♥Gdzie zabierze cię na pierwszą randkę?♥

124 6 3
                                    

Hawks- Keigo uznał że nie zabierze cię do zwykłego miejsca, tylko zrobi coś co zapamiętasz na dłużej. Dlatego na dachu wysokiego wieżowca przygotował romantyczną kolację, a dzięki temu że ma skrzydła wziął cię na ręce i razem polecieliście na wieżowiec gdzie spędziliście razem miło czas.

Bakugo Katsuki- Katsuki uznał że nie ma ochoty wydawać pieniędzy na jakąś kolację lub wyjście do kina na jakiś głupi film romantyczny, więc postanowił zabrać cię do miejsca do którego także często chodził sam, a mianowicie zabrał cię na strzelnicę, a później poszliście na spacer a na koniec odprowadził cię do domu.

Kirishima Eijiro- Kiri uznał że świetnym pomysłem będzie wspólne wyjście na siłownię, na której spędziliście sporo czasu, a jako nagrodę postanowił kupić ci co tylko chcesz w sklepie, obok którego przechodziliście w drodze do domu.

Midoriya Izuku- Izuku postanowił zabrać cię do wesołego miasteczka, a po wypróbowaniu prawie wszystkich atrakcji wygrał dla ciebie dużego misia, a jako drogę powrotną do domu wybraliście spacer po plaży, gdzie wspólnie się wygłupialiście.

Todoroki Shoto- Shoto zabrał cię na lodowisko, choć ty bardziej to zaproponowałaś po tym gdy on uznał że sam zrobi wam lodowisko u ciebie w domu. Na szczęście zgodził się pójść z tobą na lodowisko, gdzie jak się później okazało, świetnie się bawił oczywiście tak samo jak ty. Chociaż uważał że jego pomysł z lodowiskiem w domu jest o wiele lepszy.

Kaminari Denki- Denki zabrał cię do kina na komedię romantyczną, ale w trakcie filmu znudziło wam się i uznaliście że lepiej będziecie się bawić jak pójdziecie na kebaba, więc resztę wieczoru spędziliście siedząc na murku, jedząc kebaba i żartując.

Sero Hanta- Zabrał cię do najzwyklejszego fast foodu, gdzie spędziliście razem miło czas, rozmawiając i przy okazji jeszcze lepiej się poznając. Dowiedziałaś się o nim wiele nowych rzeczy, z resztą tak samo jak on o tobie.

Tokoyami Fumikage- Chciał zabrać cię do kina jednak zdał sobie sprawę że Dark Shadow może być znudzony filmem na który pójdziecie i postanowi wam przeszkadzać więc uznał że zabierze cię na spacer o blasku księżyca na plaży, na której przygotował na molo romantyczną kolację.

Ashido Mina- Wpadła jak strzała do twojego domu bez uprzedzenia z kilkoma filmami, chipsami, słodyczami, napojami i kilkoma ciuchami. Jednym słowem zrobiła wam randkę w twoim domu. Choć się kompletnie nie spodziewałaś tej sytuacji dobrze się bawiłyście, a gdy wam się znudziły wykonywane czynności postanowiłyście pójść się przejść.

Asui Tsuyu- Zabrała cię do parku. Całe popołudnie spędziliście na rozmowach, żartach i karmieniu kaczek. W drodze powrotnej poszłyście do ciebie gdzie kontynuowałyście rozmowę, a później postanowiłaś ją odprowadzić do domu.

Ochaco Uraraka- Poszłyście do teatru, a zaraz potem postanowiłyście pójść na spacer do parku, a później poszłyście do sklepu po słodycze. Po udanych zakupach udałyście się do jej domu i oglądałyście filmy, a po zakończonym seansie zaprowadziła cię do domu by mieć pewność że wrócisz bezpiecznie.

Yaoyorozu Momo- Razem udałyście się na kręgle, ale żeby było ciekawiej założyłyście się o to, że wygrana decyduje co robicie po kręglach. Tak więc po tym jak to Momo wygrała udałyście się spacer po mieście, a potem cię odprowadziła do domu.

Jiro Kyoka- Zabrała cię na karaoke, choć miała na myśli by słuchać jak inni śpiewają, namówiłaś ją do wspólnego zaśpiewania, jak się okazało do waszej wspólnej ulubionej piosenki. Tak więc cały wieczór spędziłyście na śpiewaniu i słuchaniu innych ludzi, jednak potem odprowadziła cię pod same drzwi twojego domu.

Dabi- Po jednej z waszych rozmów okazało się że macie wspólną ulubioną kapele, dlatego nie wiele myśląc Dabi kupił dwa bilety na ich koncert. Obydwoje byliście szczęśliwi ze wspólnie spędzonych chwili, jednak gdy koncert dobiegł końca razem wróciliście do domu.

Shigaraki Tomura- Uznał że spodoba ci się salon gier i właśnie tam cię zabrał. Choć na początku bałaś się ze ktoś was przyłapie i będziecie mieć problemy z policją i bohaterami, udało mu się cię uspokoić i spędziliście swoja randkę na śmiechach i poważniejszych rozmowach, no i jeszcze na kłótniach że ktoś z was przegrał.

Twice- Zdecydował się zabrać cię do restauracji, a po zjedzonym posiłku zabrał cię na molo gdzie tańczyliście do waszej ulubionej piosenki, w blasku księżyca i spadających gwiazd. Na sam koniec randki uznaliście że pójdziecie do najbliższego baru się czegoś napić po czym wróciliście do domu.

Toga Himiko- Ona postanowiła zabrać cię na basen i choć miałaś co do jej decyzji pewne wątpliwości w końcu cię przekonała i spędziłyście miło czas na wygłupach, a później na długim spacerze po ulicach miasta, unikając przy tym policji jak i bohaterów.

Overhaul- Kai postanowił zabrać cię na zwykłą kolację w restauracji, jednak na tym się nie skończyło i udaliście się do pobliskiego klubu w którym napiliście się paru kieliszków alkoholu, jednak nie byliście tam za długo bo Chisakiego zaczęli drażnić inni ludzie, więc udaliście się do domu.

Chronostasis- Gdy tylko Hari odkrył ci oczy, które miałaś związane chustą, twoim oczom ukazał się widok koca położonego na piasku na plaży, na którym znajdowało się dużo jedzenia, a gdy spojrzałaś trochę wyżej zobaczyłaś tablicę interaktywną z włączonym filmem. Tak właśnie spędziliście swoją randkę, na oglądaniu filmu i zajadaniu się przekąskami.

Preferencje-Boku No Hero Academia.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz