5.BÖLÜM

759 72 26
                                    

Eun Ji utancından yerin dibine girecekti. Chanyeol'den uzaklaştı.
" Gitsem iyi olacak. " Chanyeol gitmeye hazırlanan Eun Ji'yi kolundan tutup kendine çekti ve sarıldı.
" Gitme. "
" Neden ? "
" Bakılması gereken bir yaram var unutuyorsun. "
Eun Ji yara bandını aldı ve yaranın üstüne yapıştırdı.
" Yaranın durumu iyi. Ölmeyeceksin Bay Asi. "
" İz kalır mı acaba ? "
" Yüzüne çok mu önem veriyorsun ?"
" Yüzüm olmazsa ne yaparım ? İnsanlar beni yüzüm için seviyor. "
Eun Ji elini Chanyeol'un yüzünde gezdirdi yavaşça. Chanyeol Eun Ji'nin elini yakaladı ve yüzünden uzaklaştırdı.
" Benden nefret ediyorsun değil mi?"
" Biraz. " dedi alayla Eun Ji.
" Bundan sonra senden uzak duracağım. Eski halime döneceğim. Bu beni İYİ gördüğün son gün Eun Ji." Eun Ji ne yapacağını bilemiyordu. Sınıfta söyledikleri için hala pişman değildi. Yine de Chanyeol'un eski haline dönmesini istemiyordu.

Eun Ji evine doğru ilerlerken eczaneyi gördü. Chanyeol'un yarası için ilaç almaya karar verdi ve eczaneye girdi.
" Yüzde yara izi kalmaması için ilaç alabilir miyim ? "
" Tabi. " dedi ve ilacı uzattı.
Eun Ji bunu Chanyeol'e nasıl vereceğini düşündü. Doğrudan verse kabul etmezdi. Dolaylı yollardan vermenin yollarını bulacaktı. Chanyeol gerçekten de yüzüne değer veriyordu.
Evine doğru ilerlerken kapının önünde Baek'i gördü. Umursamadan evin kapısını açtı.
" Konuşalım. " dedi Baek.
" Konuşacak ne var Baek ? "
" Ben özür dilerim. Senin başkasına ait olduğunu görmek canımı acıtıyor. En azından eskisi gibi arkadaş kalalım. "
" Bak Baek. Ne Chanyeol ne sen umrumda değilsiniz. İkiniz arasında kalmaktan sıkıldım. Eğer bu konuları açmayacaksan arkadaş kalabiliriz. "
" Tamam. " dedi ve dostça Eun Ji'ye sarıldı.
" Şimdi bana biraz yemek yapar mısın ? Çok acıktım. " dedi dudaklarını büzerek.
" Dışarıdan söyleriz. Biliyorsun en son yemek yapmaya çalıştığımda evi yakıyordum. "
" Doğru , haklısın. Pizza siparişi vereyim ben. Sen de bir film seç de izleyelim. "
" Olur. "
Çalan zille Baek koltuktan kalktı.
" Pizzalar gelmiş olmalı. " kapıyı açıp pizzaları aldı.
" Filmi başlatıyorum. "

Baek ve Eun Ji filme konsantre olmuştu. Filmde iki gencin öpüşmesiyle Baek ve Eun Ji kafalarını farklı yönlere çevirdiler. Eun Ji'nin aklına Chanyeol'le öpüşmeleri gelmişti. Bir şey hissetmediğini söylerse yalan söylemiş olurdu. Filmde öpüşme sahnesi bittiğinde kafasını çevirdi. Baek'in çalan telefonuyla ise film yarıda kalmıştı.
" Benim gitmem gerekiyor Eun Ji. Film için teşekkürler. " dedi ve öpmek için Eun Ji'ye uzandı.
" İyi geceler Baek. Dikkatli ol. "
Eun Ji tam kapıyı kapatırken dışarıda birinin gölgesini görüp korktu. Gölge hareket edince o kişinin Chanyeol olduğunu anladı. Chanyeol koşarak oradan uzaklaştı. Eun Ji kapıyı kapatıp odasına çıktı.
Chanyeol'u düşünürken aynı zamanda yastığını yumrukluyordu. Karşısında Chanyeol varmış gibi .. Adeta yastıkla savaş içerisindeydi. En sonunda yoruldu ve kendini yatağa bırakıp yastığına sarıldı.

Eun Ji okula gittiğinde aldığı ilacı Chanyeol'un masasına bıraktı. Ardından çantasından bir not kağıdı çıkardı ve üstüne ' yarana sürersen yüzünde iz kalmayacak ' yazdı. Masaya bıraktı ve yine kafasını sıraya koydu. Chanyeol'un yaklaştığını fark etti ve kıpırdamadan durmaya çalıştı. Chanyeol'un ne yapacağını gerçekten merak ediyordu. Chanyeol sıradaki notu eline aldı. Bunu çıkan sesten anlamıştı. Ardından bir kahkaha duydu Eun Ji.
" Aptal. " dedi dişlerinin arasından ve ilacı alıp çöp kutusuna attı.
Eun Ji'nin morali bozulmuştu. Kafasını sıradan kaldırdı ve Chanyeol'e baktı.
" Bayan Zavallı. " dedi Chanyeol ve Eun Ji o günü hatırladı. Eskisi gibi hitap etmesi hoşuna gitmemişti.
Daha sonra Chanyeol devam etti. "Yüzümdeki yaranın gerçekten kalıcı olduğunu mu düşündün ? Tam bir aptalsın. "
Eun Ji ağlamamak için kendini zor tutuyordu. Sırayı sert bir şekilde itti ve dışarı çıktı. Baek Eun Ji'yi görüp yanına geldi.
" Bir sorun mu var ? "
" Hayır. Hadi kantine gidelim. " dedi yüzüne yalancı bir gülümseme takınarak.
Kantine gidip bir masaya oturdular.
" Yine Cafe'de çalışıyor musun ? "
" Sadece Yura yardım istediğinde. "
" Orada çalışma Eun Ji. Yardım amaçlı olsa bile. "
Eun Ji onaylarcasına başını salladı. Baek'i düzgün dinleyemese de dinlemek için kendini zorluyordu. Aniden kantinde bir gürültü kopmuştu. Eun Ji sesin geldiği yöne baktı ve Chanyeol'u gördü. Kantinde bir çocuk sıra vermemiş diye çocuğun ağzından kan gelene kadar tekme atıyordu. Eun Ji ayağa kalkarken Baek kolundan tuttu.
" Eun Ji bu senin karışacağın bir şey değil. "
Eun Ji tekrar yerine oturmak zorunda kalmıştı ve çaresiz onları izlemek zorunda kaldı.

Baek çalan telefonunu açmak için cebine uzandı. Arayan numarayı tanımıyordu. Telefonu açtığında karşıdaki sesin Chanyeol'e ait olduğunu anladı.
" Bu akşam okulun deposunda seni bekleyeceğim. "
" Geleceğim. " dedi Baek. Telefonu kapattı ve gülümsedi.
Akşam olduğunda depoya gitti Baek. Chanyeol'u yalnız beklemiyordu açıkçası. En azından Sehun denilen arkadaşını bekliyordu.
" Yalnız gelmişsin. "
" Kendi meseleme bir başkasını karıştırmam. "
Baek güldü. Chanyeol Baek'e yaklaştı ve bir yumruk geçirdi. Baek yere savrulmuştu ama Chanyeol'e karşılık vermiyordu.
" Sadece izleyecek misin ? "
Baek ayağa kalktı ve sendeleyerek Chanyeol'un yanına gitti. Chanyeol sert bir yumruk daha geçirdi. Baek yere düştüğünde Chanyeol onun üstüne çıkıp durmaksızın yumruk atıyordu. Chanyeol kapıdan gelen sesle kafasını o yöne çevirdi. Karşısında Eun Ji'yi beklemiyordu elbette.
****** FLASHBACK ******

- Chanyeol Baek'i aradıktan sonra-

Baek telefonu kapattıktan sonra Eun Ji'ye döndü.
" Görüyorsun işte. O böyle biri. Senin yanında bana vurmadı ama elbette intikamını alacak. "
" Hayır o sana bir şey yapmaz Baek. Chanyeol kötü biri olabilir ama bunu yapmaz. "
" O zaman gel ve gör Eun Ji. Chanyeol'un gerçek yüzünü gör. Ne kadar pislik biri olduğunu gör. "
" Geleceğim. " dediğinde Baek dışa vurmadan sevinmişti. Eun Ji geldiğinde her şeyi kendi lehine çevirecekti.

****** FLASLBACK SON ******

" Kahretsin. " dedi Chanyeol.
Baek'in ağzından tiz bir kahkaha çıkmıştı.
" Kaybettin Chanyeol. "

******
Wow! Sayın Asi Genç okuyucuları ! 2K olmuşuz sksjsk ^_^ Çok Mutluyum ❤️❤️

ASİ GENÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin