Sırdaşım,
Sana büyük bir sır vereceğim günlüğüm.Ben bugün halk arasında yaşıma göre çok kötü dedikleri birşey yapıp gerçekten öyle olmadığına kanaat getirdim.Halamın sessizliğini hala bozamadım ama bu yaptığım içimdekileri ortaya çıkarmıştı.Benliğimi hissetmiş, gerçekleri bulabilmiştim.Meğerse birkaç santim boyumun yüksekliğinde olan rafa kavanoza konup saklanmıştı gerçekler.Ama ben kavanozu açıp gerçeklerle tanışmış ve çok kötü hissetmiştim.Sınıfımızda Barış diye içine kapanık biri vardı ve neden içine kapandığını tümüyle hissetmiştim.Okula gelirken onu binanın arka tarafında duvara yaslanıp sigara içerken görmüştüm.Orta ve işaret parmağı arasına sıkıştırmış olan sigarayı içine çekip dumanı havaya üflemekten ibaret olan bu davranışı bana teneffüste anlatıp gerçekte öyle olmadığını gösterdi.Ona dolaylı yoldan sorunlarımı ve acılarımı anlattığımda ise elime sıkıştırıp iyi geleceğini söylemişti.Daha önce hiç denememiştim ama Barış'a güveniyordum.Ondan aldığım çakmakla sigarayı yakmış tereddütle dudaklarımın arasına yerleştirmiştim.O da bu halime gülünce gerçekten hırslanmış, sigarayı içime çekmiştim.Boğazımdan acı bir duman geçip akciğerlerime ulaşmıştı bile ama sanki sıkıntılarımı dışarıya üflediğim dumanla çıkarmıştım.Barış bir süre sonra okula girmişti.Bu sefer daha rahat bir şekilde içebiliyor, içimdeki sıkıntıyı boşaltıp,Mert'e olan aşkımı düşünüyordum.Ve şunu fark etmiştim ki Mert, Aslı'yı seviyordu.Ben ise kendi sevgimden bunu göremeyecek kadar aptalmışım.Kavanozu açmıştım ve gerçeği görüp bu sefer en uzak rafa fırlatıp,bunu unutmaya çalıştım.Ve bunun için beş tane daha sigara içmiştim.İlk deneyime göre fazlaydı biliyorum ama beni...beni gerçekten bu lanet olası şey rahatlatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR AŞIĞIN GÜNLÜĞÜ
LosoweSADECE BEŞ BÖLÜM! ·Sözlerime de faça atabilir misin? At o zaman! Seni iyi hissetiriyorsa ve canını yakmıyorsa jilet senin elinde.. KISA BİR HİKAYE BİR ÇOK DERS... (TAMAMLANDI)