Kapitola ~7~

1.1K 73 21
                                    


Další a poslední kapitola je zde! Pokud jste neviděli film Dead Apple, tak asi určitě nepochopíte pointu, takže se na to určitě koukněte ;) Nevím ani, jak dobře to mám napsáno jestli pochopíte mé popisování, protože někdy jsem si fakt nevěděla rady, tak jsem z toho udělala trochu parodii XD Tak snad to nebude tak špatné...


Navazující na film Dead Apple. Dazai je pořád u Agentury a má plán, jak vyřešit další případ, kde Shibusawa Tatsuhiko se snaží svou vlastní schopností pochytat všechny schopnosti obdařených lidí v Yokohamě.

*O šest let později*

Dazai P.O.V

Právě tady hniju s těma dvěma a snažím se tím zachránit Yokohamu? Mezitím, co všichni ostatní venku bojují se svými schopnostmi, jaká potupa. Radši bych někde vymýšlel další možnost sebevraždy, ikdyž to, že tady budu nejspíš nějakou dobu v bezvědomí se mi docela taky zamlouvá, pomyslel jsem si.

Právě jsme vešli s Fyodorem a Shibusawou do síně plné schopností v podobě červených krystalů, které shibusawa nasbíral od všech obdařených lidí. Pomocí jeho schopnosti vytvořil mlhu a nechal lidi, v podstatě pozabíjet se navzájem.

 Pomocí jeho schopnosti vytvořil mlhu a nechal lidi, v podstatě pozabíjet se navzájem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Chuuya P.O.V

Měl jsem v plánu zachránit Yokohamu, abychom tady všichni neumřeli a on ten idiot Ango mě žádá ještě o pomoc? Potom, co jeho organizace Shibusawu chránila, jako obdařeného člověka a to přitom zabil několik lidí? A já teď kvůli tomu budu muset nasadit život... ,,Parchante, jako odměnu si vezmu tvůj život." řekl jsem rozčíleně, když jsem Anga držel pod krkem a snažil se ho nezabít. Nakonec jsme se domluvili, že to udělám...

Dazai P.O.V

Fyodor zamkl dveře a začal ke mně mluvit ,,Nebylo lehké se sem dostat bez toho že by nás podezříval... Proč ses se mnou vůbec spojil?" ,,Proto abych viděl svět takový, jaký by měl být." odpověděl jsem. ,,Neměl jsem v plánu z tebe udělat svého spojence, ale bylo to nutné abych ze Shibusawy udělal šaška." Podával mi dva krystaly se slovy ,,Jeden z nich přivolává všechny obdařené poblíž, ten druhý přemění všechny schopnosti obdařených, kteří se ho dotknou v krystaly. S těmito dvěma můžeme zničit celou kolekci a mlhu. Nejdřív tedy budeš muset použít svou schopnost k jeho deaktivování a tím vrátíš schopnosti do původního stavu." řekl a díval se přitom na mě.

,,Doufám že jsou Atsushi a všichni ostatní v pořádku." řekl jsem naposled a přitom nejvíce myslel na Chuuyu, ale rychle jsem myšlenku na něj zahnal pryč. Dotkl jsem se obou schopností v podobě krystalu a deaktivoval je tou svou. Ty se spojily a pohltily všechny ostatní krystaly kolem.V tu chvíli mě někdo bodl nožem do zad. Sehnul jsem se pod tou bolestí a snažil se udržet na nohou. Za mnou jsem zahlédl Shibusawu. ,,Já myslel že jsi zamkl... chápu takto vypadá zrada." uvědomil jsem si a přitom se na mě lstivě díval fyodor. Padl jsem břichem na zem a nedokázal se pohnout. Bolest byla neústupná, ale jed v noži dělal jiné věci.

[Soukoku]Kde žijí příběhy. Začni objevovat