Merhaba,
Günlüğüm...Daha ilk sayfalarda sıkıntılarımı döktüm sana.Güzel, yeşil renkli, parlak kapağına rağmen sayfaların kapkaranlık benim yüzümden.Ama sana müjdeli bir haberim var sevgili sırdaşım.
Okula girmeden önce markete uğrayıp bir paket sigara almıştım.Bağımlı değildim ama rahatlamaya ihtiyacım vardı ve biliyorsun; halam hala suskun.Okulun arkasında sigara içerken vaktin geçtiğini anlamamıştım.Derse 15 dakika geç kalmış,sınıfımıza sosyal dersi için gelen öğretmenden özür dilemiştim.Sosyal öğretmenimiz anlayışla başını sallayıp bir daha olmamasını izah ederken bende gözlerimle boş bir sıra arıyordum.Sınıfımızda fazladan iki sıramız vardı ama onları götürmüş olmalıydılar.Sadece boş olan Mert'in yanı vardı.İçimden ağzım kulaklarıma varsa da,dışımdan umursamazı oynuyordum.Belli etmemeliydim çünkü ondan utanıyordum ve Aslı'yla aynı kefeye konmak istemiyordum.Çünkü Aslı hoşlanıyordu,ben ise aşıktım.Sosyal öğretmenimiz birkaç not yazdırırken Mert bileğimi görmüş olmalıydı ki bunu neden yaptığımı sormuştu.Cevap vermek istemiyordum.Çünkü birşeyleri açığa vuracaktım.O bana cevap bekleyen gözlerle bakarken zil çalmıştı.Sıradan kalkıyordum ki Mert kolumdan tutup geri oturtmuştu.
''Ne var?'' Diyerek sormuştum.Sert olmuştu fakat açığa vurmamak için yapıyordum.
''Bunu neden yaptın diye sormuştum? ''
''Seni ilgilendirmiyor, faça atabilmek için iznini mi almalıyım Mert? ''
''Faça atabilecek kadar güçsüz olduğunu bilmiyordum.Sana ne yararı oluyor Allah aşkına? ''Diye sordu Mert.İşte o zaman bana verdiğin acıyı bastırmak için demek isterdim.Yutkundum.
''İyi hissettiriyor.'' Diyebildim sadece.
'' Bu kadar mı? İyi mi hissettiriyor? Kollarına bakar mısın Gözde? Sana kim ne yaptı ki bu kadar düştün? Sen güçlüsün ve bunu yapma!''Sesini yükseltmiş,bana bağırmaya başlamıştı.Gözlerim dolmuştu.''Mert, sözlerine dikkat et.Benim me yaşadığım seni ne zaman ilgilendirdi? Sus artık!''Ağlıyordum çünkü kendisi suçluydu ve benim üstüme geliyordu.Çok alınganım günlüğüm, bunu bilmesi gerekiyor.
''Sözlerime de faça atabilir misin? At o zaman! Seni iyi hissetiriyorsa ve canını yakmıyorsa jilet senin elinde..Gözde, sen benim 3 yıllık arkadaşım, kardeşimsin ve artık buna bir son ver.Seni okula gelirken gördüm o lanet şeyi içiyorsun! Söyle Gözde kim yapıyor sana bunu?''
Günlüğüm, bu sözlere karşı o kadar çok cevabım vardı ki...
''Sen..Sen yapıyorsun.Seni ben bu kadar çok severken sen beni, kardeşini görmüyorsun.Mert lütfen artık sus!''
Sınıftan çıkıp sonra ki derslere girmemiştim.Tüm gün okulun arka tarafındaydım günlük.Ve birşey farketmiştim.Mert bana kızmıştı.Beni önemsiyor muydu? Eğer cevabı olumluysa bir şansım vardı onun da beni sevmesi için.Çünkü sevgili günlüğüm; karşılıksız aşk çatısız eve benzer..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR AŞIĞIN GÜNLÜĞÜ
RandomSADECE BEŞ BÖLÜM! ·Sözlerime de faça atabilir misin? At o zaman! Seni iyi hissetiriyorsa ve canını yakmıyorsa jilet senin elinde.. KISA BİR HİKAYE BİR ÇOK DERS... (TAMAMLANDI)