♥Jaka będzie jego wpadka na święta♥

187 7 4
                                    

Hawks- Zacznie latać po całym pokoju do momentu uderzenia w żyrandol i spadnięcia na stół.

Bakugo Katsuki- Wszyscy zaczną go wkurzać przez co prawie cały pokój, w którym się znajdowaliście został zniszczony przez jego eksplozje.

Kirishima Erijiro- Gdy będzie próbował uspokoić Bakugo ten drugi popchnie Eijiro do tyłu, a ten spadnie na stół.

Midoriya Izuku- Gdy będzie przechodził potknie się o własne nogi i rozleje barszcz który właśnie niósł żeby położyć go na stole.

Todoroki Shoto- Przez przypadek zamrozi ubraną już choinkę, a jak ją już rozmrozi będzie cała mokra, a woleliście nie ryzykować podpalenia choinki gdy chciał ją wysuszyć swoim ogniem.

Kaminarai Denki- Użyje swojego daru przez co zgłupieje i wpadnie na choinkę, którą na całe szczęście uda się w ostatnim momencie złapać.

Sero Hanta- Zaplącze się razem z Denkim swoją taśmą do choinki, a przy próbie uwolnienia spadną razem z choinką na podłogę.

Tokoyami Fumikage- W te święta będzie miał szczęście i nie zaliczy żadnej wpadki

Ashido Mina- Zacznie tańczyć i przez nie uwagę nadepnie na kawałek obrusu który leżał na podłodze i wszystko co na nim leżało spadnie.

Asui tsuyu- Będzie bardzo ostrożna jeżeli chodzi o przygotowania do świąt i nie zaliczy wpadki.

Ochaco Uraraka- Chciała pomóc położyć jedzenie na stole, ale coś jej nie wyszło i wszystko wyleciało przez okno i zmierzało coraz wyżej.

Yaoyorozu Momo- Obleje swoją nową białą sukienkę barszczem.

Jiro Kyoka- Ma wszystko dobrze przygotowane i właśnie dlatego nie zaliczyła wpadki.

Dabi- Toga go wkurzy przez co podpali choinkę, która na szczęście nie była jeszcze ubrana, ale i tak trzeba było jechać po nową.

Shigaraki Tomura- Przypadkowo dotknie wszystkich ozdób na święta pięcioma palcami przez co zamienią się w pył.

Twice- Żeby szybciej poszło postanowił, kogoś a mianowicie ciebie sklonować, ale nie miał potem serca by zabić twojego klona, przez co każdy zaczął się na niego denerwować bo twój klon robił co mu się podobało.

Toga Himiko- Patrząc na jej charakter, aż trudno uwierzyć, ale w tym roku nie ma żadnej wpadki.

Overhaul- Pobrudzi się jedzeniem, przez co zacznie na wszystkich krzyczeć i pójdzie wziąć długą ciepłą kąpiel, a po tym bez żadnego uprzedzenia pójdzie do pokoju.

Chronostasis- Bardzo uważał na swoje zachowanie by się przed tobą nie ośmieszyć, więc nie miał żadnej wpadki.

Preferencje-Boku No Hero Academia.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz