו כתובת והוא נתן ברקס. "אולי כדי שתיתן לגייסון לנהוג?" ליילה אמרה ועוד שניה הקאנו מרוב הנסיעה הגרועה של ליאו. "כן אחי" ג'ייסון אמר. ליאו גילגל עיניים ונכנס למושב האחורי. ג'ייסון נסע, הרבה יותר טוב. ג'ייסון עצר את המכונית. "מה?" שאלתי בעצבים. "נראה לי יש פנצ'ר" הוא אמר. "פאק" אמרתי ויצאתי מהאוטו. "יאפ" ליאו אמר. ג'ייסון פתח את התא איחסון של האוטו. "איפה הגלגל גיבוי?" הוא שאל. "זה הגיבוי" ליאו אמר. "אז איפה הגיבוי של הגיבוי?" "זה הגיבוי של הגיבוי!!" ליאו צעק. "אז אנחנו תקועים באמצע שום מקום?!!!" צרחתי. גייסון, ליאו וליילה רעדו בפחד. "כ-כנראה" גימגם ג'ייסון. גילגלתי עיניים כל כך חזק שיש מצב שהם יתקעו. "ליאו אין לך איזה חגורת קסמים כזאת?" שאלתי. "או נכון!!" הוא צעק והוציא גלגל. אבל לא גלגל כזה. גלגל של פאקינג מכונית צעצוע. "דאמט." הוא מילמל. קיללתי ביוונית עתיקה. "סופי, את לא יכולה להגיד אותו בעזרת הכוחות שלך?" ליילה שאלה. "אני יכולה לנסות.." עצמתי עיניים והתרכזתי. דמיינתי את הגלגל גדל לגודל נורמאלי. פתחתי עיניים ובום. הצלחתי. ליאו וגייסון החליפו את הגלגל. הסתכלתי בשעון שלי. "יש לנו עוד שלוש שעות!!!" צעקתי. הם מיהרו והמשכנו לנסוע. הגענו לחנות, רצתי. "שלום אדוני, הזמנתי טבעת, על שם סופי אורגון" אמרתי למוכר. "רגע תני לי לבדוק.." הוא מילמל וחיפש בכמה קופסאות. הוא הגיש לי קופסא, פתחתי אותה. "תודה רבה אדוני" שילמתי. ויצאנו מהר מהחנות. "קדימה קדימהההה" נסענו במשך שעה עד שהגענו למחנה. עוד רבע שעה. הכל מוכן.
חיכיתי והינה היא, הבן אדם המושלם הזה.. הולכת לעברי.

חיח, בפרק הבא יהיה המשך

שבע דקות בגן עדן- גירסת חצויים 2Where stories live. Discover now