Selammmmmm. Evet çok saçma salak bir giriş ilen karşınızdayım şimdi harika bir haberim var artık üşenmekten üşendiğim için her bölüme resim koyucam neyse direk başlıycam hiç yormadan. şarkıyı açarsınız artık
resim kalitesi biraz düşük çünkü pcde yaptım TvT
-
Gözleri başımdaki iğrenç ağrı ile açtım. Elimi başıma koydum ve gözleri kapatıp uyumaya çalıştım.
İşe yaramadı...
Arkamı döndüm iyice arkayı süzdüm ve o an Esma'nın orada olmadığını gördüm.
kalbim duracak gibi oldu bir an .
Ben dolandırılmıştım belkide bagajdaki bütün elektronik aletler alınmıştı . Derin bir nefes aldım . "salaksın başak nasıl inandın ona"
Hızla yerimden sıçrayıp bagaja adımladım. Korku ile elimi bagaja attım, açtığımda eşyalar yerli yerindeydi ,hiç eksik yoktu. Neredeydi bu kız o zaman . Düşüncelerimle kaybolmuştum, bir anda dehşete kapıldım ya kızı buldularsa,ya götürdülerse,ama benim uykum o kadar ağır değildi duyardım. Panikle telefonuma sarıldım , napıyordum ben kızın numarası yoktu olsa bile kaçırdılarsa açamazdı.
İşitiğim bir sesle arkamı döndüm. "Başak iyi misin? hayalet görmüş gibisin. Acıktın mı? bak şurada mükemmel bir yer var acayip gözlemeleri var sen uyurken baktım. En sonunda bende ikimize çay ve gözleme aldım yersin dimi?" ben kız hakkında neler düşünmüştüm o bana gözleme almıştı, kendimi kötü hissetmiştim .
"Evet yerimde seni merak etmiştim " gözlerini kıstı ve beni süzdü.
* aptal kadın kenara sıkışmıştı karşısındaki güzel bayan ona şüpheyle bakıyordu kenardan yuvarlanarak geçen top şeklindeki samanlara kaydı gözü aptal kadının .bir çekişme mi olacaktı? yoksa bir dostluk mu doğacaktı?*
"Emin misin? beni pek merak etmezler " yüzüne aptalca baktım "yok ben emin değilim ben Başak" yaptığım ilkokul düzeyindeki espiriye güldü. Bende çaresizce otuz iki diş sırıttım .
"Neyse kaybedecek vaktimiz yok Esma şunları yeyip otele vaktinde varmamız gerek " elindeki poşeti bana uzattı yavaşça kavradım. Kokusu bile beni benden almıştı gözlemelerin."hadi o zaman " başımı salladım .
Elimdeki peynirli gözlemeleri ağzıma tepiştiriyordum. Cidden çok lezzetliydi.
Vahşi bir hayvan gibiydim esma arada gülüyordu.
Elimdeki gözleme bittiğinde çayımı alıp hızlıca içmeye başladım.
Esma'nın uykulu yüzüne baktım oda düzgün uyuyamamıştı belli ki.
"hadi artık gidelim" yüzüme öylece baktı "ha tamam pardon" fazla dalgındı ne düşünüyordu merak etmiştim açıkçası.
otele buradan iki saatlik bir uzaklık vardı. aksilik çıkmazsa saat 2 veya 3 gibi orada olurduk.
şu günlerde aldığım en iyi haber bu olsa gerekti.
elimi radyoya attım . Bir anda "YILDIZLARA BAK" diye bir ses işitim, en sevdiğim şarkılardan biriydi sesini azcık daha açtım ve yola devam ettik .
ilk yarım saat gayet normal geçti havadan sudan muhabbetler derken, araba birden durdu."Cidden mi ya" hızla arabadan indim kapıyı sertçe kapattım . Tek tek baktım ama bir şey göremedim, o sırada lastiklerden birinin diğerlerine göre daha az şişik olduğunu gördüm.Esma yavaşça indi şaşkınca bana bakıyordu , oda haklıydı karşısında sinirden tekere tekme attan biri vardı.
sinirle kendimi yere attım "Allah kahretsin asla varamayacağım şuraya" ellerimi saçlarıma geçirmiş kafam bacaklarımın arasında ,öylesine ağlamak üzereydim. Esma yanıma oturdu "o dağ evinde birini bekliyorsun ,daha doğrusu görmeyi bekliyorsun dimi?" .Şaşkınca yüzümü ona çevirdim "sen!? nasıl?" güldü "sana söz veriyorum o her kimse onun için yetişeceğiz".
