7.BÖLÜM

602 64 6
                                    

Chanyeol duyduklarına inanmak istemiyordu artık. Birkaç gün sonra yine başa saracaktı her şey. Eun Ji'nin gözlerine baktı bir süre. Doğruları söyleyip söylemediğini anlayamıyordu. Eun Ji geri çekildi.
" Gitmemi istiyorsan gideceğim Chanyeol. Sana acı çektirmek istemiyorum. "
" Senin canın acıyor mu Eun Ji ? "
" Seni böyle gördüğüm için evet acıyor. Seni dün gece Baek'i döverken gördüğümde canım acıdı. Lanet olsun her an canım yanıyor. "
" Hala yanımdasın. " dedi gülümseyerek.
" Dün gördüklerim.. Gerçek miydi Chanyeol ? "
" Kimin açısından anlatmalıyım ? Senin gördüklerin mi ? Benim gördüklerim mi ? "
" Doğrusu neyse o açıdan anlat. "
" Baek'le bir savaş içindeyiz Eun Ji. Bunu zaten biliyorsun. Onu depoya çağırdığımda aklımdan geçen şey onu dövmek değildi. Sadece kozlarımızı paylaşacaktık. Ama o sana her şeyi söyleyip tüm her şeyi kendine göre düzenledi. Bilerek dövüldü. Çünkü o zaman benim kötü biri olduğumu düşünecektin. Benden uzaklaşmanın tek yolu buydu. Korkak gibi davrandı ve hile yaptı."
" Chanyeol ! İkiniz de korkaksınız. Böyle bir şey yapacak yerde benim fikrimi soramaz mıydınız ? Biriniz kazansa da o kişiyi seçmek istediğimi nerden biliyorsunuz ? Ne zamandan beri benim yerime karar alıyorsunuz?"
Chanyeol sadece sustu. Çünkü bunlara cevap verecek gücü yoktu. Sadece aptal gibi davranıp bir oyunun içine girmişti.
" Üzgünüm. " dedi kısık bir sesle.
" Burada kalmamı ister misin ? " dedi en nazik tavrıyla.
" Kalır mısın ? " dedi umut dolu sesiyle. Eun Ji başını salladı sadece.
Chanyeol yatakta biraz kaydı ve yorganı kaldırdı.
" Yanında mı yatacağım ? " irileşmiş gözleriyle söyledi Eun Ji.
" Bir sakıncası yoksa evet. "
Eun Ji gülerek yanına yerleşti. Kafasını Chanyeol'un omzuna koydu. Chanyeol'un kokusunu ciğerlerine çekti ve asıl oksijenin bu olduğuna kanaat getirdi. Asıl huzur Chanyeol'du. Onun yanında hiç olmadığı kadar mutluydu. Chanyeol'le kavga etmek hobisi haline gelmişti.
" Eun Ji ? " ses gelmediğinde uyuduğunu düşündü. Eğilip alnına bir öpücük kondurdu ve ardından devam etti. " Seni seviyorum Eun Ji. İlk defa birine karşı böyle hisler besliyorum. İlk olmasına rağmen reddedilmek .. Buna dayanacağımı sanmıyorum Eun Ji. Baek ve aramda seçim yapmak zorunda olduğun için üzgünüm. " dedi ve bir öpücük de yanağına kondurdu. Eun Ji'nin uyumadığını bilseydi belki böyle davranamazdı ama Eun Ji bunları duyduğu için mutluydu.

