Eun Ji okula geç kalacağını düşünerek adımlarını hızlandırdı. Okulun girişindeki kalabalığı görünce henüz dersin başlamamış olduğuna kanaat getirdi. Sınıfa girip cam kenarındaki sırasına geçti. Kolunu sıraya koyup yatarken güneşin parlaklığı onu rahatsız etmişti. Diğer tarafına döndüğünde onu gördü.
' Onun ne işi var bu sınıfta ? ' diye düşündü. Daha sonra tekrar kafasını sıraya koydu.
********
Eun Ji kafasına gelen ağır cisimle kafasını kaldırdı.
" Eun Ji uyumak istiyorsan okulun daha güzel yerleri de var. "
" Üzgünüm Bay Choi. " dedi uykulu ses tonuyla. Her zaman böyle olurdu. Kafasını sıraya koyar ve daha sonra uyurdu. Gürültü olsa bile uyanamayacak kadar derin uykusu vardı.
Eun Ji kafasını sonunda sıradan kaldırdı ve Bay Choi'nin yanında yine o çocuğu gördü. Okulun serserisi. İrileşmiş gözleriyle hocanın ne diyeceğini merak ediyordu.
" Evet çocuklar Chanyeol'u tanıyorsunuz. Yan sınıftaydı ama yine ve yine kavga ettiği için bu sınıfa geldi. Boş bir yere geç Chanyeol. "
Chanyeol kafasını salladı ve gözleriyle sınıfın boş yerlerine baktı.
Eun Ji Chanyeol'un kendisine doğru geldiğini görünce korkmuştu.
' Hayır , hayır burası olmaz. ' diyordu ki Chanyeol yanına oturdu.
" Başka yer yoktu sanki. " Chanyeol'un ona aval aval baktığını gördüğünde sesli düşündüğünü fark etti.
Eun Ji gözlerini Chanyeol'den Bay Choi'ye çevirdi. Derse ilgisi varmış gibi davranıyordu. Sınıf birincisi olmasına rağmen ders dinlemeyi sevmiyordu. Zekiliği ona Tanrı'nın bir lütfuydu. Ders çalışmasa da bir şekilde sınavlardan iyi almasını başarıyordu.
Zilin çalmasıyla Eun Ji sıradan kalktı. Kantine doğru ilerlerken tuvaletin önünde bir kavganın olduğunu gördü. Taraflardan birinin Chanyeol olmasına nedense şaşırmıyordu. Yanına 2-3 arkadaşını da almış ezik gördüğü birini sıkıştırmıştı her zamanki gibi.
" Eun Ji " arkasında bağıran sesle irkildi. Arkasına döndüğünde en yakın arkadaşı Baekhyun'u gördü. Aynı zamanda platonik aşkını.
" Sınıfa geldim ama yoktun. "
" Kantine gidiyordum. "
Baekhyun elini Eun Ji'nin omzuna attıktan sonra " Gidelim. " dedi. Eun Ji de ona gülerek baktı.
" Ne istiyorsan söyle. Senin için alacağım. "
" Aslında buna hiç gerek yok Baek."
" Sadece söyle Eun Ji. Söylemezsen kafama göre takılırım. "
Eun Ji yüzünü buruşturdu. Çünkü daha önce de Baek bunu söylediğinde kabul etmişti ve daha sonrası.. Gerçekten de felaketti.
" O zaman tost al Baek. "
Baek göz kırptıktan sonra "Emredersiniz Bayan Jung. " dedi ve Eun Ji bir kez daha Baek'e hayran kaldı. Gülerken gözlerinin küçülmesi, ağzının şekil alması , çenesinin kasılması .. Baek'in her şeyi muhteşemdi. Baek tekrar masaya geldiğinde Eun Ji düşüncelerinden uzaklaştı ve Baek'in uzattığı tostu aldı.
" Teşekkürler. " dedi hafif buruk bir gülümsemeyle.
" Chanyeol sizin sınıfa gelmiş doğru mu ? "
" Evet. "
" Ne havalı ama. Okulun serseri ama bir o kadar da yakışıklı çocuğuyla aynı sınıftasın. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİ GENÇ
FanfictionBölüm sayısı : 8 Karakterler ; -> Park Chanyeol -> Jung Eun Ji ->Byun Baekhyun Kapağı Tasarlayan = @sev_okt Yazar = Esma @Muslim_HJP için yazılmıştır.