„No... Včera když jsi s Mad odešla, tak se kolem mě začala motat Vanes, a já se s ní málem vyspal...” Řekl smutně Payton. „Ta Vanes? Ta děvka ze školy?! Ty jsi s ní spal?? Jak jsi to mohl udělat?!” Řekla jsem. Měla jsem zlomené srdce. Já ho vážně miluju. A jako včera to bylo dobrý, hodně dobrý... Na něco takovýho jsem už dlouho čekala. „Nic se nestalo, jen jsme se líbali, já byl na mol a nemohl jsem nic dělat. Ona se po mě sápala, ale nic víc než líbání neboj... Přísahám...”Vyhrkl ze sebe Payton. Brečela víc než já... Radši sklopil zrak, abych neviděla jak brečí.
„Klid... Však v pohodě…” Řekla jsem a objala ho. „Já vím že to není jednoduchí... Být slavný, fanynky by pro tebe udělali cokoliv. A tohle není vyjímka. Neboj to bude v pohodě.” Řekla jsem, zvedla jsem mu bradu a dlouhé ho políbila. On mi polibek oplatil. Bylo to trochu zvláštní protože jsme u toho oba brečeli. Byli to jemné a něžné polibky... On má tak obláčkové rty že by to nikdo ani nečekal. Otočili jsme se k sobě čelem. A Payton si mě k sobě přisunul blíž. Nachvilku náš polibek přerušil a zašeptal...„Katie, já tě vážně miluju. A slibuju ti že tě nikdy nebodvedu a ani nezradím. Budeš se mnou už oficiálně chodit?” „ANO!” křikla jsem, a naše rty zase spojila v jedny. Lehla jsem si na záda a Payton nade mě.
Pořád mě mě líbal, což se mi líbilo. Mám pocit že u nás to nebude jako u ostatních, my na to jdeme pomalu, opatrně a jemně, ale jak znám ostatní tak ty by se s tím nesrali. Možná to je tím že jsme oba začátečníci, ale asi to k nám pasuje. Payton si sundal tričko, a mě se poskitl pohled na jeho svaly. Čekal až si sundám mikinu, ale já se ani nepohla. Byla jsem úplně zakoukaná do něj takže jsem nevnímala.„Katie? Hej Kate? Pojď si něco uvařit mám hlad... Kate?!” Řval na mě Payton. „Ehh co?” Zeptala jsem se zmateně. „Pojď se najíst.” Řekl a zvedl se. Ale tričko si nebral, protože věděl že mě to vyprovokuje. Pomalu jsem se zvedla taky, a vydala se za ním do kuchyně. „Nechceš si spíš objednat jídlo? Já jsem líná něco vařit...” Řekla jsem a udělala psí oči. „Okey no, tak objednáme Pizzu?” Zeptal se a já jen kývla. Payton jí šel objednat, a já šla vybrat nějaký seriál který si pustíme. „Riverdale?!” Zařvala jsem. „Okey.” Ozvalo se z kuchyně. Zrovna jsem měla rozkoukanou 4 sérii. Tak jsem jí tam rovnou pustila. Payton Riverdale zrovna moc nemusí, ale mě je to jedno. „Musíme se na to dívat?.. Já radši Marvel...” Řekl Payton. „Hele teď se chci koukat na Riverdale, ale příště si pustíme ten tvůj Marvel.” prohlásila jsem a zakoukala se do televize. Už to vidím asi po pátý, a stejně mi to nestačí.
Asi za 15min. přišla pizza. Musel pro ní jít Payton protože já nevnímala okolí.
Pohled Paytna
Ona zase nevnímá... Mě se pro tu pizzu nechce, ale musím. Otevřel jsem dveře a stála tam asi mladší holka než je Kate. „Omg, ty jsi Payton že jo!” začala ta týpečka šílet. „Jo jsem no...” „Můžu se s tebou vyfotit? Já tě strašně obdivuju a mILuJu” Řekla, a já ani neodpovídal. Podal jsem jí peníze, a ona mi jen podala krabici s pizzou. Pořád něco říkala ale já jí už ani nevnímal. Pak jsem jí bouch dveřmi před obličejem a šel za Kate. „Na” Podal jsem jí krabici. Ona jí hned popadla a otevřela.Už je večer a Kate tak roztomilé spí. Vzal jsem mobil a rychle jí vyfotil, fotku jsem si hned dál na tapetu zamykací obrazovky. Nechápu jak mohla jen tak usnout. Ještě před chvilkou se koukala a najednou spí.
Hi, takže tahle kapitola nedává moc smysl ale toho si nebudeme všímat. 💖
Btw. Omlouvám se za chyby.