Part 4- Wife?!

1.9K 196 4
                                    

"Jungkook,jom mkn. Mknn dh siap ni" Eunly meletakkan beberapa lauk di ats meja.

"Nae" Jungkook bgn dgn pantas lalu ke meja mkn.

"Mkn laa. Aku masak biase2 jer" pelawa Eunly dgn lembut.

"Ouchh" Jungkook ingin memegang chopstick tetapi jarinya masih lagi sakit.

"Eh kau boleh mkn x?" Tanya Eunly kerisauan.

Jungkook hanya menggeleng kepalanya.

"Xpe. Mehh aku suapkan. nahh" Eunly mengambil daging lalu menyuap Jungkook.

'eh ape aku buat ni? Kenape aku diam je? Ahh. Kenape die baik sgt?'

"Kau sbnrnye manja kan. Br luke sikit, dh xleh gune tgn. Muke hensem nmpk ganas tapi dlm hati ade taman" Eunly ketawa kecil mengejek Jungkook.

"Errr. Kau ni kan. Xpe lah! Aku mkn sendiri!" Jungkook mengambil chopstick tetapi dilepaskannya kerana masih sakit.

"Hahahaha. Mehh lah aku suap bdk kecik!"

Jungkook hanya diam kerana laparr.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Tokk tokk tokk

"Eh sape dtg mlm2 ni?" Eunly tergaru2 kepalanya yg tidak gatal.

"Kau pergi laa bukak. Kwn2 aku kot."

"Okey" Eunly bgn lalu pergi ke pintu utk membuka pintu.

"Eh kau sape?!" Tanye seorang gadis yg sedang memegang sebiji kek.

"Sepatutnya aku yg tanye kau. Kau sape?"Eunly jwb dgn selambe.

"What the! Kau buat ape dekat bilik Jungkook oppa?!" Gadis tadi tengking Eunly.

"Haha! Jungkook oppa?! Woii Jungkook! Ade org cari kau!" Eunly memanggil Jungkook yg sedang asyik tgk tv.

"What?" Jungkook bgn lalu pergi kat Eunly.

"Aaa. Jungkook oppa! Kenape oppa buat Nami mcm ni? Ni sape? " tanya Nami dgn suara manjanya.

(P/s: Nami merupakan  ex-girlfriend Jungkook. Jungkook putus dgnnya kerana Nami curang dgn Jungkook)

"Kau nk ape lagi haa? Xpenat ke asyik kejar aku?! Ni wife aku! Kau pehal! Kau balik skarang! " jungkook tengking Nami dgn terukk.

'Wife? What the! Kau mmg melampau Jungkook. Haihh. Aku kene backup Jungkook ni. '

"Aahh. Nami xcaye! Nami nk masuk dulu!" Nami cuba menolak Eunly.

"Woii agk2 ah. Ni bilik aku! Aku dh khawin laa dgn Jungkook oppa kau! Kau balik skarang!" Kata Eunly kerana tidak puas hati sbb Nami cuba menolaknya.

"Hahaha! Penipu! Kau tu pelacur je kat sini!"

"Err kurang ajar!!" Eunly cuba utk memukul Nami tetapi dihalang Jungkook. "Ape ni? Lepas laa!"

"Buat laa cara lain! Jgn pukul!" Kata Jungkook yg agk bimbang.

Eunly mendpt satu idea, Eunly pergi ke meja dimana Nami meletakkan kek yg dibawanya. "Eh ade kek laa! Jom mkn Nami syg!" Eunly mengambil kek itu lalu berjln ke arah Nami.

"Mkn laa kau sorang2!" Nami menjeling kek yg dibawa Eunly. Jungkook hanya diam melihat rancangan jahat Eunly.

Eunly dgn sengaja meletakkan kek pd muke Nami xD "maigadd! Ah Nami! Sorry2 . Eunly xsengaja laa. Kalau xcaye tanye Jungkook oppa. Kan jungkook oppa kan?"Eunly mebuat suara gediknya.

Jungkook hanya mengiakan sambil ketawa terbahak bahak.

"Aaaa! I hate you guys!!" Nami keluar dr bilik itu dgn keadaan yg sgt mrh.

"Hahahaha! Hebatt laa kau Eunly!" Jungkook masih tidk berhenti ketawa.

"Kau hutang dgn aku dua kali tauu! Pastikan byr balik!" Eunly menunding jarinya ke arh Jungkook.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Sorry guys sbb part ni pendek jer. Iesya xde mood nk buat. Nnti iesya sambung lagi ye!

My Roommate is Jungkook?!Where stories live. Discover now