♥️Co robi gdy widzi że z kimś rozmawiasz?♥️

69 5 0
                                    

Hawks- To zależy od jego nastroju. Albo sobie gdzieś idzie i wraca gdy mu przejdzie, czasem też bez żadnych słów się na ciebie patrzy i czeka, aż go przeprosisz. Jak ma dobry humor to sam przyłącza się do rozmowy.

Bakugo Katsuki- Gdy widzi, że z kimś rozmawiasz (jego zdaniem flirtujesz, albo jesteś podrywan*) lepiej by było gdyby ta osoba uciekała najszybciej i jak najdalej potrafi. Jednak gdy akurat nie chcę lub nie może się wyżyć na tej osobie idzie uderzać w worek treningowy.

Kirishima Erijiro- Jak z kimś rozmawiasz daje tej osobie do zrozumienia, że jesteś jego przymilając się do ciebie, bądź ciągłym patrzeniem się wymownym wzrokiem w twojego rozmówcę.

Midoriya Izuku- Jak z kimś rozmawiasz tylko bacznie obserwuje twoje jak i osoby z którą rozmawiasz zachowanie, a później w razie jakiś zmartwień rozmawia z tobą o tym.

Todoroki Shoto- Nie zwraca na to uwagi, chyba że twój rozmówca zacznie cię podrywać lub chcieć nawiązać jakikolwiek kontakt fizyczny.

Kaminari Denki- Nie reaguje żadnym sposobem. Dopóki ty z nikim nie flirtujesz jest o to spokojny i wie, że go nie zostawisz.

Sero Hanta- Przyłącza się do waszej rozmowy, żeby wiedzieć o czym rozmawiacie i mieć wszystko pod kontrolą.

Tokoyami Fumikage- Trzyma się z daleka, a jak coś wyda mu się podejrzane po prostu się o to ciebie pyta.

Ashido Mina- Twierdzi, że ma dobrą intuicję, więc nie martwi się o to, ponieważ wierzy, że zobaczyła by gdybyś z kimś flirtował*.

Asui Tsuyu- Nie widzi sensu w zasypywaniu cię milionem pytań, a tym bardziej w byciu o ciebie zazdrosną. Uważa, że byś powiedział* jej jakby spodobał ci się ktoś inny.

Ochaco Uraraka- Przyłącza się do waszej rozmowy i jak coś ją nie pokoi to, albo z tobą o tym rozmawia, albo baczniej obserwuje jego, bądź jej zachowanie.

Yaoyorozu Momo- Momo nie ma problemu z tym, że z kimś rozmawiasz, ponieważ uważa, że nie jesteś typem osoby, która potrafiła by zdradzić.

Jiro Kyoka- Nie przywiązuje do tego większej uwagi, chyba że osoba ta staje się natrętna i zaczyna cię podrywać

Dabi- Nie za bardzo go to obchodzi, jednak stara się mieć cię wtedy na oku, aby mieć pewność, że nic ci się nie stanie.

Shigaraki Tomura- Udaje, że go to nie obchodzi i nawet tego nie widzi, ale jakimś magicznym sposobem gdy ktoś zaczyna cię podrywać, nagle pojawia się obok.

Twice- Dopóki ty z nikim nie flirtujesz, jest spokojny.

Toga Himiko- Od razu do ciebie podchodzi i w prost mówi twojemu rozmówcy, że jesteście razem.

Overhaul- Stara się trzymać jak najdalej jest to możliwe, jednak gdyby coś miało ci się stać zawsze jest blisko.

Chronostasis- Nic z tym nie robi, chyba że powiesz mu, że ta osoba staje się natrętna.

Preferencje-Boku No Hero Academia.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz