First Birthday Together

39 3 0
                                    

Jungkook
Jungkook reggel kómásan kel, mikor csörög a mobilja.
- Ign...?-szól bele a telefonba.
- Ma van T/N születésnapja!-szól bele a bátyjád. - Nem emlékszel? Még van néhány elintézni valónk.
- Jaaa. - kel ki végre Jungkook. - Ott találkozunk.
Mindeközben te örülsz, hogy végre valahára hétvégére esik a születésnapod: Nem kell sehova menned.
Úgy beszéltétek meg, hogy Jungkook majd átjön és együtt ünnepeltek. A szüleid üzletiúton vannak. Egész nap el vagy a lakásban lustálkodsz. Már kezd furcsa lenni, hogy rád sem néz senki, hogy élsz-e még, mikor Jungkook megígérte, hogy együtt lesztek.
- Elfelejtette? Neem. Biztos elfoglalt. - gondolod.
Már majdnem feladod a reményt, mikor csengetnek.
- Megjötteeem! - mosolyog Jungkook az ajtóban.
- Látom. Hol voltál eddig?
- Most nincs idő erre. Menj öltözz át! Vacsorázni megyünk.
- Mi? Hova?
- Ne kérdezősködj hanem öltözz!
Miután átöltözöl valami elegánsba és kocsiba szálltok, Jungkook egy étteremhez visz.
Belépve nagy meglepetésedre a családod már bent ül.
- Boldog születésnapot T/N! - kiabálják.
Miután a családoddal kimulattátok magatokat,késő este Jungkook visz haza.
- Ezt te hoztad össze? -kérdezed mikor már a lakás előtt állsz.
- Meg Bá/N (bátyád neve). - mosolyog JK.
- Köszönöm. - mondod.
- Oh, most jut eszembe,még át sem adtam az ajándékom. - mondja Jungkook, majd elővesz egy dobozt. - Boldog születésnapot T/N! - nyitja ki a dobozt, melyben egy gyönyörű nyaklánc van.
- Oh, nem kellett volna. - mondod,miközben Jungkook segít a nyakadba akasztani.
- Dehogynem.  - mondja Jungkook,majd megcsókol.

Taehyung
Ma van a szülinapod,de nem terveztél semmit. Kiotóban kellett maradnod néhány különóra miatt, Tae pedig csak holnap jön haza. Egy díjátadón lépnek fel. 
A szüleid ajándéka már tegnap megjött. Anyukádtól smink cuccokat kaptál, apukád pedig könyvet vett neked. Még B/N is felhívott reggel.
- BOLDOG SZÜLINAPOOT! - kiabált bele a telefonba. - Olyan kár, hogy nem tudsz haza jönni. De majd ha itthon leszel mindenképp ünneplünk. Egyszer leszel 25 éves (koreai számítás szerint). Persze, csak miután Taehyung is itthon lesz. - hadarta B/N.
- Köszönöm B/N. - mondtad, majd mindent megbeszélünk,de most sietek. Még reggeliznem kell. 
- Jó,jó. Puszi. Legyen szép napod! 
A reggeli után bementél az egyetemre,délután pedig a külön órádra. Kicsit lemaradtál az egyik órán,úgyhogy a tanár vállalta,hogy tart néhány plusz órát neked.
- Nagyon szépen köszönöm tanár úr! - mondtad,miközben elpakoltad a cuccaid.
- Akkor a jövő héten hétfőn ugyanekkor. - mondta a tanár is,majd kiment. 
Miután összepakoltál te is elindultál kifelé az épületből. 
- Elnézést hölgyem, ön Park T/N? 
- I-igen.
- Ezt önnek küldték. - szólított meg a portás,mikor  a kabátod összehúzva elindultál kifelé. Odasétáltál a pulthoz,hogy megnézd,mit küldtek neked. 
Egy hatalmas csokor. Neked címezve. 
Megköszönted a portásnak,majd tényleg elindultál haza, kezedben a gyönyörű csokorral.
Kint épp havazott. Az épület előtt, felhúzva kapusznidat vetted észre az üzenetet is,ami kissé beesett a virágok közé. 

Jobban szeretlek, mint tegnap, de kevésbé, mint holnap.
Boldog születésnapot!
KTH

Jimin
Úgy volt, hogy este együtt ünnepelitek Jimin születésnapját. Már 2 hónapja kiléptél a régi munkahelyedről, és a mostani főnököd ma hamarabb elengedett.
- Semmi gond. Már végeztünk. Jó ünneplést T/N! Várlak holnap. - mondja a főnököd, majd összepakolsz és előbb haza sietsz, majd Jiminhez.
Amint odaérsz, elkezdesz készülődni. Kitakarítasz, vacsorát főzől. Aztán mikor elérkezetnek érzed az időt átöltözöl: Egy bézs, kötött, ejtett vállú, mini ruhát veszel fel, hozzá illő cipővel és azzal az arany fülbevalóval, amit Jimintől kaptál, sminkelsz, majd vársz.
Jimin azt ígérte 19.30 körül hazaér.

BTS - Stories of a RelationshipDonde viven las historias. Descúbrelo ahora