"Woahhh! Jungkook!" BTS terkejut melihat Jungkook memeluk Eunly yg dibungkusnya didlm selimut smlm.
"Woww. Mengancam " kata Jimin.
"Or oppa. Oppa buat ape kat sini?" Eunly yg separa tidur ingin bgn tetapi tidak boleh. Die pun meronta ronta lalu menjerit memanggil Jungkook yg masih lagi tidur.
"Oppa2! Tlg Eunly oppa! Ahh! Tgk die buli Eunly lagi." Eunly meminta tlg.
"Or hyung. Wea?" Jungkook bgn dlm keadaan masih mengantuk.
"Hahahahaha. Kau buat ape kat Eunly? Bukak die skarang. Kesiann die hyung tgk." Suga ketawa.
"Huhh biar je lah die. Memekak je dr smlm" Jungkook bgn lalu mengambil tuala utk mandi.
"Yaa! Bukakk laa dulu!! " Eunly menjerit
"Hahahahaha. Mehh oppa tlg." BTS menolong Eunly membuka bungkusan selimut itu.
Apabila Eunly bebas dr selimut itu, Eunly mengetuk pintu bilik air yg Jungkook sedang mandi itu kerana tidak berpuas hati dgn Jungkook yg membungkusnya dlm selimut itu.
"Yaa Jungkook! Kau mmg nk kene dgn aku kan? Suke2 kau je bungkus aku mcm mayat!"
Lalu Jungkook membuka pintu bilik air dan dgn pantas Eunly menutup matanya.
"Kyaa!! Err! Xmalu punye org!!" Eunly berlalu dr situ. Sbnrnye Jungkook masih berbaju, die tidak sempat nk mandi lagi kerana Eunly yg dr tadi mengetuk pintu biliknya.
"Hahahahahahahaha." BTS ketawa terbahak bahak.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
"Oppa! Eunly keluar skjp! Bye!" Kata Eunly yg hendak keluar utk membeli sedikit brg2 pd BTS dr pagi tadi lagi lepak di bilik Jungkook.
"Ok. Hati2 tau!" Kata Jhope.
"Ok oppa!" Eunly keluar dr dorm.
"Weii Jungkook, hari tu kau kate kau suke kat Eunly kan?" Kata Jimin ingin kepastian.
"Ishh hyung! Diam laa!" Jungkook menyiku Jimin.
"Alaa rilekk laa Jungkook. Kite org dh tahu laa" kata Suga.
"Hmm yerlahh. Ye Jungkook suke kat Eunly." Jungkook mengaku.
"Hahahaha. So kau bg tahu kat die tak?"
"Takk. Jungkook kan slalu buli die, mesti die benci Jungkook." Jelas Jungkook.
"Ermm. Mcm ni lah. Apa kata kite... "
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Keesokkannya~
"Eunly! Eunly! Bukak pintu ni cepattt!!!!" Jimin yg agak cemas memanggil Eunly di dormnya.
"Orr wea oppa? Nape ni?" Eunly panik melihat keadaan Jimin yg cemas itu.
"Jung..Jungkook!" Kata Jimin
"Nape dgn Jungkook?" Eunly kehairanan.
"Jungkook accident! "
"Whatt?!!! Seriously?!"
"Yerr. Cepatt. Ikut oppa pergi hospital!"
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Di hospital~
"Jungkook! Ahh. Wea?" Eunly nangis teresak esak melihat keadaan Jungkook yg koma.
"Eunly, sabar ye" V memegang bahu Eunly untuk menenangkannya.
"Jungkookk. Bgn laa! Jgn buat sy mcm ni!" Eunly menggoncangkan bahu Jungkook.
"Emm Eunly, doktor kate maybe Jungkook xleh sedar utk beberapa bulan. " kata Namjoon.
"No! Die kene bgn! Jungkook bgn laa. Nnti aku rindu kau nk buli aku. Aku rindu nk beleter kat aku. " Eunly terdesak. Eunly meletakkan kepalanya die ats dada Jungkook. Dgn nada perlahan Eunly berkata " And I love You. Please bgn.."
"Really? I Love You Too" Eunly terkejut kerana suara itu mcm selalu didengarinya.
"Waitt!" Eunly mengangkat kepalanya utk kepastian.
"What! doktor kate kau xleh sedar!err. Oppa!" Eunly memandang BTS dgn mata tajamnya.
"Alaa rilekk laa. Aku xkoma ponn."
"Err. Baik aku balikk! Buat malu jerr!" Eunly bgn dr kerusi lalu Jungkook menarik tgn Eunly sehingga Eunly terduduk di ats katil sebelah Jungkook.
"Jgn laa balikk lagi" Jungkook memeluk Eunly.
"Guys! We should get out from here" kata Namjoon sambil menarik tgn member BTS yg lain keluar.
"Err. Kau mmg sengajakan nk suruh aku malu. Air mata aku mahal tau x?"
"Eunly, aku buat ni bersbb. First, aku nk tahu kau syg aku ke tak. Second, aku nk ckp yg aku syg kau. I love you Eunly" Jungkook melepaskan pelukannya.
Eunly menatap mata Jungkook. "I love you too Jungkook" Eunly mengalirkan air matanya lalu memeluk Jungkook dan Jungkook membalas pelukan Eunly.
"Woahhh! Congratulations!" BTS masuk semula ke bilik itu smbil bersorak dan menepuk tgn.
"Shhh! Ni hospital laa" Namjoon memarahi mereka tetapi V masih lagi bising .
"Utt utt . Pam pam pam. Bang! Bang! Haa! Hahahahaaaha" V membuat tarian pelik.
"Err. Mmg ank alien laa die ni."
"Oh I love you! I love you too! No please don't leave me! " V membuat lakonan drama.
"Diammm laa ank alien weyh!" Jin menarik telinga V.
"Hahahahahahaha" semua ketawa terbahak bahak melihat telatah V yg pelik.
Tiba2 seorang nurse masuk membawa sebuah kotak kecil.
"Thanks nurse" Jungkook mengambil kotak tadi lalu nurse itu beredar dr situ.
"Eunly? Will you be mine forever and ever?" Jungkook membuka kotak itu yg berisi seuatas rantai.
"I.. I will!" Jungkook pun memasangkan rantai itu dileher Eunly.
"Thanks Jungkook" kata Eunly
"Welcome bae" Jungkook kiss Eunly.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Selepas beberapa bulan lps kejadian itu, BTS menghadiri satu ujibakat di BigHit ent. Mereka terpilih utk menjd trainee di BigHit Ent. Mereka berjaya debut dgn lagu No More Dream dan mereka sgt terkenal di seluruh negara.
GOT7? Haaa. GOT7 pulakk berjaya debut di JYP Ent. Mereka juga sgt terkenal di seluruh negara.
Eunly dan Jungkook hidup bahagia dgn BTS . Eunly dan Jungkook belum berkhawin tetapi hanya bertunang.
-Tamat-
Haiii ! Huhh! Akhirnya kite di part yg terakhir. Aahh. Seriously, Iesya rase sedihh sgt :( BTW, thanks sbb vote and sudi baca ff Iesya. *bow* nnti Iesya nk buat ff br ! Jgn lupe baca tauu! Bye! See You Again. *bow 90 degrees* :')