*bayan minnettarca baktı güzel kadının gözlerine . Ona gözleriyle "başarabilirmiyiz benim yıldızım kaymadan ona yetişebilirmiyiz " diye sordu .Güzel kadın ona gülümsemesi ile cevap verdi "senin için bunu yapacağız sen ve sizin için" bayan ona teşekkür etti.*
Ayağa kalkıp düşmek üzere olan gözyaşlarımı sildim. Kararlıydım bu sene taşınıyordu ve onu bir daha göremeyecektim ona duygularımı açıklamadan bırakamazdım.
telefonu elime aldım hızla bir şekilde araştırma yapacaktım . ekranın üstündeki sinyal yok yazısını gözüme kestirmiştim . Dudaklarımı ısırdım bu artık fazlaydı.
"kalk gidiyoruz Esma " beni hızla inceledi."nereye" telefonumun sinyal göstergesini ona hızla gösterdim , yüzüme baktı beli ki anlamamıştı iç çektim. "sinyalin çektiği bir yere kadar yürümemiz gerek sonrasında ararız arabayı hallederler". Başını anlık bir hızla salladı .
Arabayı elimdeki anahtarın düğmesine basarak hızla kilitledim.
ayaklarım beni ışıkları görünse de kilometrelerce uzakta olan o şehre götürüyordu.
yolun her tarafı ağaçlıktı korkunç denecek durumdaydı, Esma her seste hafifçe irkiliyordu bense korksam da Esma'nın komik hallerinden korkamıyordum , aksine gülüyordum.
birden Esma akşam karanlığında kolumu dürtü . "Ne oldu ?" parmağı ile bir karaltıyı gösterdi . "Orada biri var , gördün mü ?" kafamı gösterdiği tarafa doğru hızla çevirdim .
*kadın içindeki korkuyu bastırmaya çalışıyordu bir yandan da karşısındaki canlının ne olduğunu çözümlemeye çalışıyordu. Güzel bayan korkuyla geri çekilmişti belli ki oda düşünceliydi*
Esma birden irkildi "ses çıkarıyor duydun mu?" kafamı hayır anlamında sağ sola salladım .
Giderek yaklaşmıştık ve o sırada duyduğum sesle gülmeye başladım . Karşıda tabelaya yaslanmış elindeki içki şişesini bir sağa bir sola sallayarak dayak yemiş , bir yandan da o sen olsan bari söyleyen genç bir çocuk .
Esma bir anda kahkahalara boğuldu . Karşımızda ki tahminimce yaşlarımızın yakın olduğunu düşündüğüm çocuk yavaşça bize döndü. "Oooo hanımlar naber ya".
Esma kaşlarını kaldırıp kısaca düşündü . Kolumu dürtüm "başak bu burada ölür çok şey istiyorum biliyorum ama bunu da alalı mı?" şaşkınca yüzüne baktım balyoz yemişe dönmüştüm "ne yani , hırsız mı , sapık mı, ya uyuşturucu kaçakçısıysa emin değilim" yüzünü buruşturdu "iki yetişkiniz birşey yapmaya kalkarsa onla başa çıkabiliriz sanırım" dedi haklıydı aslında . tamam dercesine başımı salladım .
bizden 15 cm falan uzun olan adamın kollarına girdik . Plan şuydu adam tahminimizce gittiğimiz şehirde yaşıyordu . Evini tarif etmesi yeterdi olmazsa polise gidebilirdik .
*Gecenin karanlığında ilerledi genç adamın kollarına girmiş olan iki genç bayan*
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nasıl ama bence güzel oldu artık üçüncü bölüm isteğe bağlı olarak gelecek U-U
Oy verirmisin ?
verdiysen teşekkürler .
P
3
P
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LODOS
Teen FictionElerimde ki solgun bedene baktım belkide ölüyordu arkamı döndüm ve bana telaş ve korkuyla bakan üçlüye baktım onlar belki geçmişim değildi ama geleceğim olmaya hazırlanıyorlardı...