Giving Birth

42 3 0
                                    

Jungkook
Már jó ideje nem dolgozol, csak otthon pihensz és készülsz a szülésre,mikor egy májusi napon elkezdődik.
Gyorsan bedobálod,a már 1 hete összekészített cuccokat egy sporttáskába és telefonsz anyukádnak.
- Anya, jön a baba! Megyek a kórházba. Gyere utánam! - mondod, majd gyorsan le is teszed és írsz Jungkooknak, hogy, ha tud ő is jöjjön utánad.
Mire a taxival beérsz a kórházba anyukádnál már a kapunál vár. Igencsak erősek már a fájásaid, úgyhogy tolókocsival tolnak be a szülőszobára.
- Itt leszek, jó? - ragadja meg anyukád a kezed. - Apád is jön amint tud. Jungkook hol van?
- Dolgozik. Huuh! - fújod ki a levegőt. - De majd jön.
Miután megjelenik végre egy szülésznő az orvossal az oldalán, nem sokára meg is születik a kisfiatok, F/N.
Még te sem gondoltad, hogy ilyen könnyen fog menni.
Mindeközben Jungkook épp a sort sürgeti nem messze a pirosnál. Mikor belép az épületbe a folyósón végig futva éri el a ti szobátokat, ahol te és a szüleid F/N-ben gyönyörködtök.  Jungkook meghatottan lép be.
- Aranyos, nem? - kérdezed. - Olyan hamar megszületett, 15 perc volt az egész. Nem hazudok. - meséled,de Jungkook csak a fiatokra bámul.
- Fogd meg! - nyújtod át mosolyogva. - Csak óvatosan!
- T/N.....csodálatos. - böki ki végre JK.

Taehyung
Az utolsó trimeszterben végig attól féltél, hogy Tae nem lesz veled,mikor jönnek az ikrek. És így is lett:
Klipp forgatás és egy Tv műsor miatt azon a héten, amikor előreláthatólag szülni fogsz, Amerikában lesznek. Mindketten aggódva váltatok el és Tae folyton hívogat, hogy hogy vagy.
Végül egy szeptemberi napon elfolyik a magzatvized. Pont áthívtad az egyik barátnődet, aki készségesen összepakol neked mindent,amíg te a kanapén szenvedsz, majd bevisz a kórházba. Az odaúton felhívod Taehyungot, de a menedzsere veszi fel.
- Értem. Nem....gond. Megmondanád neki, hogy....huuuh...kerestem?
- Persze. Majd értesíts. - mondja a menedzser.
- Mindenképp. - azzal bontod a vonalat.
Mire odaértek, alig bírsz kiszállni a kocsiból.
Gyorsan betolnak a szülőszobára. 1 óra vajúdás után azonban még mindig nem jönnek a kicsit, így az orvos úgy dönt nem kockáztat, és inkább kiveszi a babákat.
Eközben Tae értesül róla, hogy beindult a szülés. A Tv műsor backstageben halálra aggódja magát.
- Tae, össze kell szedned magad. Majd szólnak,hogy mi történt. Biztosan nem lesz semmi gond. - próbálja bíztatni a menedzser, hiszen hamarosan kezdődik a műsor.
A kórházban végül  2 órával a megérkezésed után jönnek világra az ikrek. Közben ideérnek a szüleid is, aki felváltva nézegetik és simogatják őket.
A barátnőd a háttérben a Taet hívja, hisz te épp a babákkal vagy elfoglalva.
- Taehyung telefonja. - szól bele megint a menedzser.
- Csak....el akartam mondani, hogy....öhm....minden rendben. Megszületettek és mindenki jól van. - mondja, kicsit szégyenlősen.
- Rendben. Köszönöm.
A műsor végeztével Taehyung sietett vissza elsőként a háttérbe.
- Taehyung, megnyugodhatsz. Minden rendben zajlott. Megszületettek és a babák és T/N is jól van. - mondja a menedzser,mire Tae könnyes szemmel a nyakába borul.
- A hétvégén már láthatod is őket. - teszi hozzá.

Jimin
Mikor egy májusi hajnalon, elkezdődnek a fájások, gyorsan összepakolsz és felkelted Jimint. Egy ideje már erre készültél,úgyhogy jól kezeled a helyzetet. 
- Mmi? - ébredezik Jimin.
- Jön L/n. - mondod.
- Most!? 
- Igen, és nagyon jó lenne,ha bevinnél a kórházba. - mondod megőrizve a hidegvéred.
Azzal Jimin is felpattan és felkapva egy melegítő alsót meg egy pulcsit (ami először a kezébe akad), majd elindultok a kórházba. 
Minden simán megy,azonban még sem tudsz a saját lábadon bemenni a kórházba,mert mire leparkoltok már elég erősek a fájások.
- Beviszlek, jó? Gyere kapaszkodj belém!
Azzal becipel a kórház recepciójáig,ahol már átvesznek az orvosok és nővérek. Fél órán át vajúdsz,miközben végig Jimin kezét szorongatod. Aztán 3/4 órával később megszületik L/N. 
- Gyönyörű.  - mondod,majd átnyújtod Jiminnek.
- Igen. Az én kis hercegnőm.- öleli magához a babát Jimin is. 
1 órával később a szüleid és a néhány barátotok is eljön megnézni.

BTS - Stories of a RelationshipWhere stories live. Discover now