" Şimdi sen .."
" Seni seçtim Chanyeol. Sana bir şey olsa ben yaşayamam. "
Chanyeol sıkı sıkı sarıldı Eun Ji'ye.
" Eve gidelim. " dedi Eun Ji. Chanyeol utanarak Eun Ji'nin parmaklarını kendi parmaklarına geçirdi. Eve doğru ilerlerken birbirlerine bakamıyorlardı. Eun Ji seçiminden dolayı pişman değildi. Chanyeol'u seviyordu. Artık buna emindi. Onu kaybetmeyi göze alamazdı. Evine geldiğinde zor da olsa Chanyeol'den ayrıldı. Chanyeol'e bir öpücük verdikten sonra " İyi geceler " diyip eve girdi. Chanyeol ise hala kapının önünde dikiliyordu. Bunların hiç birine inanamıyordu. Sanki bir rüyadaymış gibi .. Hiç uyanmak istemediği bir rüya.
Eun Ji eve geldiğinde birkaç dakika kapıya yaslanıp durdu. Elini kalbine koyduğunda çok hızlı attığını fark etti. Toparlanıp odasına gitti ve kendini yatağın üstüne bıraktı. Yorgun olduğu için anında uyuyakaldı." Günaydın sevgilim. "
" Günaydın. " dedi gülerek. Chanyeol arabanın kapısını açtı ve Eun Ji'nin arabaya binmesini bekledi. Kapıyı kapattıktan sonra sürücü koltuğuna oturdu.
" Chanyeol birlikte okula gitmemiz uygun olur mu ? "
Chanyeol yüzünü dönüp Eun Ji'ye baktı. Elini Eun Ji'nin elinin üstüne koydu.
" Sen benim sevgilimsin artık Eun Ji. Birlikte olduğumuzu herkes bilmeli. "
Eun Ji hafif bir tebessümle kafasını salladı. Okula geldiklerinde Chanyeol Eun Ji'nin elini tutmuştu. Eun Ji tedirgin olsa da Chanyeol'e karşı gelmemişti. Okula girdiklerinde herkes onlara bakmaya başlamıştı. Eun Ji elini Chanyeol'den kurtarmaya çalıştıkça Chanyeol sıkıyordu.
" Chanyeol herkes bize bakıyor. "
" Yakında alışırlar. "
Eun Ji sınıfa girdiğine Chanyeol'un elini bıraktı ve sırasına geçti.
" Beni istemiyor musun ? " dedi dudaklarını büzerek.
" Dudaklarını büzme Chanyeol. Küçük bir çocuğa benziyorsun. " dedi gülerek.
" Çıkışta işin yoksa seni bir yere götüreceğim. "
" Tamam. " dedi Eun Ji.
Ders çıkışı Eun Ji dışarı çıktı ve Baek'in ona doğru geldiğini fark etti.
" Seçimini yapmış gibi görünüyorsun."
" Evet , yaptım. "
" Umarım seçiminden dolayı pişman olmazsın. " dedi ve gitti.
' Umarım olmam. ' dedi içinden.Okul çıkışı Chanyeol Eun Ji'nin bileğinden tuttuğı gibi hemen peşinden sürükledi.
" Chanyeol yavaş ol. Ne acelen var?"
Chanyeol Eun Ji'yi dinlemeden devam ediyordu.
" Arabaya bin Eun Ji. " dedi kibar bir şekilde. Eun Ji de sözünü ikiletmeden arabaya bindi.
" Nereye gittiğimizi sormayacak mısın ?"
" Hayır. "
" Ya seni kaçırırsam ? "
" Sana güveniyorum. "
Chanyeol arabayı dağlık bir alana doğru sürdü.
" Hala bana güveniyor musun ? "
" Evet. " dedi.
Chanyeol ormana doğru arabayı durdurdu ve arabadan indi. Eun Ji'nin kapısını açıp inmesine yardımcı oldu. Eun Ji'nin elini tuttu ve ormanın içine doğru ilerlemeye başladılar. Chanyeol Eun Ji'nin titrediğini hissetti.
" Bana güvendiğine emin misin ? "
" Sadece böyle ortamlardan korkuyorum Chanyeol. Seninle ilgili değil. "
Biraz daha ilerledikten sonra Eun Ji süslü bir masa gördü. Chanyeol durdu ve Eun Ji'nin gözlerinin içine baktı.
" Pek romantik olduğum söylenemez ama Sehun'un yardımıyla böyle bir şey yapmak istedim. "
Chanyeol Eun Ji'nin sandalyesini çekip oturmasına yardım etti.
" Teşekkürler Bay Park. " dedi gülerek.
" Eun Ji ? "
Kafasını kaldırıp ' Hm ? ' diye yanıtladı.
" Benimle .. Evlenmeyi düşünür müsün ? "
Eun Ji yediği lokmanın boğazına takılmasıyla öksürmeye başladı. Chanyeol ona su verdi.
" İyi misin ? "
" İyiyim. Sadece ani oldu. "
" Biliyorum. Sadece ileriye dönük düşünmek istedim. Bana söz ver Eun Ji. Benden ayrılmayacağın için."
" Bu pek normal gelmiyor. " dedi yüzünü buruşturarak.
" Hadi ama. Söz ver işte. " dedi Chanyeol üzgün bir şekilde.
" Pekala ama önce sen söz ver. "
" Eun Ji sana yemin ediyorum ki seni bırakmayacağım. Ömrümün sonuna kadar seni seveceğim. Senden ayrılmayacağım. Sen istesen bile gitmeyeceğim. "
" Chanyeol sana yemin ediyorum ki seni bırakmayacağım. Ömrümün sonuna kadar seni seveceğim. Yaşlandığında çirkin olsan bile seveceğim. Seninle mutluyum ve bunun ölene kadar sürmesini istiyorum. "
Chanyeol masadan kalktı ve Eun Ji'ye sarıldı.
" Seni seviyorum Bayan Jung. "
" Seni seviyorum Bay Park. "*******
Bir hikayenin daha sonuna gelmiş bulunuyoruz. Bu hikaye benim için daima özel olacak ❤️ Muslim_HJP için yazdım ve güzel yazmak için elimden geleni yaptım. Umarım sizde beğenmişsinizdir. Hikayeyi baştan sona kadar destekleyen herkese teşekkür ederim. Yeni hikaye mi ? Belki yazarım belki de kısa bir süre ara veririm bilmiyorum. Herkese tekrar teşekkür ederim. Hikayeyi yazarken çok eğlendim. Umarım siz de eğlenmişsinizdir. Hikaye bölümleri kısaydı. Çünkü uzun bölümler beni sıkıyor ve sizin de sıkılmanızı istemedim. Sevgilerle 😊😊❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİ GENÇ
FanfictionBölüm sayısı : 8 Karakterler ; -> Park Chanyeol -> Jung Eun Ji ->Byun Baekhyun Kapağı Tasarlayan = @sev_okt Yazar = Esma @Muslim_HJP için yazılmıştır.