Eun Ji yatağında bir sağa bir sola dönüyordu ama bir türlü uyuyamıyordu. İki kişinin arasında sıkışmış gibi hissediyordu. Chanyeol okulun serserisi olmasına rağmen kendisine çok iyi davranıyordu. Baek ise sevdiği çocuk aynı zamanda yakın arkadaşıydı. Eskiden biri bunları söyleseydi komik bulurdu. Chanyeol Eun Ji'yi tanımayan , Baek ise Eun Ji'yi yakın arkadaştan başka bir şey görmeyen biriydi. Şimdi ise her şey değişmişti.
Eun Ji sabah kalktığında okul saatinin yaklaştığını gördü ve alelacele üstünü giydi. Kapıyı açtığında yine Chanyeol'le karşılaştı.
" Hiç pes etmeyeceksin öyle değil mi?"
" Asla. " dedi ve arabanın kapısını Eun Ji için açtı. Eun Ji öncekinin aksine arabaya bindi.
" Teşekkür ederim. "
Chanyeol arabayı park ettikten sonra Eun Ji ile beraber okula girdiler. Etraftakilerin bakışları Eun Ji'yi rahatsız etmişti. Bazı kızlar aralarında konuşuyorlardı.
" Chanyeol böyle bir kızla beraber olmamalı. "
" Şu kıza baksana. "
" Duydunuz mu bunlar beraber depoda yakalanmışlar. "
" Kim bilir neler yaptılar orada ?"
" Bu kız bizim sınıfın çalışkanı değil mi ? Gidip kitaplarıyla aşk yaşamalı. " diye bir sürü söylentiler. Eun Ji Chanyeol'un yüzüne baktığında her zamanki gibi gülümsediğini gördü. Chanyeol bu laflardan rahatsızlık duymuyordu.
Sınıfa girdiklerinde yeniden tüm gözler onlara çevrildi. Eun Ji rahatsız olduğunu belli ederek yüzünü buruşturdu.
" Rahatsız olduysan uyarabilirim. "
" Gerek yok. İyiyim ben. " tedirgin bir gülümsemeyle söyledi.
Sırasına oturdu ve her zamanki gibi kafasını sıraya koydu. Chanyeol'e doğru döndü ve gözlerini kapattı. Chanyeol karşısındaki güzelliği izlemeye başladı. Uyurken de güzel ve kusursuz görünüyordu.
Eun Ji gözlerini açtığında onu izleyen Chanyeol'u gördü.
" Yüzümde bir şey mi var ? "
" İki güzel göz , bir minik burun , bir sevimli ağız var. " dedi gülerek Chanyeol.
Eun Ji kafasını sıradan kaldırdı ve ardından hoca sınıfa girdi. Ders boyunca Chanyeol Eun Ji'yi izledi. Eun Ji kafasını Chanyeol'e doğru dönderdi. Kaşlarını havaya kaldırdı ve " Neden bana bakıyorsun ? " dedi.
" Çok güzelsin. " dediğinde Eun Ji utanarak kafasını sıraya koydu. Ders sonuna kadar da kaldırmadı.
Zil çaldığında Chanyeol arkadaşlarının yanına gitti. Eun Ji de kalktı ve Baek'in yanına ilerledi. Aslında Baek'in yüzüne nasıl bakacağını bilmiyordu. Cesaretini toplayıp Baek'e selam verdi.
" Nasılsın ? "
" İyi sen ? "
"İyiyim. Çıkışı bir şeyler yapalım mı ? Sinemaya gideriz daha sonra.."
" Bir şey yokmuş gibi davranma Eun Ji. Dün için gerçekten üzgünüm. Söylenmemesi gereken şeyler söylendi. "
" Baek Chanyeol'le tanışmadan önce bana bunu söyleseydin sana karşılık verebilirdim ama .. Şu an için duygularım çok karışık. "
" Biliyorum tam bir aptalım. Ben seni sevdiğimi yeni fark ettim ama senin için o çocukla gerekirse savaşırım Eun Ji. "
Eun Ji üzülerek arkasını döndü ve sınıfa doğru ilerledi. Chanyeol Eun Ji'yi üzgün görünce yanına gitti.
" Bir şeyin mi var ? Yine birileri bir şey mi söyledi ?"
" Chanyeol yeter artık ! Uzak dur benden ! Seni sevmiyorum göremiyor musun ? "
" Pekala. Sakinleştiğinde konuşalım. Ne dediğini bilmiyorsun. "
" Ne dediğimi biliyorum Chanyeol. Senin yüzünden Baek'le kavga ediyorum , hayatıma girip her şeyi mahvediyosun. "
Chanyeol Eun Ji'nin yanından ayrıldı. Eun Ji sözlerinde ciddi olmasa bile ondan uzak duracaktı. Kapıdan çıktığında Baek onu tuttu.