Eun Ji uyandığında hastane odasında olduğunu fark etti. Soluna döndüğünde Chanyeol'un uyanık olduğunu ve ona baktığını gördü.
" Günaydın Bayan Jung. "
" Günaydın Bay Park. " dedi gerinirken.
" Kendimi evli çiftler gibi hissediyorum. Aynı yataktayız. Birlikteyiz. Mutluyuz. " Eun Ji kaşlarını çattı.
" Tamam. Bir şey söylemedim say. Okula geç kalacaksın. Acele et. "
" Okula gitmesem olmaz mı ? "
" Olmaz. "
Eun Ji oflayarak yataktan kalktı ve üstünü düzelttikten sonra saçına da çeki düzen verdi. Tam kapıdan çıkarken Chanyeol " Bir şey unuttun." Dedi.
" Ne unuttum ? "
" Öpmeden mi gideceksin ? "
Eun Ji arkadaşça bir öpücük vermişti Chanyeol'e. Ardından gülümseyip " okul çıkışı geleceğim. " dedi.
Okula doğru ilerlerken Baek'i gördü ama hiç aldırmadan yanından geçti.
" Konuşmuyor muyuz ? "
" Ne konuşmalıyız Bay Byun ? Oynadığın oyunu konuşabiliriz aslında. Chanyeol sana saldırıyormuş gibi göstermek , ona beni kaybettiğini söylemen. Asıl kaybeden sensin biliyorsun değil mi ? Seni seven Eun Ji'yi kaybettiğin gibi arkadaşın olan Eun Ji'yi de kaybettin."
Baek bir şey diyemeden öyle kalmıştı. Onun Chanyeol'le konuştuğunu anlamıştı ama ona bu kadar çabuk inanacağını düşünmemişti.
Eun Ji dersin bitmesini dört gözle bekliyordu. Bi an önce Chanyeol'un yanına gitmek istiyordu. Zilin sesini duyduğu gibi adeta uçarak sınıftan çıkmıştı. Dışarı çıktı ve bir taksi beklemeye başladı. Sonunda bir taksinin geldiğini fark etti ve durdurdu.
" Hastaneye lütfen. "
Yarım saatlik yol Eun Ji'ye ömürlük gelmişti. Taksiden inip hastaneye doğru ilerledi. Asansöre bindi ve kata geldiğinde heyecanlandı. Hızlı adımlarla Chanyeol'un kapısının önüne geldi. Birkaç kapıya vuruşun ardından içeriye girdi. Beklediğinin aksine içeride kimse yoktu yatağı toplayan hemşire dışında.
" Affedersiniz ? Bu oda da kalan hasta nerede acaba ? "
" O mu ? Öğlen çok kötü rahatsızlandı ve ameliyata alındı ama kurtarılamadı. "
Eun Ji duyduğu sözlerle yerine çakılıp kaldı. Kıpırdayamıyordu. Oysaki sabah gördüğünde sapasağlamdı. Belki de canı yanıyordu ama Eun Ji üzülmesin diye ona söylememişti. Eun Ji'nin gözlerinden yaşlar boşalıyordu. Konuşmak istiyordu ama boğazı düğümlenmişti. Bağırmak , çığlık atmak istiyordu. Chanyeol'u kaybetmeye hazır değildi. Henüz kazanmadan kaybedemezdi. Çalan telefonuyla kendine gelmişti biraz da olsa. Arayana baktığında ' Chanyeol' yazısını gördü. Sehun'un veya bir başka arkadaşının olduğunu düşündü.
" Alo ? "
" Eun Ji ? "
Eun Ji Chanyeol'un sesini duyduğunda gülümsemişti. Ama aynı zamanda kızgındı.
" C-chanyeol ? "
" Sesin kötü geliyor Eun Ji. Bir şey mi oldu ? "
" Kahretsin neredesin sen ? Neden odan boş ? Neden senin öldüğüne dair haberler alıyorum ? Lanet olsun Chanyeol. " diye bağırdı.
Chanyeol'den ses gelmeyince telefonu kapattığını anladı. Yanına geleceğini düşündü ve hastane bahçesine indi. Yarım saat geçtikten sonra kendisine doğru koşan Chanyeol'u gördü ve koşarak boynuna atladı.
" İyisin Chanyeol. Ben çok korktum."
" Korkma Eun Ji. Bir şeyim yok. Doktor iyi olduğumu söyledi ve eve gidebileceğimi söyledi. Okulda olduğunu düşündüm ve aramadım. Özür dilerim. "
Eun Ji geri çekildi ve Chanyeol'un gözlerinin içine baktı.
" Sana bir şey oldu diye çok korktum. Eğer ölseydin..." Dedi ve ardından tekrar ağlamaya başladı.
" Şşş! Tamam Eun Ji. Bak ben iyiyim. Bir şeyim yok. " dedi ve Eun Ji'yi sakinleştirmeye çalıştı. Eun Ji başını Chanyeol'un göğsüne koydu. Onsuz olmaya dayanamıyordu. Bu olay sonrasında kararını vermişti. Geri çekildi ve Chanyeol'un dudaklarına dudaklarını bastırdı. Masum bir öpücük .. Chanyeol dudakları birleşikken gülümsedi ve Eun Ji bunu hissetti. Gözlerini kapattı ve anın tadını çıkardı. Aldığı karardan pişman değildi.
" Seni seviyorum Chanyeol. "

*******
Fazla gökkuşağı kustunuz değil mi ? Bende. Özellikle bu bölümü çok seviyorum >.< hikaye yarın final yapacak. ❤️
Ayrıyeten Baek'e ne oldu demeyin. O yok. Bir sonraki bölümde olmayacak. Umutlanmayın yani boşuna >.< hikaye Chanyeol ve Eun Ji'nin hikayesi. Bu yüzden Baek'i önemsemedim 😭

ASİ GENÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin