♥Co o Tobie pomyślał?♥

270 8 0
                                    

Hawks: Ciekawe gdzie się tak spieszy. Ale nie powiem całkiem ładna.

Bakugo Katsuki: Czy ona w ogóle myśli jak idzie?! Czy specialnie wpada sobie od tak na ludzi?!

Kirishima Eijiro: Wydaje się fajna i do tego chodzi na siłownie. Myślę że możemy się dogadać.

Midoriya Izuku: Wydaje się miła. Ciekawe do której klasy chodzi nigdy wcześniej jej nie widziałem, a może dopiero się tutaj przepisuje? Jeśli tak to mam nadzieję że będziemy chodzić do jednej klasy.

Todoroki Shoto: Nigdy jej nie widziałem. Może  jest nowa? Albo ja nigdy nie zwracałem na nią uwagi tylko dopiero dzisiaj? Może będzie chodziła do tej samej szkoły co ja.

Kaminari Denki: Ma ładny strój kąpielowy, ogółem jest bardzo ładna, może będzie chodziła do U.A. i do tego do tej samej klasy?!

Sero Hanta:  Ciekawe jaki ma dar i jak sobie poradzi. Wygląda na miłą, może jak zdamy egzamin będziemy w tej samej klasie.

Tokoyami Fumikage: Widziałem jak karmiła ptaki, może jest miła. Mam taką nadzieję bo widziałem jak wychodziła z U.A. więc realne że będzie chodziła z nami do tej samej szkoły.

Ashido Mina: Z tego co widziałam wybrała ładną sukienkę i była też ładnie ubrana. Najwidoczniej ma dobry gust.

Asui Tsuyu: Widziałam jak próbowała pływać żabką, może jak następnym razem się spotkamy to zaoferuje jej pomoc w nauce pływania żabką.

Ochaco Uraraka: Chyba lubimy ten sam gatunek sztuki skoro wybrałyśmy się na ten sam, do tego wydaje się miłą osobą, może następnym razem do niej zagadam gdybyśmy się jeszcze kiedyś spotkały.

Yaoyorozu Momo: Ciekawe ile ma książek i czy w ogóle lubi je czytać, jeśli tak to zastanawia mnie jaki gatunek jest jej ulubionym, może okaże się że lubimy ten sam gatunek.

Jiro Kyoka: Przez słabe oświetlenie trudno było się jej przyjrzeć, ale istnieje prawdopodobieństwo że lubimy ten sam gatunek muzyki.

Dabi: Co taka dziewczyna jak ona robiła sama w ciemnej uliczce? A zresztą nie ważne, nie obchodzi mnie jej życie, chociaż nie było by za fajnie gdyby ktoś coś jej zrobił więc lepiej niech uważa.

Shigaraki Tomura: Co ona robiła w lesie? W sumie co mnie to obchodzi mam ważniejsze sprawy na głowie niż dziewczyny, które chodzą po nocach po lesie.

Twice: Mam nadzieje ze mnie nie rozpoznała, a co jeśli tak? Przecież Shigaraki mnie w tedy zabije! Ale trzeba przyznać że wybrała dobry smak lodów.

Toga Himiko: Szkoda że zdążyła uciec zanim ją dziabnęłam nożem. Wyglądała na taką z dobrą, słodką krwią osobę. Ale trudno następnym razem nie pozwolę jej uciec.  

Overhaul: Ma szczęście że mnie nie dotknęła inaczej zabił bym ją na miejscu.

Chronostasis: Hmm... Zamówiła tą samą kawę co ja. Ma dobry gust.

Preferencje-Boku No Hero Academia.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz