Jungkook
Épp egy étteremben ültél,mikor először meglátott. Te a bátyáddal egy távolabbi asztalnál ültél.
Most szerelt le a seregtől ,úgyhogy egy vacsorával akartátok ezt megünnepelni. Még a szüleiteket vártátok.
- És T/N, hogy megy a munka?
- 2 év után komolyan erről akarsz beszélni? - válaszoltál kérdéssel. Örültél,hogy végre itthon van. Elég közel álltok egymáshoz és már nagyon hiányzott.
Eközben néhány asztallal alrébb Jungkook felfigyelt,a nevetgélésetekre.
Te háttal ültél neki,de amint szüleid is megjöttek átültél a tesód mellé,így egész vacsora alatt az arcod figyelhette.
Úgy volt,hogy a banda is vele vacsorázik,de végül egyedül evett.
Úgy 1,5 óra múlva indulni készültetek. Megbeszéltétek,hogy hazakíséred a bátyádat a saját lakásába, a szüleid pedig kocsival hamarabb elindultak haza.
- Nem akarsz inkább nálunk aludni? - hallotta meg a kérdést Jungkook,ahogy a kijárathoz közelítve elmentél az asztala mellett.
A választ már nem hallotta,mert a bátyád,már kilépett az utcára. Ekkor vette észre,hogy elejtetted a kesztyűdet. Megragadva az alkalmat,felpattant és utánad sietett,szerencsére még a közelben voltatok.
- Hé! - ragadta meg a kabátod. - Ezt elhagytad. Jól jöhet még. Hideg van. - mosolygott kedvesen.
- Köszönöm. - mosolyogtál te is.
- T/N gyere már! Hideg van,és haza akarok érni mielőtt megfagyok. - kiabált vissza a bátyjád, úgyhogy mégegyszer megköszönted és utána siettél.Taehyung
Az öcséd születésnapja van. A szüleid megkértek,hogy foglald le,amíg ők feldíszítik a lakást és megjönnek a rokonok.
Te egy játékterembe vitted őt. A szüleid amúgy is ritkán engedik neki,hogy sokáig játszon, játékterembe meg pláne nem engedik csak ritkán. De gondoltad, mivel ma van a kis komisz születésnapja...
Szóval ebéd után magára hagytátok a szüleidet és elindultatok a plázába. Öcséd, lelkesen várta,hogy kiderüljön hova mentek. Nagyon örült és még jobban bepörgött mikor megálltatok a terem előtt. Kezdetben ott járkáltál körülötte,rajta tartottad a szemed,nehogy eltűnjön vagy valami,de egy 3/4 óra után meguntad,és te is lefoglaltad magad egy játékkal.
- Aki kis szaros úgy is be van zombulva. - vetettél egy utolsó pillantást öcsédre,aki le sem vette a szemét a képernyőről. Már jó ideje játszottok mindketten. Néha- néha odasandítasz ,hogy az öcséd meg van-e még.
Mikor újra a játékra koncentrálsz,veszed észre,hogy leült valaki melléd.
- Ugye nem baj,hogy leültem? - kérdezi.
- Nem,dehogy. - mondod majd játszol tovább.
- Taehyung vagyok.
- Park T/N. - mutatkozol be te is. Rövidesen rezeg a telefonod. Anyukád üzen,hogy haza mehettek,minden kész és megjöttek a vendégek.
Rögtön felpattansz és az öcsédért indulsz.
- El is mész? De még nem is beszélgettünk. - szól utánad Taehyung.
- Öhm...sietnem kell. Ráadásul még meg kell keresnem az öcsémet. - mondod,majd miután sikerült kiszúrni a lúrkót a játékgépek között elindulsz vele haza.Jimin
Épp munkából siettél haza. A főnököd mindig későig benntart és ami még rosszabb,hogy nem mindig fizeti ki a túlórát. Tudod,hogy felkellene mondanod,de még nem találtál mást.
A sötét utcán meggyorsítod lépteid, hogy minél hamarabb otthon légy (és ne fuss bele senkibe).
Áthaladva a kis parkon, ül valaki az egyik padon.
Továbbra is előre nézve, gyors léptekkel haladsz,hogy legalább a főutat elérd, ahol már kocsik közlekednek. A park utáni utca felénél jársz mikor észreveszed, hogy követ valaki.
Az utca végén lévő gyorsétteremig követ, majd megragadva a karod, magafelé fordít.
- Szia cica? Hova ilyen sietősen késő este?
Valami részeg fickó az,aki valószínűleg épp csak pihenni ült le a parki padra.
- Gyere velem! Mutatok valami szépet.
Kezdtél bepánikolni,mert mindig is ettől tartottál. Kapálózni kezdtél.
- Engedjen el vagy sikítani fogok! - figyelmeztetted,mikor valaki kijött az étteremből és megállt a hátad mögött.
- Segíthetek? - kérdezte a másik pasi a hátad mögül. - Hogy hívnak?
- T/N.
- Én Jimin vagyok. Most menj hátrébb T/N!
- Szerintem a hölgy nem akar veled menni, haver. - állt közéd és a részeg fickó közé Jimin.
- Te mit szólsz bele? Ez a kettőnk dolga, igaz cicám? - mondta a fickó még mindig neked, mire fogtad magad és hazáig szaladtál,önző módon nem is törődve azzal, hogy mi lesz Jiminnel.
YOU ARE READING
BTS - Stories of a Relationship
FanfictionImaginek Ez az első ilyen írásom (vagy próbálkozásom ☺️). Várom a véleményeket. 👍🏻