Nevím co si myslet. Sice ho miluju... Ale takhle s ním nebudu. Ne za tuhle cenu. Dělat že je vše fajn a přitom se doma hroutit... „Kate řekni něco... Prosím.” Řekl a já se na něj konečně podívala. „T-to n-n-není m-možný... O-oni j-j-jsou ú-úředníci...” Vykoktala jsem ze sebe mezi vzliky. Jen se na mě podíval a objal mě. Cítím se s ním bezpečně...
Odtáhla jsem se od něj, a uzřela si slzy, které mi stékaly po tváři. „Měla bych jít domů, bude pozdě...” Řekla jsem, a pomalu se zvedala. Najednou mě chytil za zápěstí. „Kate... A nechceš tu přespat?” Zeptal se, a já si sedla spádky. „Dobře...” Řekla jsem a Pay pustil mou ruku. „Hele asi bych to měl říct rovnou...
Moje rodina je v tom taky zapletená... Stejně tak i Josh a jeho rodiče... I já jsem členem toho gangu.” Řekl a já se v tom úplně ztratila.„Jakej gang zase? Já myslela že to je mafie...” Řekla jsem zmateně. Pay se jen usmál. „On je to gang kterej si říká Ruská mafie, protože většina členů jsou Rusáci.” Řekl, což mě moc neuklidnilo. „Takže oni mají na svědomí zmizení Mad?”
„Jo, chtěli tě od ní oddělit, abys byla slabá, a nechala se ovládat. Proto tu jsem já a kluci. Chtěli jsme tomu zabránit. Ale tvým rodičům se nesmí odporovat. Proto je donutili se odstěhovat.”
„Takže je v pohodě a žije? Já se bála že je někde v sudu. Víš kam se odstěhovala? Je ve stejném státě? Chce mě vůbec vidět?...” Začala jsem mu klást otázky než mě přerušil. Začal mě líbat, čímž mě umlčil. Já se hned odtáhla. „Tohle už nedělej!” Křikla jsem. Pay se začal jen smát . „Nějaká drsná... To se mi líbí.”...
Čauky koťátka... Omlouvám se za chyby. Kapitoly moc nevychází, protože já už nemám nápady. 💖