==33==

403 28 9
                                    

|Szexuális tartalom!|
|Hozzatok popcornt és szenteltvizet, mert ez hosszú és spicy lesz..|

A két fiú a sötétben ült a kanapén, egymáshoz ölelték a másikat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A két fiú a sötétben ült a kanapén, egymáshoz ölelték a másikat. Wooyoung San vállára hajtotta fejét, míg az idősebb tincseivel játszott. Párszor csókokat is loptak egymástól, amik után mindig elmosolyodtak. Így beszélgettek hosszú perceken keresztül, az idő, mintha megállt volna körülöttük. Wooyoung egy pillanatra az előttük lévő kis asztalra pillantott. Sárga művirágok díszelegtek egy vázában, amit szépen az asztal közepére helyeztek. Mellette, viszont egy Wooyoung számára ismeretlen tárgy is volt. San észrevette, hogy Wooyoung nagyon koncentrál valamire, emiatt ő is arra fordult.
~Mi ez a tubus?-vette kezébe Wooyoung a kis tárgyat és olvasgatni kezdte a leírást. San szemei elkerekedtek, mivel pontosan tudta, hogy barátja mit szorongat. Hiába akarta őt megállítani, már késő volt. Wooyoung ajkai szétnyíltak a csodálattól, rögtön Sanra nézett.
~Apa eltilt a szextől, de ő meg vidáman csinálja! Nem irónikus?-Wooyoung a szemeit forgatta, el sem hitte, hogy apja tényleg ilyen. San egy kisebbet nevetett ezen, hisz Wooyoungnak tényleg igaza van. A fiatalabb még egyszer a tubusra pillantott, majd vissza Sanra. Egy halvány mosoly jelent meg arcán.
~Mi az?-értetlenkedett San. Wooyoung ismét közel csúszott barátjához.
~Nincs kedved kipróbálni?-érdeklődött a fiatalabb, vigyora csak még szélesebbé vált. San még levegőt is elfelejtett venni egy pillanatra. Egy szót sem tudott kinyögni, szerelme totál lesokkolta.
~Tisztában vagy azzal, hogy éppen mit kérsz tőlem, ugye?-sikerül Sannak végre megszólalni, ettől függetlenül még mindig képtelen felfogni Wooyoung kérését. Az előtte lévő magabiztosan bólint párat, San látta, hogy Wooyoung ezt most halál komolyan gondolta. Hazudna, ha azt mondaná, hogy nem akarja. Ennek ellenére mégis bizonytalanná vált.
~Biztos késznek érzed magad? Bár, ha útközben meggondolod magad az sem baj.-nyugtatta San barátját. Wooyoung egy hálás tekintetet küldött felé, utána csak San ajkaira hajolt. Az idősebbet nyakánál fogva magához húzta, közben önző módon csókolta szerelmét. San lassan felvezette kezét Wooyoung combjára, párszor belemarkolt. A fiatalabb elvált tőle, San nyakához hajolt. Kisebb csókokat és szívásnyomokat hagyott maga után. Mindeközben San Wooyoung fenekébe markolt, ezzel azt eredményzve, hogy a szőke fiú nyögjön egyet. Sant kirázta a hideg, amint megérezte Wooyoung forró leheletét nyakán. San nem bírta tovább. Szorosan megfogta barátját, majd vámpír gyorsaságát használva Wooyoung szobájába indult. A szőke fiú ebből csak annyit fogott fel, hogy hirtelen szobájába került, San pedig fölötte tornyosult. Sőt, szerelme már haladt is tovább. Szép lassan kigombolta a fiatalabb ingjét, közben nyálas csókokkal borította be Wooyoung felsőtestét. Utána visszahajolt az alatta lévő ajkaira. Wooyoung kapott az alkalmon. Kitapogatta, hogy San ingjének gombjait hol találja, majd leszedte barátjáról az anyagot. Wooyoung lábai fázni kezdtek, mivel San leszedte róla nadrágját.
