Jealousy and the Army

50 3 0
                                    

Jungkook
Épp a strandon hülyéskedtek Madridban. Már 4 napja itt vagytok. Eddig várost néztetek,de ma délután úgy döntötök,hogy tartotok egy pihenő napot. 
- Szomjas vagyok. - mondod egy idő után. - Megyek veszek valamit. Te kérsz? 
Jungkook a fejét rázza. 
Azzal felállsz és elindulsz a part mentén,hogy keress valamit. Nem sokáig sétálgatsz. Az egyik bodénál be is állsz a sorba. 
- Persze,hogy azt kell választanom,ahol a legnagyobb a sor. - gondolod magadban, és mintha csak hangosan mondtad volna az előtted álló pasi megfordul.
- Alig halad a sor,igaz? - kérdezi először spanyolul,de mikor látja,hogy nem érted angolra vált.
- Igen. Csak egy üveg vízet akartam és ez a legközelebbi árus,de.....- mondod te is barátságosan.
- Egyébként Raul vagyok. 
- Én T/N. 
Továbbra is lassanként haladtok,miközben Raullal beszélgettek.
- Szöul? Az jó messze van. - csodálkozik, mikor elmeséled,hogy honnan jöttél.
- Igen. Konkrétan 15 óra. Ráadásul átszállással. 
- És egyedül jöttél? - kérdezi Raul.
- Nem, a....a barátommal. - mondod.
- Á,értem. - mondja Raul. Látszik,hogy leesett neki,hogy foglalt vagy,de attól még kedves marad, és továbbra is jó hangulatban beszélgettek és nevetgéltek,mikor aztán Raul felajánlja,hogy ha már ennyit álltál sorba egy üveg vízért, menj előre.
- Gyere elém! Nyugodtan. - mondja.
- Biztos? Te is itt állsz már egy ideje. 
- 1 ember már nem oszt, nem szoroz. - mosolyog Raul,majd finoman maga elé húz,egyik kezét a derekadon a másikat a válladon tartva.
- Köszönöm. - mosolyogsz. 
Mikor az üveg vízzel a kezedben visszafelé indulsz, veszed észre a közelben, a homokban ücsörgő Jungkookot. Mikor meglát,csak némán feláll és követ téged,miközben te elmeséled a Raulos sztorid. 
- Tudom. Láttam. -mondja a történet végén, miközben pont visszaértek a helyetekre.
- Jaj ne csináld már Jungkook! Most ezért vagy ilyen szótlan? Féltékeny vagy? Ugyan, nem volt semmi. Csak beszélgettünk. Mondtam neki,hogy barátom van. - próbálod vígasztalni.
- Ehhez képest végig flörtölt veled. Én csak elmentem megnézni,hogy hol maradsz. Erre ott talállak Raullal. - mondja a nevét gúnyosan. 
- Tőlem lehet Raul, Pedro vagy akár Armando is ha egyszer veled vagyok.-ülsz le mellé, majd puszit nyomsz az arcára és csupasz vállára,hátha akkor megenyhül.

Taehyung
Már több hónapja együtt vagytok Taehyunggal. Néhány hete vált nyílvánossá a kapcsolatotok. Kicsit izgultál emiatt, hogy a rajongók, hogy fognak reagálni, de többször átbeszéltétek Taehyunggal, és eddig még semmi komoly nem történt.
Ma épp Kiotóban vásárolgatsz. Ma egy egyetemi konferencia miatt elmaradnak az óráid úgyhogy úgy döntesz, hogy veszel néhány göncöt. A boltok között sétálgatva csörög a telefonod.
- De jó, hogy felvetted. - szól bele Taehyung. - Féltem, hogy órád van.
- Szia! Nem,épp vásárolgatok. Elmaradtak az óráim. - mondod.
- Ó, de jó dolgod van.
Te közben bemész egy üzletbe.
- Taehyung ott vagy? - kérdezed, mivel egy ideje nem szólt a telefonba. - Miért hívtál?
- Hiányzol. - böki ki Taehyung.
- Te is nekem.
Egyikőtök sem így képzelt egy kapcsolatot. Taehyung időbeosztása és a te tanulmányaid nagyon is megnehezítik a dolgokat. Te csak 2 hetente jársz haza,Tae pedig sokszor akkor is elfoglalt.
Továbbra is a ruhák között nézelődsz, miközben Tae napját hallgatod.
- Fi....figyelj csak! Nekem....most...le kell tennem. - mondod, mikor meglátod, hogy 2-3, körülbelül veled egyidős lány furcsán kezd rád nézni és az egyik feléd közelít.
Leteszed a telefont és felé fordulsz.
- Ne haragudj, segíthetek? Ismerjük egymást? - kérdezed tőle,mire elkezd kötekedni veled. Gyors léptekkel indulsz inkább kifelé a boltból.
- Én nem akarok bajt. - mondod neki,de hiába lökdösni kezd, te pedig a fogasok közt botladozva alig találsz ki a helyiségből.
- Olyan jónak képzeled magad? Szépnek? Csinosnak? - megy utánad a csaj, továbbra is maga előtt taszigálva téged. - Nem hiszem, hogy Taehyung oppanak egy ilyen átlagos csaj kellene.
Végül egy eladó lép közbe és amíg ő a lányt kéri számon, te gyorsan kisietsz a bejáraton, megcélozva az egyik mozgólépcsőt.

BTS - Stories of a RelationshipOù les histoires vivent. Découvrez maintenant