6:30
,, Dobré ráno slečno Starková je čas vstávat , dnes jdete do školy ." Vzbudí mě Jarvis .
,, Už vstávám ." Řeknu mu ale stále ležím v posteli .
,, Slečno Starková !" Ozve se zase .
,, Vždyť už lezu ." Odvětím a sednu si . Protáhnu se a namířím si to rovnou do koupelny . Rychle se osprchuji , obleču a namaluji .6:50
Připravím si ještě pár věcí do školy a všechno si dám do velké , černé kabelky. Jdu do kuchyně udělat si snídani .
,, Dobré ráno všem ." Pozdravím Nat , Wandu a Rogerse který právě přišel z ranního běhání .
,, Dobré ráno ." Řeknou sborově .
,, Chcete udělat snídani ?" Zeptám se a podívám se na ně .
,, Kdyby jsi byla tak hodná ." Řekne Nat , a Wanda s Rogersem přikývnou .
Udělám tedy všem toasty s burakovým máslem a s ovocem .A ještě jsem nám k tomu udělala horkou čokoládu . Je čas na odplatu . Do Rogersovi čokolády jsem dala trochu chilli .
,, Snídaně je na stole !" Řeknu a oni hned přiběhnou . Ještě pár toastů jsem nechala na kuchyni pro ostatní .
,, Nechte si chutnat ." Řeknu a všichni se pustí do jídla .
,, Mňam M. takovouhle snídani už jsem dlouho neměla ." Pochválí mě Wanda . Poděkuji jí a ostatní spokojeně přikyvují . Já už mám dojedeno . Zvednu se a jdu do kuchyně . Uklidím nádobí do myčky a vezmu si svačinu do školy .
,, Aaaa !" Slyším z jídelny . Jdu se podívat co se děje , i když tuším . Přijdu do jídelny a vidím Rogerse který letí do kuchyně a hledá vodu na uhašení , Wandu , která sedí u stolu poprskaná kakaem a Nat , která se šíleně směje .
,, Tohle se ti fakt povedlo M." Směje se Nat.
,, Díky ... už asi půjdu on bude naš...."
,, Starková !!!!" Přeruší mě jeho řev a kroky směrem ke mně . Mávnu na Nat a pomalu se plížím z kuchyně . Koukám za sebe a čekám až vyběhne , když do něčeho narazím . Rogers .
,, Jé ahooj , já jsem si tě vůbec nevšimla ." Řeknu pisklavým hláskem a usměju se jak sluníčko na hnoji . Rogers se zamračí .
,, 2:1 pro tebe ." Řekne a odejde . A jejda čeká mě odplata . No to je teď jedno . Zkontroluju si všechny věci a zavolám Happymu .7:45
,, Ahoj Happy !" Řeknu mu a obejmu ho . Obejme mě taky a otevře mi dveře .
,, Peter dnes nejede ?" Zeptá se .
,, Já-já ani nevím ." Řeknu a podívám se na něj.
,, Co se mezi vámi stalo M ?" Zeptá se . Sakra .
,, No víš prostě on se začal chovat nějak divně a od včerejška se mi vyhýbá ." Řeknu sklesle .
,, A zkusila jsi si s ním promluvit ?" Zeptá se . Zakývu hlavou že ne .
ČTEŠ
Protector (ff Avengers , Justin Bieber)
FanfictionNěkdy musíte vraždit aby jste chránili . Někdy musíte nést na rukou krev nevinných lidí . Někdy si o vás ostatní myslí že jste vrah . Někdy si myslí že nemáte city . Někdy nevědí jak se cítím . Ale nikdy nesmím být to co nejsem , nikdy nesmím být t...