"Wahhh. Jungkook sgt beruntung Eunly suka kat die"
"Tu lah. So? Apa rancangan kite?"
"hmm . Apa kate kite....." mereka pun mula merancang utk satukan Jungkook dan Eunly.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
'Mcm mane kalau die tahu yg aku suke die? Ahh malulah aku nnti.' Eunly termenung dikatil .
"Woii2. Asl kau termenung ni? Igt kat boyfriend kau eh?" Jungkook yg baru sudah mandi mengeringkan rambutnya.
"Ishh. Kau ni, aku mane ade boyfriend!" Eunly menjeling Jungkook.
"Huhh. Dh jgn laa mrh aku makcik!" Jungkook melibas tualanya pd Eunly.
"Woii! Sakit lah! Jgn panggil aku makcik boleh x?" Eunly memegang lengannya yg sakit dilibas tuala Jungkook tadi.
"Suke hati aku laa. Mulut aku."
"Err. Kau mmg nk kene kan?"
"Kau igt aku takut lah kau ckp mcm tu? Tskk." Jungkook senyum sinis.
"Mls lah aku lyn kau. Penat tau x? Err"
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
"Ahhh xde2 aku punye!"
"No! Aku punye!"
Jungkook dan Eunly bertengkar merebut donat yg terakhir di cafe sekolah. Semua pelajar melihat mereka berdua bertengkar. Lalu BTS dtg utk meleraikan mereka.
"Woii2! Ape ni gaduhh2? Jgn jd mcm bdk kecik boleh x?" Jimin merampas donut yg berada di dlm pinggan tadi.
"Ahh oppa, Eunly punye!" Eunly cuba mengambil donut dr Jimin.
"No2!" Jimin mengangkat donut itu.
"Haha! That's mean aku punye!"
"No!" Jimin memotong donut itu kpd dua bahagian.
"Nahh! Satu sorang. Jgn nk berebut lagi." Jimin memberi Jungkook dan Eunly donut tadi.
"Ta..tapi Jimin oppa. Ishhh kau ni kan Jungkook! Bertolak ansur laa sikit. Dh lah slalu buli aku dlm dorm!" Dgn pantas Jungkook menutup mulut Eunly.
"What? Kau buli die lagi?" Namjoon menanya Jungkook.
"Eh mane ade hyung. Kan Eunly kan?" Jungkook mencuit bahu Eunly.
"Ha'ah oppa. Mane ade." Eunly menipu
"Eunly, baik bg tahu betul2. Jgn tipu kite org" Suga menyilang tgnnya.
"Hmm. Yerlahh. Die slalu buli Eunly. Bukan slh Eunly, die yg slalu mula dulu!"
"Weii! Suke hati kau je . Kau tu yg cari pasal dgn aku. Sape suruh xikut peraturan dorm!"
"What? Peraturan dorm?! Bukan ke...."
"Stop2 !! " Jin menghentikan pergaduhan itu.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
"Hyung! Hyung! Jgn laa mcm ni!"
"Oppa! Kite org mintak maaf!"
BTS mengurung Jungkook dan Eunly dlm dorm mereka yg diawasi oleh beberapa cctv kerana mereka selalu bertengkar.
"Err. Kau punye psl laa ni!"
"Diam ahh! Mls aku gaduh dgn kau. Nnti aku xleh keluar dr sini. Menyemak je duduk dgn kau."
"What? Like seriously? Shit! Kau igt aku pun suke laa duduk dgn kau? Mcm duduk dgn smph"
"Mulut kau jage sket eh. Skali lagi kau bunyi, siap kau makcik!"
"Again makcik? Eii! Stop panggil aku...."
Jungkook menolak Eunly ke dinding lalu menutup mulut Eunly. Jungkook menolak Eunly ke dinding agar cctv itu tidak merakam mereka.
"Ni amaran kedua dan terakhir, skali lagi kau bunyi..." jungkook senyum sinis lalu melepaskan Eunly.
Eunly berlari ke cctv lalu mengadu pd cctv itu yg diperhatikan oleh BTS dr tadi.
"Oppa! Bg lah Eunly keluar! Please oppa! Tlg Eunly ! Oppa!!!!!" Eunly menjerit.
"Woii diamm!" Jungkook berkata.
"Oppa!! Dtg lah sini skjp. Oppa!!!" Eunly terdesak.
Jungkook menarik tgn Eunly lalu menolaknya ke katil. Eunly cuba utk lari, tetapi Jungkook duduk di ats kakinya.
"Kan aku dh ckp. Jgn bunyi. " jungkook senyum sinis.
"Ahhh! Tlg!!! Oppaa!!" Eunly menjerit.
Jungkook menutup mulut Eunly lalu menarik sehelai selimut. Jungkook membungkus Eunly didlm selimut itu.
"Woii! Ape kau buat ni?! Lps laa!!"
"Senang sket keje aku" lalu Jungkook berbaring disebelah Eunly yg berbungkus didlm selimut itu lalu memeluknya seperti bantal. Jungkook dgn perlahan menutup matanya.
"Lorhh. Buat aku jd bantal? Err. Like seriously ?" Eunly menjd letih kerana tadi Eunly meronta ronta lalu die terlelap.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Sorry sbb lama x update. Hehehehe. Iesya rase nk hbskan cepat laa ff ni. Sbb iesya nk buat ff baru. Hahaha.