" Eun Ji'den uzak dur ! "
" Sebep ? "
" Onu seviyorum. "
Chanyeol yerine çakılı kalmıştı adeta. Baek Eun Ji'yi sevdiğine göre kendi bir fazlalıktı.
Sınıfa girip çantasını aldı. Sınıftan çıkarken Baek'e omuz attı ve bahçeye doğru ilerledi. Dışarı çıktığında adını Yura diye hatırladığı kız yanına geldi.
" Sana bir şey söylemem gerek. "
" Dinliyorum. "
" Bunu sana söylemem ne kadar doğru bilmiyorum. "
" Lafı ağzında geveleme de söyle. "
" Eun Ji'nin aklı karışık. Sınıfta olanları gördüm yani onun sana bağırması. Aslında hiç biri doğru değil. Sadece o senden önce Baek'i seviyordu ama şimdi Baek'in onu sevdiğini öğrenince daha çok.. Rahatsız oldu. Onun için savaşmalısın. " dedi ve gitti. Chanyeol etrafa bakıp gülmeye başladı.
" Mutlu görüyorum seni. Az önce sınıfta reddedilen sen değilsin sanki."
" Git başımdan Sehun. Şu an seninle uğraşamam. "
" Doğru sen Eun Ji ile uğraşmalısın. Haklısın. " dedi ve gülerek gitti.Chanyeol Eun Ji'nin hayatını ne kadar değiştirdiğini düşündü. Okulun serseri çocuğu bir aşığa dönüşmüştü. Chanyeol arabasına binerken yanındaki kız " Chanyeol o kızla takılmamalıydı. Şimdi herkesin gözünden düştü. Kız da tam bir kaltak. Depoda Chanyeol'le yakalandı. Chanyeol'u nasıl ayarttı acaba ? " dedi. Chanyeol sinirlerine hakim olamadı ve kızın yanına gitti. Kızın saçından tutup çekti.
" Laflarını geri al sürtük. Eun Ji gibi bir kız bu sözleri hak etmiyor. " kızı aniden sürükleyip okulun ortasına getirdi. Herkes etraflarında toplandı.
" Şimdi beni iyi dinleyin zavallılar. Eun Ji ile o depoda sadece kilitli kaldık. Bir şey yapmadık. Bununla ilgili bir söz daha duymayacağım ve bir daha o kıza kötü şeyler söylemeyeceksiniz. Ben o kızdan hoşlanıyorum. Onun canı yanarsa benim de yanar. Benim canım yanarsa sizi yakarım. " dedi ve etrafa baktığında kalabalığın arasında Eun Ji'yi gördü. Görmemiş gibi yapıp arabasına doğru ilerledi. Baek Chanyeol'u tuttu. Kendine doğru çevirdi ve yüzüne sert bir yumruk geçirdi.
" Benim olandan uzak dur dedim sana. "
" Henüz senin değil Baek. Seninle gerekirse savaşacağım. "
Baek elini yumruk yapıp tırnaklarını etine geçiriyordu.
Eun Ji yanlarına koştu ve Chanyeol'un yarasına baktı.
" Dudağın kanıyor Chanyeol. "
" Bir şeyim yok. "
" Revire gidelim Chanyeol. " dedi ve kalkmasına yardım etti. Baek'e sert bir şekilde baktı ve yoluna devam etti.
" Sana iyi olduğumu söylemiştim. "
" Dudağın pek öyle demiyor. " Chanyeol elini dudağına götürdü ve ağzından belli belirsiz bir inleme çıktı.
" Lanet olsun. Yüzüm benim için çok değerliydi. Yüzüme nasıl vurur ? "
" Merak etme hala yakışıklısın. " Eun Ji daha sonra dediği sözün farkına varıp utandı. Chanyeol ise onun davranışlarına sadece gülüyordu.
" Elini çek de yarana pansuman yapayım. " Eun Ji yüzünü biraz yakınlaştırarak yaraya pansuman yapıyordu. Chanyeol de karşındaki melek görünümlü insanı izliyordu. Eun Ji yarayı daha yakından görebilmek için biraz daha yakınlaştı. Chanyeol eliyle Eun Ji'nin belini kavradı ve aralarındaki mesafeyi kapayıp Eun Ji'nin ipeksi dudaklarına dudaklarını bastırdı.******
@hunhan5587 cidden sabırsızlığını tebrik ediyorum :D ben bıktım sen bıkmadın ❤️ Bu bölüm sana gelsin o zaman. ❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİ GENÇ
FanfictionBölüm sayısı : 8 Karakterler ; -> Park Chanyeol -> Jung Eun Ji ->Byun Baekhyun Kapağı Tasarlayan = @sev_okt Yazar = Esma @Muslim_HJP için yazılmıştır.