~Még meg kell szoknom, hogy ilyen gyors vagy.-kuncogott a szőke srác. San csak a fejét rázta, utána folytatta ott, ahol abbahagyták. Keze ismét Wooyoung combjához vándorolt, azzal a különbséggel, hogy most a fiú lábai csupaszok voltak. El sem hitte, hogy egy embernek lehet ilyen sima és puha bőre, emiatt Wooyoung csak még tökéletesebbé vált szemében. Az alatta lévő is nyúlt nadrágjáért, San hagyta, hogy levegye róla. Mostmár mindkét fiú egy szál alsónadrágban maradt. Wooyoungnak kezdett melege lenni, pici izzadtságcseppek jelentek meg homlokán. San egyszercsak a hasára fordította a fiút, majd lehúzta róla alsóját. Wooyoung vörösödött egy csöppet, mégiscsak teljesen meztelenül fekszik San előtt. Az idősebbnek, viszont nagyon tetszett a kilátás. Szerelme olyan kiszolgáltatottnak tűnt. Mindkét kezével belemarkolt Wooyoung fenekébe, közben lehajolt. Nyelvével tágította barátját. Munkálata alatt felnézett Wooyoungra. A fiú szemei lecsukódtak, folyamatos nyögések szöktek ki belőle. San érezte, hogy tagja már hasát súrolja, nem bírja sokáig visszatartani magát. Emiatt nyelve helyett ujjait helyezte most be. Kicsit feljebb húzta Wooyoung derekát, így könnyebben hozzáférhetett a fiúhoz. Ujjait könyörtelenül húzta ki és tolta vissza barátjába, aki semmi mást nem tudott tenni, csak nyögdécselni. Wooyoung arca leírhatatlan volt, San sosem fogja elfelejteni ezt. Az asztalról elvette a síkosítót, majd miután leszedte alsónadrágját tett is magára belőle egy kicsit. Wooyoung füléhez hajolt.
~Youngie? Biztos vagy ebben? Én leállok, ha szeretnéd.-kérdezett rá San a biztonság kedvéért. Wooyoungnak jól esett San figyelmessége, nem is kicsit.
~Ne aggódj, Sannie! Bízom benned.-nyugtatta Wooyoung partnerét, biztos volt abban, hogy mit akar. Sannak sem kellett több. A fiatalabb fiú derekára fogott, munkához látott. Először csak tagja elejét, utána szép lassan az egészet betolta. Wooyoungon látszott, hogy fáj neki, ezt könnyei is elárulták. Bár mindketten számítottak erre, Sannak mégis bűntudata lett. Puszikat nyomott Wooyoung arcára, aki el is mosolyodott ezen.
~S-Sannie próbáljuk meg.-pár perc után az alul lévő végre felszólalt, San nem is habozott tovább. Lassan kihúzódott belőle, majd vissza. Wooyoung ajkai szétnyíltak, miközben újból nyöszörögni kezdett. De ezúttal San is becsatlakozott. Meglepően jól mozogtak együtt, szinte tökéletesen. Wooyoung is hátra tologatta magát, jobban akarta érezni Sant. Az idősebb emiatt még türelmetlenebbé vált, gyorsított tempóján. Mostmár lehetett hallani bőrük csattanását, emellett hangjuk is nagyobodott. San az alatta fekvő derekát szorongatta, míg Wooyoung a takarót. San lehajolt, pár csókot adott Wooyoung hátára, gerincvonalán haladt lejjebb. A fiatalabb srácot a hideg rázta ettől. San erősebben rámarkolt Wooyoung derekára, utána leggyorsabb tempójára váltott. A szőke fiú szinte felsikított az élvezettől és a csodálattól egyaránt. Már az ágy háttámlája is ütötte a falat, annyira megmozgatták a bútort. A szomszéd biztos nagyon örülhetett. Wooyoung hasában egy görcs keletkezett, ami egy pillanat alatt el is tűnt. Testén egy leírhatatlanul jóleső borzongás futott végig, szemei is fennakadtak tőle. Maga alatt megérezte meleg folyadékát. San ezután próbálta elérni tetőpontját, kíméletet nem ismerve mozgott barátjában, ami miatt sikerült is terve. Mindent kiengedett, az összeset Wooyoungba. A fiatalabbnak furcsa és új volt ez, valahogy eközben mégis jó. San Wooyoung mellé zuhant az ágyon, mindketten levegő után kapkodtak. Hajuk homlokukra tapadt, egész testük izzadtságban úszott.
~Ki kell cserélnem a takarót.-motyogta Wooyoung egy fáradt mosoly kíséretében, ezzel San arcára is varázsolt egyet.
~Remélem ebből rendszer lesz!-jelenti ki vidáman Wooyoung, San hümmögött egyet, átölelte szerelmét.
~Senkivel nem élveztem még ezt ennyire, Youngie. Tudtam, hogy különleges vagy..

ADDICTED || WOOSAN (16+)Where stories live. Discover now