"jungkook!"
"nae hyung~"
"asl mrh sgt tadi mase Jackson pegang tgn Eunly? bukan ke kau xsuke Eunly?"
"ahh? mmg laa. Jungkook xsuke Eunly."
"habis tu? Jungkook suke Eunly kan?"
"ma..mana ade! ade2 je Jimin hyung ni"
" 'mane ade' kau ckp? heii Jungkook, hyung dh masak tauu dgn perangai Jungkook. Hyung tahu laa yg Jungkook sukekan Eunly kan?"
"yelahh2. yee.. Jungkook suke kat die. Tapi hyung jgn bg tahu die okey?! "
"hahahaha.baiklah. Hyung fhm"
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Sedang Eunly berjalan sorang2 di tepi makmal sains tanpa disedarinya GOT7 berjalan di belakangnya. Baru shj Jackson ingin menarik rambut Eunly tetapi Jackson ditolak oleh Jungkook dr belakang lalu Jungkook menarik Eunly ke kls.
"kan aku dh ckp! Jgn berckp dgn GOT7!"
"bile mase aku ckp dgn GOT7?"
"haihhh. Kau xprasan ke yg kau berjalan dgn GOT7 tadi?"
"x. "
"kau mmg buta."
"sukehati kau je ckp aku buta eh. Kau tu...." belum sempat Eunly menghabiskan aytnya, Jungkook meletakkan jarinya di bibir Eunly.
"haihh . Makcik ni suke sgt membebel. xpenat ke? dh lah aku mls nk lyn kau!" Jungkook berlalu pergi meninggalkan Eunly di kls.
"heol! makcik kau panggil aku? Jungkook!! kau tak aku sape? Jungkook! kau nk gi mane?! aku belum hbs ckp lagi ni!! Jungkookkk!!! " Jungkook hanya berlalu smbil menutup telinganya dan bersiul.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Ting tong!"Eunly, pergi bukak." Jungkook berkata smbil menyiapkan kerja kursus yg diberi oleh gurunya.
"hishhh. asyik aku je kene bukak" Eunly membebel smbil berjln ke arh pintu .
"eh oppa! masuklah"
"ahhh Eunly panggil kite org oppa! i like it! hahahaha" itulah pertama kali Eunly memanggil BTS 'oppa' Sblm ni Eunly hanya memanggil nama mereka shj.
"hishh. Oppa kan subaenim (senior) Eunly."
"hahahaha. Baiklah. Oh ye Jungkook, asl kau panggil kite org dtg sini?"
"ahh. Tlg kemaskan bilik Jungkook yg bersepah ni, jgn lupe tlg buang smph kat dapur tu skali." Gurau Jungkook dgn hyung-hyung nya.
"eiiii. Kau mmg nk kene kan Jungkook? Siap kau kite org kerja kan!" member BTS pergi arh Jungkook lalu membaringkannya dan ingin memecat semua baju Jungkook.
'omo2! die org nk buat ape ni? oh my god!'
"Yaa!! agk2 laa. Sy yeoja(perempuan) kat sini" Eunly menjerit kerana risau mereka membogelkan Jungkook dihadapannya. Haihhh BTS mmg pelikk kan?. Boleh plak die org main mcm tu ._.
"hahahahaha. sorry2. Nah Jungkook, pkai balik baju kau!" Suga membaling baju Jungkook yg dicabutnya tadi.
"hyung ni! Org bergurau je tadi. Sbnrnye Jungkook panggil hyung2 kesayangan Jungkook ni sbb........" belum sempat Jungkook menghabiskan aytnye, Jimin menyampuk.
"sbb ape?"
"hishh kau ni kan Jimin sbr lah. Die nk cite lah tu." Namjoon memarahi Jimin.
"yerlahh2"
"and Jimin you got no jams" kata2 Namjoon itu membuat semua ketawa bagai nk pecah perut dibuatnye.
"hahahahahahahhaha"
"hishhh dgr lah Jungkook nk ckp ni! sbb Jungkook nk mintak tlg dgn hyung jagakan Eunly. Jgn bg die jln sorang2. Nnti GOT7 akn kacau die!" Jungkook menghabiskan kata2nya dgn laju. Pd mulanya semua org terpinga pinga dgn kata2 Jungkook tadi. Krikk2. Lalu Eunly menjawab
"lorhhh sy boleh jg diri sendiri laa. Jgn laa risau."
