3#

743 32 28
                                    

נ.מ. סופי
"מזל טוב!!!" כולם צעקו והיא צחקה וחיבקה את כולם ולבסוף אותי. נישקתי אותה ולחשתי לה באוזן "בואי רגע" היא הנהנה, החזקתי לה את היד והלכנו לכיוון האגם. היתה מונחת על החוף שמיכת פיקניק, תותים, בקבוק שמפניה, הכל. היא צחקה ונישקה אותי. "אני אוהבת אותך סופי" היא אמרה לי. "גם אני אותך מאוד.. בגלל זה אני צריך לבקש ממך משהו" אמרתי. "כן?" היא שאלה. "תישבי בבקשה" פייפר ישבה. כרעתי ברך היא היתה בהלם שהוצאתי את הטבעת ודמעות התחילו לצוץ בעיניה. "פייפר מקלין, מהיום הראשון שראיתי אותך בוכה, ישר רציתי לעזור, את יודעת שאני לא בן אדם כזה, אבל את גרמת לי, להסתכל על אחרים, לדעת מה זה רגשות, מה זה אהבה, מה זה לצחוק לחייך, גרמתי לי להיות מאושרת, וגם לירות בחץ וקשת" היא צחקה וכיסתה את פיה בידה. "את הבן אדם האהוב עליי בעולם, נכון את שינת אותי, לטובה אבל גם גרמת שאשאר עצמי, אני אוהבת אותך בכל ליבי, פייפר מקלין התנשאי לי?" שאלתי עם דמעות בעיניים. פייפר נעמדה. "ברור שכן יא חתיכת מטומטמת" היא קפצה עליי וחיבקה אותי. ענדתי לה את הטבעת. "אני אוהבת אותך" אמרתי ונישקתי אותה בלהט. מרוב העוצמה של זה נפלתי אחורה עם פייפר על השמיכה. היא צחקה וחיבקתי אותה. "גם אני אוהבת אותך" היא אמרה והשעינה את הראש על חזי. "פייפס הם מחכים לנו" לחשתי לה. היא הנהנה וקמנו אליהם. "מה אמרת?!!" ליאו קפץ ראשון. היא הרימה את היד עם הטבעת וכולם צרחו. אנבת' חיבקה אותה וגם הייזל, וכולם. "חברה לכבוד היומולדת של פייפר יש לי אחלה משחק " אמר פרסי. "אוי לא" מלמלה אנבת'. פרסי הוציא בקבוק זכוכית. "אמת או חובה?" פרנק שאל בבילבול. "לא,שבע דקות בגן עדן" אמר עם חיוך שטני. "כןןן" פייפר צרחה וגילגלתי עיניים, עדיין לא האמנתי שהיא אמרה כן, ושאני מאורסת. התיישבנו ופרסי סובב את הבקבוק, הבקבוק עצר על...

אומיגאד הן כאלה מושלמות!🥺😭❤️🌈

שבע דקות בגן עדן- גירסת חצויים 2Where stories live. Discover now