Pohled Kate
Probudila jsem se vedle Paytna. Bylo 21:26, tak jsem se svedla a šla si udělat něco k jídlu. Nevím co jde stalo ale najednou takový hluk. Rychle jsem se otočila, a všimla jsi že Pay upustil talíř. „Co jsi proboha dělal?!” Řekla jsem naštvaně a šla uklízet střepy. „Já nevím, trochu sem nedával pozor a ten talíř mi spadl no...” Řekl a pokrčil rameny. Mezi tím co on tu vymýšlel výmluvu tak já uklidila všechny střepy. „Ty jseš fakt úplně vymletej.” Řekla jsem a jemně ho objala. „Máš hlad?” Zeptal se zničeho nic. Odtáhla jsem se a nechápavě na něj koukla. „Ne” „Tak proč jsi byla v kuchyni?” Zeptal se a já jen nahodila svůj ignorační výraz. Nic jsem neříkala a šla k sobě do pokoje. Nechápavě na mě koukal, a pak se asi rozhodl jít za mnou. Lehla jsem si na postel a koukala do mobilu. Dělala jsem že tam není. „Lehnul si vedle mě a koukal do stropu. Já ho pořád jen "nevnímala".„Kate?” Zeptal se. „Hmmm?” „Od kdy?” Zeptal se a otočil se na mě. „Co od kdy?” Zeptala jsem se nechápavě. „Od kdy mě miluješ?” znovu se zeptal a koukl mi do očí. „Já-já nevím...” Odpověděla jsem zmateně. „Je vtipný že já přesně vím od kdy...” Řekl ironicky. „Tak povídej.”
„Určitě si pamatuješ tu párty kde byla i Ash. A myslím tu kde se tak moc opilá. Už je to asi rok. Nejsem si jistý, ale myslím si že od té párty.” Musela jsem se nad tím zamyslet. Ash se odstěhovala nedávno, takže se jí zeptat nemůžu. Ani nevím co se tam stalo... Ale pokud si to dobře pamatuju, tak jsem tam byla s jedním týpečkem, ale jméno si nepamatuju. Byl fakt hezký, a možná jsme se i líbali, ale já nevím. Pomalu si z toho nic nepamatuju. Jen vím že jsem tam byla s Mad a Ash. Ash od nás pak odešla. A nakonec jsem byla s nějakým týpkem. „Je vidět že teď přemýšlíš jak to celé bylo... Pokud nevíš kdo byl ten kluk se kterým jsi byla, tak tě uklidním... Byl jsem to já, Ash se opila a Mad se bavila s Cheasem. A teď si asi říkáš že to je blbost, ale ne. Má to vysvětlení. Ta párty byla u Joshe. Já byl na škole nový a nikoho jsem neznal, a ani tebe. Josh mě pozval a tak jsem přišel. Taky kdo by mě nepozval že. Potkal jsem tam tebe. No a nevím co všechno se dělo, ale pamatuju si že jsi se se mnou bavila.” Řekl a mě se rozsvítilo.
Flashback
„Čau Mad. Hej a i tyhle jsi přivedla jo? Pěkný no.” Řekl Josh když jsme přišly. Chvilku jsme se tam bavily i s ostatníma, ale Ash je taková svině že od nás odešla. Pily jsme, tancovaly a bavily se. Sice jen já a Mad, ale to nevadí. Byla to sranda vidět i ty šprtky jak pijou vodku. Na tuhle párty hodně z nás čekalo, taková je jen jednou za půl roku. „Hej Kate já potřebuju někoho najít, zatím si tu povídej třeba s tímhle.” Řekla a strčila mě k jednomu týpkovi. „Ehhh čau.” Řekl když jsem se zvedala ze země. „Em, jo, ahoj.” řekla jsem když jsem se konečně zvedla. „Hej známé se? Já tě znám. Nejsi nějakej slávnej nebo tak?” Vyhrkla jsem ze sebe rychlostí blesku. „Ehh jo tak trochu jsem...” Řekl nervózně, a mírně urážlivě. „Počkej nejsi ty ten Payton Moormeier?” „No jo jsem... Jsi snad další fanatická fanynka která mě bude pronásledovat až domů nebo co?!” Křikl na mě... Já nechtěla být nějak zlá, jen zdvořilá. „Ne nejsem, a radši už jdu. Čau.” Prohlásila jsem, byla jsem připravená k odchodu, když mě chytil za zápěstí. Otočila jsem se tedy zpátky k němu. „Co je?!” Zakřičela jsem celkem dost nahlas. „P- promiň, já-já nevě-nevěděl c-co d-dělám.” Vykoktal ze sebe. Před tím nekoktal, je nějakej divnej.
Hned jak si uvědomil že mě drží, rychle mě pustil. „Jsi v pohodě?” Zeptala jsem se nechápavě.
„Já-já ehhh jo, teda ne, nebo já nevim.” Vykoktal ze sebe.
Je celkem roztomilý když koktá, ehh teda co?! Není...End flashback
„Já už vím co se stalo...” Řekla jsme zničeho nic. „Na všechno?!” Vykřikl vyděšeně. „Ehh co? Ne, jen na část... Ono se stalo něco zvláštního nebo co?” Zeptala jsem se nechápavě. „Asi tu je něco o čem by jsi měla vědět... Ale předem ti říkám, hlavně mi nezkákej do řeči...” Řekl, kývla jsem na souhlas. „Takže, je tu jedna věc, na kterou si nepamatuješ, a všichni jsme si slíbili že se to ani nedozvíš...
Omlouvám se za chyby :3