"Hbs tu kau nk GOT7 kacau kau tiap2 hari? skali kau dh masuk perangkap GOT7, kau xboleh keluar tauu" Jungkook menakutkan Eunly dgn kata2 itu.
"ha'ah betull tu Eunly. Awk jgn main2 dgn GOT7 tu. Die org akn cari perangkap utk perangkap awk sbb awk kwn kite org. Kite org ni kan musuh ketat die org." Jelas V dgn lebih terperinci.
"hmmm baiklah" Eunly hanya mengiakan shj.
"kalau mcm tu, awk xleh jln sorang2, kami akn teman awk pergi mana2 jer. "
"kalau sy nk gi tnds?"
"tu kau ajk Sena laa -_- lembap betull die ni" Jungkook menolak dahi Eunly perlahan.
"ishh kau ni! slalu ckp aku lembap. Kau pun same eh. Jgn...." Eunly belum sempat menghabiskan kata2nya lalu namjoon menyampuk.
"ehemmm2! igt lagi x ape yg oppa ckp? Jgn bergaduh. Kalau x oppa akn khawin kan kamu berdua" Namjoon membuat ketawa jhtnye.
"hishhh. xde sape2 nk backup Eunly! huhhh!" Eunly merajuk lalu Eunly berbaring di ats katil.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
'meow meow'
"ahhh. comellnye awkk. eh jp nape kaki awk ni? lorh2 kaki awk berdarah laaa." Eunly sgt sygkan kucing smpai sanggup merawat kucing itu di dorm nya semdiri. Eunly membawa kucing itu ke dormnya, lalu merawat kucing itu.
"janggg! dh siap! hmm. mesti awk laparkan? jp eh sy cari mknn utk awk. Tunggu sini jp ye." "meow~" Eunly meninggalkan kucing itu lalu pergi mencari mknn utk kucing itu.
Apabila Eunly berlalu, kucing itu merayau di dlm dorm dan mengiauw .
"eh kucing sape plak ni? meoww~ come here~ aigoo comelnye" Jungkook baru shj melihat kucing itu lalu mengusap badan kucing itu dan bermain bersama kucing itu.
Eunly yg br shj pulang dr membeli mknn utk kucing itu melihat Jungkook dr jauh yg sedang asyik bermain dgn kucing itu.
'die ni penyayang jgk sbnrnye kan? Tapi slalu je buli aku. aigoo~ comelnye die main dgn kucing tu. eh Eunly! Eunly! apa kau ckp tadi?! ahhh." Eunly menampar dirinya sendiri lalu berjln ke arh Jungkook dan kucimg itu.
"kucing kau ke ni?" tanya Jungkook yg sedang bermain dgn kucing itu.
"x ah. aku jumpe kat bawah tadi. kesian die, kaki die berdrh. aku dh rawat tadi"
"ouhh~ kau pergi mana tadi?"
"pergi beli mknn and susu utk kucing tu" Eunly meletakkan susu didlm mangkuk dan memberikannya kepada kucing itu. Jungkook hanya melihat Eunly dlm diam yg sedang asyik memberi mknn kpd kucing itu.
'comell jgk die ni. Caring plak tu. Eunly, sorry ye sbb aku slalu mengutuk kau. Sbnrnye aku syg kau.'
"hoii2 Jungkook" Eunly dr tadi memetik jarinya di depan muka Jungkook kerana Jungkook sibuk mengelamun.
"hishh. ape?"
"hahahahha. mengelamun nmpk? haaa. fikir psl sape haa? Gilfriend kau eh?" Eunly mengusik Jungkook.
"hishh mane ade! ngok ngek betull kau ni!" Jungkook menolak kepala Eunly perlahan.
"kau ni asyik tolak kepala aku jer. Nnti aku semakin bengap br tahu. Kau juga yg xsuke."
"hahahaha. yelarh2 . Mehh aku gosok kepala kau pulakk. aigoo~" Jungkook menggosok kepala Eunly smpai rambut Eunly menjadi serabut.
"yaa! stop it! err! kau ni mmg ! suke sgt buli aku!" Eunly membetulkan rambutnya.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
ahhh. akhirnya, siap jgk part seterusnya! sorry sgt2 sbb late update. Phone iesya buat hal. apa2 pun sorry kalau xbest :( Hope enjoy^^