Vᴏɪᴄᴇʟʟᴇs

783 29 0
                                    

Julie traci głos w połowie
koncertu.

★ Rᴇɢɢɪᴇ x Jᴜʟɪᴇ ★

✧ ・ ゚: * ✧ ・ ゚: * *: ・ ゚ ✧ *: ・ ゚ ✧

Dobiegał koniec koncertu "Julie and the Phantoms" w Orpheum.

Była to ich ostatnia piosenka tego wieczoru, śpiewali "Edge of Great"

Julie perfekcyjnie uderzyła w najwyższe tony piosenki, kiedy nagle "great..." wyszło strasznie chrapliwie.

Nie mogła wydobyć z siebie słowa by jej głos nie brzmiał na szorstki i suchy.
Reszta zespołu zaprzestała gry.

-Jules, wszystko w porządku? - zapytał się jej po cichu.

Łzy zebrały się w jej wielkich brązowych oczach, zamknęła je by nie pozwolić łzom wypłynąć przed publicznością w międzyczasie zbiegając ze sceny.

-Julie czekaj! - krzyknął za nią Luke.

-Rozdzielmy się i poszukajmy Julie - powiedział Alex do grupy.

Perkusista poszedł na górne piętro budynku, wokalista poszedł na dół gdzie znajdowały się garderoby.

Reggie poszedł za róg pokręcić się poszukać dziewczyny na piętrze gdzie aktualnie byli.

Po chwili drogi usłyszał cichy płacz.

-Julie? - jej brązowe oczy spojrzały w jego kierunku smutno, nie ośmielając się na nawiązanie kontaktu wzorowego.

Sprawiając że jego martwe serce złamało się - "Wszystko w porządku?" - dziewczyna potrząsnęła głową. - "Chodź tutaj" - powiedział otwierając ramiona.

Julie wtuliła się w jego klatkę piersiową płacząc coraz mocniej, z całego serca chciała teraz odzyskać głos by móc podziękować Reggie'mu za pocieszenie.

-Wszystko będzie dobrze Jules, obiecuję - powiedział Reggie.

Kiedy on bawił się jej brązowymi kręconymi włosami, Julie wtuliła się w niego jeszcze bardziej jakby chciała powiedzieć "Proszę, nie zostawiaj mnie".

Chłopak po prostu uśmiechnął się do niej jeszcze raz - "Obiecuję, wszystko będzie dobrze".

I po raz pierwszy Julie wiedziała, że to co mówi chłopak to prawda, będzie dobrze. Miała swój zespół, wiedziała że z nimi nic jej nie będzie

Spojrzała na niego i uśmiechnęła się szeroko. Uścisneli się jeszcze raz mocno, wdzięczni z są przyjaciółmi

✧ ・ ゚: * ✧ ・ ゚: * *: ・ ゚ ✧ *: ・ ゚ ✧

Słowa od tłumaczki: rozdziały gdzie będzie "gwiazdka" przy osobach którym poświęcony będzie one shot będzie opisywać przyjaźń, zaś przy emoji serca będzie to "romantyczny" tekst. Nie umiem tego dobrze wytłumaczyć.

One Shoty postaram się wstawiać co drugi dzień ale nic nie obiecuję.

Julie and the Phantoms - One Shots [ZAKOŃCZONE] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz